|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Áls ik kan komen wel... Hakkuh |
|
Nee, de efteling is veel te duur. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ja leuk..weet alleen niet of ik de 16e kan Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Misschien wel lache. Moet nog ff nadenken. |
|
Leuk idee! Even overleggen met Vampie en m'n baas (nog zat vrije dagen over), maar het lijkt me erg gaaf. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
de 16e is op een maandag dan moek gewoon naar school...nja dagje vrij nemen is nie erg,maar tis wel erg duur. Trein, Entree en daar allerlei shit.. Waarom opeens in de Efteling? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Efteling? lol |
|
count me in! Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote: why not andere dagen kunnen ook..maar maandag leek me lekker rustig [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 20-11-2002 17:24] |
|
Zal wel een mini meeting worden.Ik denk dat voor de jonkies ( no offence) de Efteling knap prijzig is. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ach ja, tis dan pas de 4e keer dit jaar dat ik naar de efteling ga :D Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote:Ach, relatief meer leeftijdsgenoten voor jou Misschien wil Jenje ook wel komen Anders wellicht even een lijstje maken met wie in het weekend kan, wie doordeweeks kan en wie altijd kan? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
hmmz.. wel geestig opzich.. kijke hoe de berijkbaarheid is, en de portomenee van dit jonkie in mekaar steekt bij de tijd |
|
Gaaf! Enne, maandag is een goed plan, dan is het tenminste niet zo druk... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ik wil wel heeeeeeel graag naar efteling...zou 2e keer dit jaar worden.. maar ik bend r weer van tussen Ciaaaaaaao "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
hmmpfh wat is er nu weer in de efteling te doen? een beetje wandelen tussen allemaal domme attracties en groepen andere mensen... En ben er toch al veel te vaak geweest... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Met eline is het altijd gezellig Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote: |
|
Argh, teveel dingen de komende tijd, te weinig geld. Sorry, ik kan niet |
|
(eigelijk best wel lame dat ik _PU achter mn nama heb staan, maar CoB was al bezet) Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote: Vooral niet komen dan! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Zal ik ook zeker niet doen Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: jaja..als echte n3rd he Joost..haha nee kidding!! ontopic |
|
METAL_FEEST in het sprookjes park I'm in !!!!!!! -S_S Wiegen Meister ! |
|
Vriend van mij (Ilyc , zit hier ook pas net) waren de 20 (geloof ik) in de efteling, en vonden het leuk om in elke atractie te doen en keihard SATAN TE ROEPEN!!!!!!!Had wel een leuk effect in de vogelrock !!!!!! (down to hell I go :D) Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |