|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ok whaaa goed joh het is metaal als het metaal is; telt het ok? zo if you say yes, then i say no, and always take a beer |
|
quote: voor bier ben ik bereid je alles te vergeven.... No meat is sweater |
|
quote: hahahahaha No meat is sweater |
|
das n lompe gedachte man over die gast met paat in zijn hoofd naja hoop dat hij verder geen pijn meer heefet if you say yes, then i say no, and always take a beer |
|
Mijn lichaam is metaalvrij. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 20-11-2002 22:25] |
|
er zit toch ijzer in appelstroop, ijzer is metaal, dus iedereen die wel us appelstroop heeft gegeten heeft dus metaal in z'n lichaam of nie ? Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
magnesium valt toch ook onder metaal ? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hihi in zo veel dingen zit ijzer... vooral in tomaten en in lever iedereen heeft een lever en dus ijzer..dus metaal in zijn lichaam "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: wow, jij heb er zin in. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 21-11-2002 0:21] |
|
1 amalgaam vulling, ruim 18 jaar oud. In m'n bloed ook veel, hell yeah! |
|
Ik heb alleen een klein draadje achter mijn ondertanden... das niet echt true natuurlijk... HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: ik heb het achter mijn boventanden, wat veel true'er is overigens We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik ben Übertrue, want ik heb er een achter mijn onder EN mijn boventanden! Harharhar!!! Zenial |
|
Edelmetaal: Een gouden hart (valt me tegen dat hier nog niemand op was gekomen. Schot voor open doel.) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Mijn pols hebben ze ooit met een stuk ijzer rechtgetrokken en op zn plek gehouden, ennuh ik denk dat er flink wat deeltjes los zijn van gekomen en zich in mn kop hebben genesteld Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: dit is mesgien een oplossing?: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=435545 We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
veel te veel vullingen en piercings luuuuuuv is in the air......... |
|
ik heb inmiddels zoveel metaalsplinters in me vingers dat ik een magneet opraap 2 cm voordat ik 'm aanraak een vulling, en nog een stukje afgebroken ijzerdraad wat in me voet bleef hangen... (je kunt 'm nog zien :D) uhm, verder geen pierc's en dat wil ik ook niet (in iedergeval: voorlopig...) sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
ik heb wat metaal in de kiezen en een stel metalen rondjes elders op het lichaam REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Telt HAGEL uit een shot gun ook ? Wiegen Meister ! |
|
restant van een oude beugel achter m'n voortanden om ze recht te houden "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
hmm. 3 schroeven in me knie. Litteken van 11 centimeter aan overgehouden. Pijnlijke ervaring in de gymzaal. "Sick sick dreams of picnic scenes, two kids, sixteen, with M-16's, and ten clips each and shits reach through six kids each" |
|
quote: mijn ex heeft ook een plaat in zijn hoofd, en is nog wel model, zie je nix meer van wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |