|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
3 oorringetjes en een neuspiercing. Ooit heb ik eens een piercing doorgeslikt maar of ie nu nog in mij zit weet ik niet. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
2 in mij oor boven, hoef verder geen metaal der in, alleen maar inkt wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door HiddenWitch op 04-10-2008 11:50] Roses don't hurt but you have opened my soul with pain... |
|
ik heb 3 ringen in mijn oor en één in mijn tepel. En verder natuurlijk een enorme plaat voor me kop, maar das geen nieuws voor jullie |
|
ik heb geen metaal in lichaam enkel in mijn hart |
|
ik heb drie piercings en oorbellen |
|
Twee oorringen links, één rechts Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: a metal heart is hard to tear apart Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote:Mhuahahaha ik ook |
|
quote: afgelopen jaar op wacken zat er zelfs metaal in het water....werd na 5 minuten bruin wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Hehehe, metalhead |
|
quote: aanmaakbier |
|
IK heb 3 oorringen links en drie rechts...Binnenkort nog 2 erbij. Wil een lip- en tongpiercing.Maar zolang ik thuis woon zal dat er niet van komen. Mn ma vind het verminking van mn lichaam enzo.Ondanks dat ik 18 ben moet ik t echt niet flikken.Kan namelijk niet zonder zakgeld leven Als ik t huis uit ben mag ik doe wat ik wil blablabla.... Ach dan werk ik vast al doktersassistent en kan ik het dan toch niet maken een piercing te hebben denk ik Verder geen metaal in mn lichaam "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: je bloed is rood door ijzer maar niet het ijzer dat wij kennen van onze fiets maar in de vorm van zouten. verder zitten er nog veeeeel meer metalen in je lijf (natrium, kalium, magnesium, etc.) maar ook in zout vorm. Tenzij je beugel en andere metalen platen in je lijfje heb. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
m'n tanden zitten vol lood, voor de rest ben ik volledig biologisch (buiten een beetje smeer-olie die in een litteken "ge-tatoeerd" zit) |
|
quote: Hee zo ga ik ook maar eens primitief tatoeren ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik heb 6 oorbellen en een lippiercing, verder geen metaal gelukkig LAI LAI HEI |
|
Een titanium schroef in mijn knie. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
ik heb 7 oorbellen. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik denk wel dat er enkele metalen vijzen in de klep van m'n peacemaker zitten. mvg wk10 |
|
quote: paecemaker ? Hoe oud ben je dan ? |
|
quote:Allemaal in je oor?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: ik heb u bij uw kloten ventje! mvg wk10 |
|
quote: 1. blijf van m'n kloten, potter 2. k snap m niet |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |