IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : metal in je lichaam Vorige pagina | Volgende pagina
No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 23-11-2002 19:26 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Op een oorbel na heeft ik geen metaal in m'n lichaam, 'k ben trouwens wel aan nieuwe knieen toe <--- geen grapje, maar dat word allemaal van een soort kunststof gemaakt

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-11-2002 19:30 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

3 oorringetjes en een neuspiercing. Ooit heb ik eens een piercing doorgeslikt maar of ie nu nog in mij zit weet ik niet.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 23-11-2002 19:33 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

2 in mij oor boven, hoef verder geen metaal der in, alleen maar inkt

wait for me dragon, we'll meet in the sky

HiddenWitch
Crazy little Lilith
Usericon van HiddenWitch
Posted 24-11-2002 16:15 by HiddenWitch Wijzig reactieProfiel van HiddenWitchQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door HiddenWitch op 04-10-2008 11:50]

Roses don't hurt but you have opened my soul with pain...

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-11-2002 16:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ik heb 3 ringen in mijn oor en één in mijn tepel.

En verder natuurlijk een enorme plaat voor me kop, maar das geen nieuws voor jullie

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 24-11-2002 16:18 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

ik heb geen metaal in lichaam enkel in mijn hart

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 24-11-2002 16:23 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

ik heb drie piercings en oorbellen

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 24-11-2002 16:24 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Twee oorringen links, één rechts

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 24-11-2002 16:28 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2002 16:18 schreef the wounded immortal het volgende:
ik heb geen metaal in lichaam enkel in mijn hart

a metal heart is hard to tear apart

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-11-2002 16:29 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2002 12:50 schreef Zenial het volgende:
Ik ben Übertrue, want ik heb er een achter mijn onder EN mijn boventanden! Harharhar!!!
Mhuahahaha ik ook

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 24-11-2002 16:31 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 20 november 2002 22:52 schreef Sorpresa het volgende:
hihi in zo veel dingen zit ijzer...

vooral in tomaten en in lever
iedereen heeft een lever en dus ijzer..dus metaal in zijn lichaam

afgelopen jaar op wacken zat er zelfs metaal in het water....werd na 5 minuten bruin

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-11-2002 16:31 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2002 12:54 schreef IronGlory het volgende:
Mijn pols hebben ze ooit met een stuk ijzer rechtgetrokken en op zn plek gehouden, ennuh ik denk dat er flink wat deeltjes los zijn van gekomen en zich in mn kop hebben genesteld
Hehehe, metalhead

Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 24-11-2002 17:16 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 24 november 2002 16:31 schreef she_devil het volgende:
afgelopen jaar op wacken zat er zelfs metaal in het water....werd na 5 minuten bruin

aanmaakbier

Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 24-11-2002 17:24 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

IK heb 3 oorringen links en drie rechts...Binnenkort nog 2 erbij.
Wil een lip- en tongpiercing.Maar zolang ik thuis woon zal dat er niet van komen.
Mn ma vind het verminking van mn lichaam enzo.Ondanks dat ik 18 ben moet ik t echt niet flikken.Kan namelijk niet zonder zakgeld leven
Als ik t huis uit ben mag ik doe wat ik wil blablabla....
Ach dan werk ik vast al doktersassistent en kan ik het dan toch niet maken een piercing te hebben denk ik

Verder geen metaal in mn lichaam

"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-10-2003 14:45 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 november 2002 22:52 schreef Sorpresa het volgende:
hihi in zo veel dingen zit ijzer...

vooral in tomaten en in lever
iedereen heeft een lever en dus ijzer..dus metaal in zijn lichaam

je bloed is rood door ijzer maar niet het ijzer dat wij kennen van onze fiets maar in de vorm van zouten. verder zitten er nog veeeeel meer metalen in je lijf (natrium, kalium, magnesium, etc.) maar ook in zout vorm. Tenzij je beugel en andere metalen platen in je lijfje heb.

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

campske666
Usericon van campske666
Posted 15-10-2003 14:50 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

m'n tanden zitten vol lood, voor de rest ben ik volledig biologisch (buiten een beetje smeer-olie die in een litteken "ge-tatoeerd" zit)

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-10-2003 14:54 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 oktober 2003 14:50 schreef campske666 het volgende:
m'n tanden zitten vol lood, voor de rest ben ik volledig biologisch (buiten een beetje smeer-olie die in een litteken "ge-tatoeerd" zit)

Hee zo ga ik ook maar eens primitief tatoeren

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 15-10-2003 14:57 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

Ik heb 6 oorbellen en een lippiercing, verder geen metaal gelukkig

LAI LAI HEI

Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 15-10-2003 15:41 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

Een titanium schroef in mijn knie.

And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-10-2003 15:54 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

ik heb 7 oorbellen.

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 15-10-2003 15:57 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Ik denk wel dat er enkele metalen vijzen in de klep van m'n peacemaker zitten.

mvg wk10

campske666
Usericon van campske666
Posted 15-10-2003 15:57 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2003 15:57 schreef windkracht10 het volgende:
Ik denk wel dat er enkele metalen vijzen in de klep van m'n peacemaker zitten.

paecemaker ? Hoe oud ben je dan ?

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-10-2003 15:58 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2003 15:54 schreef Vampie het volgende:
ik heb 7 oorbellen.
Allemaal in je oor??

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 15-10-2003 15:59 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2003 15:57 schreef campske666 het volgende:
paecemaker ? Hoe oud ben je dan ?

ik heb u bij uw kloten ventje!

mvg wk10

campske666
Usericon van campske666
Posted 15-10-2003 16:00 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2003 15:59 schreef windkracht10 het volgende:

ik heb u bij uw kloten ventje!

1. blijf van m'n kloten, potter
2. k snap m niet

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com