|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Goed bezig, mij verward krijgen is...totaal niet moeilijk. |
|
Ik heb een machinegeweer aan m'n arm. No meat is sweater |
|
mvg wk10 |
|
Ik heb alleen maar piercings. Wel heb ik een bepaalde tijd allemaal naalden in mijn onderrug gehad, maar die waren er ook zo weer uit. Ik heb het dan over een tattoo laten zetten On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
tattoo = |
|
Idd..... Nu op naar de volgende...nog groter... Hele bovenrug vol On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Heb er 1. Volgende = hele arm denk ik! - Mutatis mutandis - |
|
Volgende wordt ok groter dan me eerste He ontwerp is nog niet af alleen (ofwel No Nonsense?) |
|
tjezus, zijn jullie allemaal een stelletje kwallen ofzo. ook kark behoort scheikundig gezien ook tot de metalen en daarom heeft ieder mensch metaal in zijn lichaam. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Heb 12 oorbellen en 1 tongpiercing... Genoeg metaal in m'n lichaam voor nu ff... ..."Hate can only create more hate"... |
|
foto "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Dan moet ik die eerst ff uploaden... Van m'n tongpiercing zijn er wel foto's gemaakt, maar van m'n oorbellen trouwens nog niet echt... 'k Zal binnenkort wel ff wat posten... Heb genoeg foto's, maar ik steek m'n tong nooit uit op foto's... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Jaa, piercings zijn leuk, en duur... Ik heb zo'n 20 oorbellen, 1 neusring, 1 lippiercing in het midden van mijn onderlip, 1 navelpiercing en 2 tepelpiercings. Maar ik wil meer! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Foto a.u.b. - Mutatis mutandis - |
|
Ik ben bezig...maar lekker niet van de tepelpiercings. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 16-10-2003 15:43] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 16-10-2003 15:48] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
dit topic ging toch over chirugische ingrepen en niet over piercings? |
|
Ach wat maakt het uit, het is allebei metaal. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Mijn kat heeft vandaag een paar schroeven in zijn achterpoot nu moet hij 6 weken stil zitten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hoe krijgt dat beest dat voor elkaar? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hij was aangerede ofzo Maar nu moet hij in een klijn hokje zitten waarbij hij wel zijn behoefte kan doen en dat beest is normaal heeeel erg druk ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |