IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Wat is er in 'Wotansnaam' gebeurd met Enslaved? Vorige pagina | Volgende pagina
Sater
Usericon van Sater
Posted 06-08-2003 17:25 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 11:35 schreef NecRobert het volgende:
Het enige minpunt aan "Eld" is toch wel het drumwerk. Vooral de snelle stukken kan Harald Helgeson niet bijhouden. Hij probeert dit soms op te vullen met een breakje, maar daardoor zakt het wel een beetje in.

Dat hoor ik er niet echt in, drumgeluid vind ik juist altijd gaaf, klinkt zo anders dan anders.
quote:
Op 6 augustus 2003 11:35 schreef NecRobert het volgende:
Qua sfeer is Eld wel een van de beste albums van Enslaved.

Dat zeker

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-08-2003 17:29 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 17:25 schreef Sater het volgende:
Dat hoor ik er niet echt in, drumgeluid vind ik juist altijd gaaf, klinkt zo anders dan anders.

Het geluid is wel goed, alleen hij is echt niet altijd strak in het snelle spel.
Maar hij is oorspronkelijk ook een prog-drummer, dit was voor hem de eerste keer dat hij blastbeats speelde.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Sater
Usericon van Sater
Posted 06-08-2003 17:38 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

mja, dat ie niet strak is hoor ik maar af en toe, ik vind de nummers zo verrekte gaaf dat ik er overheen luister

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 06-08-2003 18:49 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ik vind de laatste plaat juist een meesterwerk. Vooral het eerste nummer. Die wordt gedraaid op mijn begravenis

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2003 19:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 18:49 schreef zillah-morte het volgende:
1.Ik vind de laatste plaat juist een meesterwerk. 2. Vooral het eerste nummer. 3. Die wordt gedraaid op mijn begravenis

1. yep
2. yep (en het laatste en alles er tussen ook)
3. dan kom ik bangen(maar laten we hopen dathet nog lang duurt)

natassja
Usericon van natassja
Posted 07-08-2003 8:13 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 18:49 schreef zillah-morte het volgende:
Ik vind de laatste plaat juist een meesterwerk. Vooral het eerste nummer. Die wordt gedraaid op mijn begravenis

below the lights?
eerder zwaar irritant

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-11-2004 13:53 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik vind zelf al het Enslaved Materiaal wat ik ken geniaal. Eld klinkt erg lekker maar ik denk dat ik Monumension en Below the Lights het beste vind. Frost en die split met Emperor vind ik duidelijk wat zwakker dan Eld maar nog steeds zit het erg gaaf in elkaar.

Hoe is die DVD eigenlijk en wat staat er precies op?

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

morthvarg
Usericon van morthvarg
Posted 24-11-2004 14:42 by morthvarg Wijzig reactieProfiel van morthvargQuote dit berichthttp://leprechaunium.cjb.net

Releases van belang

Hordanes Land
Vikingligr Veldi
Split met satyricon
Frost

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-11-2004 14:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2004 14:42 schreef morthvarg het volgende:
Releases van belang

Hordanes Land
Vikingligr Veldi
Split met satyricon
Frost

Dit zijn allemaal goede platen.

Toch vind ik dat Mardraum, Monumension en Below The Lights hier met kop en schouders bovenuit steken. Die bieden iets werkelijk nieuws en origineels. Hulde daarvoor~!

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 24-11-2004 14:49]

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

morthvarg
Usericon van morthvarg
Posted 24-11-2004 15:17 by morthvarg Wijzig reactieProfiel van morthvargQuote dit berichthttp://leprechaunium.cjb.net

quote:
Op 24 november 2004 14:48 schreef Chelman het volgende:
Dit zijn allemaal goede platen.

Toch vind ik dat Mardraum, Monumension en Below The Lights hier met kop en schouders bovenuit steken. Die bieden iets werkelijk nieuws en origineels. Hulde daarvoor~!

Ik vond ten tijden van de demo rehearsal in 92 en de hordanes land mlp enslaved toch ook wel een bijzondere en originele band. Maar dat is natuurlijk de zaak in een ander perspectief plaatsen.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-11-2004 16:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik ben Enslaved na Eld eigenlijk uit het oog verloren. Toch es wat recenter werk beluisteren denk ik.

spelfout weggehaald...

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-11-2004 16:20 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Ivar Bjørnson speaks about "ISA" being out in Norway:
"ISA" has been out on the Norwegian market in a little over a week (released 20th October), and it is one hell of a feeling! We have received amazing reviews all the way, both here in Norway and abroad. We have allready done our first mini-tour for "ISA". In the usual non-compromising Enslaved way we did the complete album before most of the crowd had the time to listen through it. Through these four gigs in Norway we experienced an enormous response. Thanks to everybody who showed up! And of course a big thank you to everybody contributing to making "ISA" into the album it turned out to be!
Enslaved's first official video is finished, and will be appearing on TV and on our website in the nearest future. The video for the title track "ISA" is made by director Asle Birkeland and it really represents something new and exciting. We're really happy! We are working 24/7 on setting up the European tour for "ISA", which looks to be starting on the 9th February 2005 and will last well into March 2005. The dates will be published here at our webpage as they get confirmed. Looking forward to see you all there!
-Ivar"

Ze komen dus naar Europa voor een tour

Heeft iemand 'ISA' al gehoord? Hij zou hier uit moeten zijn, maar heb hem nog nergens gezien.

..."Hate can only create more hate"...

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 24-11-2004 17:06 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2004 16:20 schreef Immortella het volgende:
Ze komen dus naar Europa voor een tour

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1543920

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1533827

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 24-11-2004 17:07]

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-11-2004 20:11 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

'Isa' is echt wel een toffe plaat. Ik vind het allemaal beter verzorgd en in balans dan op (vooral) 'Monumension'. Ik moet zeggen dat ik intussen toch wel al het latere werk vet vind, al is 'Monumension' wel érg over de top en alle kanten op springend.

Erg gaaf om te horen wat voor een geweldige muzikanten & songschrijvers deze gasten na acht albums zijn geworden.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-11-2004 8:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2004 20:11 schreef M. het volgende:

Erg gaaf om te horen wat voor een geweldige muzikanten & songschrijvers deze gasten na acht albums zijn geworden.

Neen, altijd al zijn geweest. Al hun materiaal getuigt van uitzondelrijk klasse. Nu nog eens een goede live show en dan is het feest geheel kompleet.

astathica
No dolby on snake detectors
Usericon van astathica
Posted 25-11-2004 16:12 by astathica Wijzig reactieProfiel van astathicaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/astathica

quote:
Nu nog eens een goede live show en dan is het feest geheel kompleet.

emperor had ook een liveshow van niks, maar er zijn weinig bands waarvan ik het dermate zonde vind dat ik nooit een concert heb mogen bijwonen als van de bovengenoemde band.

www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje!

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-11-2004 16:26 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

"Eld"!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 25-11-2004 16:40 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2004 16:12 schreef astathica het volgende:
emperor had ook een liveshow van niks,

ik heb emperor een keer of 5 live mogen aanschouwen en moet zeggen dat er toch ( zeker de keren in de baroeg) een sfeer en intensie van de band uit ging die weinig andere bands voor elkaar krijgen.
Maar voor pikkies die net aan komen wandelen, 5 cd's kopieren en een dvd van emperor bekijken bij de grote broer van een schoolvriendje is dat wellicht niet te vatten

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 25-11-2004 16:43 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

AAArco, ben jij boos?

mvg wk10

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 25-11-2004 17:00 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

nee hoezo... omdat ik poep op van die mennekes die net komen kijken.. op internet een klussie mp3tjes vinden van metalbands, de dag erna al hun kylie minok cdrretjes onder t bed verstoppen en dan in no-time zgn metaldeskundige zijn en ons hier komen vertellen hoe 't' werkt

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

spectre
Usericon van spectre
Posted 25-11-2004 17:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2004 16:12 schreef astathica het volgende:
emperor had ook een liveshow van niks,

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

astathica
Usericon van astathica
Posted 25-11-2004 17:07 by astathica Wijzig reactieProfiel van astathicaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/astathica

aarsco: denk wat je wil. je kan er ook niets aan doen dat je een chromosoompje teveel hebt.

spectre: qua presentatie niet nee, qua muzikale kwaliteiten is een heel ander verhaal, want wat dat betreft zijn ze ongevenaard.

[Dit bericht is gewijzigd door astathica op 25-11-2004 17:09]

www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje!

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 25-11-2004 17:09 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Iets zegt me dat jou homo-band helemaal nooit een behoorlijke show zal geven.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 25-11-2004 17:10 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 25 november 2004 17:09 schreef Gangrad het volgende:
Iets zegt me dat jou homo-kont helemaal een behoorlijke show zal geven.

mhhmh

mvg wk10

astathica
Usericon van astathica
Posted 25-11-2004 17:12 by astathica Wijzig reactieProfiel van astathicaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/astathica

quote:
Iets zegt me dat jou homo-band helemaal nooit een behoorlijke show zal geven.

iets zegt me dat zowel jij als ik daar absoluut geen problemen mee hebben. behalve natuurlijk dat je pas op een concert van ons uit de kast durft te komen.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com