|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het geluid is wel goed, alleen hij is echt niet altijd strak in het snelle spel. Maar hij is oorspronkelijk ook een prog-drummer, dit was voor hem de eerste keer dat hij blastbeats speelde. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
mja, dat ie niet strak is hoor ik maar af en toe, ik vind de nummers zo verrekte gaaf dat ik er overheen luister one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik vind de laatste plaat juist een meesterwerk. Vooral het eerste nummer. Die wordt gedraaid op mijn begravenis On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: 1. yep 2. yep (en het laatste en alles er tussen ook) 3. dan kom ik bangen(maar laten we hopen dathet nog lang duurt) |
|
quote: below the lights? eerder zwaar irritant |
|
Ik vind zelf al het Enslaved Materiaal wat ik ken geniaal. Eld klinkt erg lekker maar ik denk dat ik Monumension en Below the Lights het beste vind. Frost en die split met Emperor vind ik duidelijk wat zwakker dan Eld maar nog steeds zit het erg gaaf in elkaar. Hoe is die DVD eigenlijk en wat staat er precies op? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Releases van belang Hordanes Land Vikingligr Veldi Split met satyricon Frost |
|
quote: Dit zijn allemaal goede platen. Toch vind ik dat Mardraum, Monumension en Below The Lights hier met kop en schouders bovenuit steken. Die bieden iets werkelijk nieuws en origineels. Hulde daarvoor~! [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 24-11-2004 14:49] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik vond ten tijden van de demo rehearsal in 92 en de hordanes land mlp enslaved toch ook wel een bijzondere en originele band. Maar dat is natuurlijk de zaak in een ander perspectief plaatsen. |
|
Ik ben Enslaved na Eld eigenlijk uit het oog verloren. Toch es wat recenter werk beluisteren denk ik. spelfout weggehaald... |
|
quote: Ze komen dus naar Europa voor een tour Heeft iemand 'ISA' al gehoord? Hij zou hier uit moeten zijn, maar heb hem nog nergens gezien. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1543920 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1533827 [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 24-11-2004 17:07] |
|
'Isa' is echt wel een toffe plaat. Ik vind het allemaal beter verzorgd en in balans dan op (vooral) 'Monumension'. Ik moet zeggen dat ik intussen toch wel al het latere werk vet vind, al is 'Monumension' wel érg over de top en alle kanten op springend. Erg gaaf om te horen wat voor een geweldige muzikanten & songschrijvers deze gasten na acht albums zijn geworden. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Neen, altijd al zijn geweest. Al hun materiaal getuigt van uitzondelrijk klasse. Nu nog eens een goede live show en dan is het feest geheel kompleet. |
|
quote: emperor had ook een liveshow van niks, maar er zijn weinig bands waarvan ik het dermate zonde vind dat ik nooit een concert heb mogen bijwonen als van de bovengenoemde band. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
"Eld"! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: ik heb emperor een keer of 5 live mogen aanschouwen en moet zeggen dat er toch ( zeker de keren in de baroeg) een sfeer en intensie van de band uit ging die weinig andere bands voor elkaar krijgen. Maar voor pikkies die net aan komen wandelen, 5 cd's kopieren en een dvd van emperor bekijken bij de grote broer van een schoolvriendje is dat wellicht niet te vatten In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
AAArco, ben jij boos? mvg wk10 |
|
nee hoezo... omdat ik poep op van die mennekes die net komen kijken.. op internet een klussie mp3tjes vinden van metalbands, de dag erna al hun kylie minok cdrretjes onder t bed verstoppen en dan in no-time zgn metaldeskundige zijn en ons hier komen vertellen hoe 't' werkt In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
aarsco: denk wat je wil. je kan er ook niets aan doen dat je een chromosoompje teveel hebt. spectre: qua presentatie niet nee, qua muzikale kwaliteiten is een heel ander verhaal, want wat dat betreft zijn ze ongevenaard. [Dit bericht is gewijzigd door astathica op 25-11-2004 17:09] www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Iets zegt me dat jou homo-band helemaal nooit een behoorlijke show zal geven. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: mhhmh mvg wk10 |
|
quote: iets zegt me dat zowel jij als ik daar absoluut geen problemen mee hebben. behalve natuurlijk dat je pas op een concert van ons uit de kast durft te komen. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |