|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
laat mij lekker een chromosoom teveel hebben (opmerking ergens gelezen?.. of echt al genetica op de lagere school tegenwoordig?) feit is dat jij een enorme nixneuker bent In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Drum-werk matig op Eld? Een nummer als For Lenge Siden heeft toch een van de meest sfeervolle en magistrale drum-intro's aller tijden? Van mij hoeft het allemaal niet superstrak te zijn, als er maar intonatie in zit. Elke slag voelt gewoon juist op zijn plek, heerlijk. Als ik ernaar luister voelt het voor mij niet alsof Harald Helgeson het tempo niet kan bijhouden, maar eerder alsof hij slagkracht en algehele melodie belangrijker vindt dan foutloos de overkant halen. Maar goed, smaken verschillen. Ik ben geen muzikant en ben totaal onkundig om over zulke dingen te oordelen; maar als muziek-liefhebber kan het drumwekr op Eld me mateloos bekoren. En daar draait het uiteindelijk voor mij toch om. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Was ze slaafs genoeg voor je? (om toch maar on-topic te blijven) mvg wk10 |
|
dat zou je zelf toch moeten weten... ben jij een broetje/zusje/medekleuter van die astatikka? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Nope. Zie jij er werkelijk zo idioot uit als op je avatar? mvg wk10 |
|
dat is zijn moeder We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: yep... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
oh... mvg wk10 |
|
wat betreft live emperor: volgens mij zat dat op beide vlakken wel snor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hehe wat is aaco toch een trieste jochie. Gaat zich een beetje opwinden over hoe underground iemand wel of niet is. Hahaha. Dan ben je pas echt een ultieme stakker. Volgens mij mocht je van je moeder nooit aan de tiet en compenseer je dat nu door duimzuigen en stampvoeten wanneer iemand iets negatiefs over jouw cult tiener jaren zegt. Een tip aaco: down the stream, not across. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zullen we 't nou weer over Enslaved hebben? (Retorische vraag, ja, niet op antwoorden!) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
down de road, not across the street wordt daar bedoeld We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
het maakt me geen kanker uit hoe underground/true /whatever iemand is... zolang ze maar niet uit polen komen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Nou Vader is toch behoorlijk cool(op hun laatse cd na dan). |
|
Of Behemoth. Ik zocht naar Enslaved - ISA, maar aangezien die niet voorradig meer was heb ik Behemoth - Demigod maar gekocht. Poolse bands heerschen. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
De release uit Polen dit jaar is toch echt Thunderbolt - Inhuman Ritual Massmurder Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
hwulf: vik, het topic gaat over engayed, niet over de beste release uut polen vant jaar Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |