IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Wat is er in 'Wotansnaam' gebeurd met Enslaved? Vorige pagina
Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 25-11-2004 17:14 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik heb je moeder vorige week al even anaal volgepompt. Dat bewijst mijn hetero-sexualiteit toch wel?

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 25-11-2004 17:15 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

laat mij lekker een chromosoom teveel hebben (opmerking ergens gelezen?.. of echt al genetica op de lagere school tegenwoordig?)

feit is dat jij een enorme nixneuker bent

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-11-2004 17:16 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Drum-werk matig op Eld?

Een nummer als For Lenge Siden heeft toch een van de meest sfeervolle en magistrale drum-intro's aller tijden? Van mij hoeft het allemaal niet superstrak te zijn, als er maar intonatie in zit. Elke slag voelt gewoon juist op zijn plek, heerlijk. Als ik ernaar luister voelt het voor mij niet alsof Harald Helgeson het tempo niet kan bijhouden, maar eerder alsof hij slagkracht en algehele melodie belangrijker vindt dan foutloos de overkant halen.

Maar goed, smaken verschillen. Ik ben geen muzikant en ben totaal onkundig om over zulke dingen te oordelen; maar als muziek-liefhebber kan het drumwekr op Eld me mateloos bekoren. En daar draait het uiteindelijk voor mij toch om.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 25-11-2004 17:16 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 25 november 2004 17:14 schreef Gangrad het volgende:
Ik heb je moeder vorige week al even anaal volgepompt. Dat bewijst mijn hetero-sexualiteit toch wel?

Was ze slaafs genoeg voor je? (om toch maar on-topic te blijven)

mvg wk10

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 25-11-2004 17:21 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

dat zou je zelf toch moeten weten...

ben jij een broetje/zusje/medekleuter van die astatikka?

windkracht10
Iced Nerd
Posted 25-11-2004 17:24 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 25 november 2004 17:21 schreef Aaaarco het volgende:
dat zou je zelf toch moeten weten...

ben jij een broetje/zusje/medekleuter van die astatikka?

Nope.
Zie jij er werkelijk zo idioot uit als op je avatar?

mvg wk10

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 25-11-2004 17:25 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

dat is zijn moeder

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 25-11-2004 17:27 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:

Zie jij er werkelijk zo idioot uit als op je avatar?

yep...

windkracht10
Iced Nerd
Posted 25-11-2004 17:28 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

oh...

mvg wk10

spectre
Usericon van spectre
Posted 25-11-2004 17:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

wat betreft live emperor: volgens mij zat dat op beide vlakken wel snor

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-11-2004 17:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Hehe wat is aaco toch een trieste jochie.

Gaat zich een beetje opwinden over hoe underground iemand wel of niet is. Hahaha. Dan ben je pas echt een ultieme stakker.

Volgens mij mocht je van je moeder nooit aan de tiet en compenseer je dat nu door duimzuigen en stampvoeten wanneer iemand iets negatiefs over jouw cult tiener jaren zegt.

Een tip aaco: down the stream, not across.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 25-11-2004 17:43 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Zullen we 't nou weer over Enslaved hebben?

(Retorische vraag, ja, niet op antwoorden!)

I'm not being rude. You're just insignificant.

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 25-11-2004 17:43 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

down de road, not across the street wordt daar bedoeld

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 25-11-2004 20:29 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

het maakt me geen kanker uit hoe underground/true /whatever iemand is... zolang ze maar niet uit polen komen

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-11-2004 21:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2004 20:29 schreef Aaaarco het volgende:
het maakt me geen kanker uit hoe underground/true /whatever iemand is... zolang ze maar niet uit polen komen

Nou Vader is toch behoorlijk cool(op hun laatse cd na dan).

Malekith
Usericon van Malekith
Posted 25-11-2004 21:43 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Of Behemoth.

Ik zocht naar Enslaved - ISA, maar aangezien die niet voorradig meer was heb ik Behemoth - Demigod maar gekocht.

Poolse bands heerschen.

"Obras son amores y no buenas razones"

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-11-2004 21:45 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

De release uit Polen dit jaar is toch echt Thunderbolt - Inhuman Ritual Massmurder

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 27-11-2004 2:19 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

hwulf:

vik, het topic gaat over engayed, niet over de beste release uut polen vant jaar

Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com