|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: begin je toch een paar minuten eerder? |
|
Ik heb meestal nergens last van, maar ik word altijd zenuwachtig van onze zanger. Trieste gast |
|
quote: ja ik kan natuurlijk ook gewoon gaan spelen als er nog niemand is 11.45: restate my assumptions |
|
het wachten vind ik af en toe vervelend, maar dat wordt minder als je binnen een bepaaalde periode vaker speelt bijv. een keer per week. ik drink meestal een paar pilsjes. op het moment dat we beginnen ben ik niet gespannen meer. ik moet alleen ergens in het midden alleen een stuk clean spelen en dat is soms nog wel eens spannend. als het publiek goed reageert is optreden een van de leukste dingen die er zijn om te doen vind ik. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Live spelen is inderdaad het leukste wat je kunt doen ja............. |
|
De eerste optredens was ik wel zenuwachtig, nu niet meer. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
nou dat vink wel knap, ik zal er wel nooit aan wennen. hebbem jullie ook een stage outfit. bepaalde broek, shirts etc? Oud Vuil. |
|
Voor mij: altijd leren broek en soms wat pinnebanden, niet overdreven, daarbij ja, meestal shirt zonder mouwen of Gothic hemd. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: wij houden het op helemaal zwart, beter voor 't millieu. hoewel trouwens, rajackar heeft ook een leren broek mét leren pijpen. Oud Vuil. |
|
quote:Ernstig ja, om het goed te maken zou hij op blote voeten moeten optreden. |
|
quote: 't zou een fetish van 'em kúnnen zijn. maar liever niet Oud Vuil. |
|
quote: die leden van messiah (uit zwitserland) traden op op blote voeten! grappig zicht was dat. |
|
quote: Natuurlijk is alles zwart hé, wat dacht je? Dat we de cowboy gingen uithangen? Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: geen voorkeur, behalve dat mijn broek WIJD moet zijn (ben al 2x uit een broek gescheurd tijdens optredens..) |
|
quote:Ehm.... waarom precies????? |
|
eh.. op een gegevens moment speelde wij wel in een soort slibknot-achtig outfit waar ik vast nog wel foto's van heb super true uiteraard, met een zanger die onder het bloed zit enzo de site van mijn oude band : Sect [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 29-06-2002 2:27] |
|
quote: omdat ik nogal diep door mijn benen sta en blijkbaar kunnen niet alle broeken daar tegen de eerste keer dat me dat gebeurde is mijn broek van de taille aan de achterkant helemaal tot aan het kruis aan de voorkant gescheurd, haha! maar goed dat ik geen last heb van plankenkoorts, anders was het wel dramatisch geweest, hehe [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 29-06-2002 10:05] |
|
Daarom hebben we tegenwoordig pakken met klitteband hahahahahahaha kun je gewoon weer aan elkaar plakken haahhahahah |
|
quote: Oow, was jij die gast bij Triple 7 die op een wel hele aparta manier zat te spelen haha. Mag ik vragen wat het nut is om zo diep door de knieën te spelen? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: je wilt zeker geld verdienen! |
|
Toen ik nog opotrad (die goeie ouwe tijd ) droeg ik gewoon de kleding die ik die dag aan had. Gewoon broek met t-shirt en kisten/ sportschoenen. Maar dat was ook geen muziek waar image ook maar een fuck uitmaakte... |
|
quote: enig nut is er niet, het gaat vanzelf en het is goed voor de beenspieren en je krijgt er een strakke kont van, vraag maar aan Triple-Dan |
|
En ik kan dat weten !!!!!!!! |
|
hallo allemaal ehmm eiglijk heb ik nog nooit een ECHT optreden gehad ik bedoel...ik ben 13..mijn hele gezin speelt een instrument zo'n beetje dus we treden met het gezin wel is erges op...spelen we van de blije volksliedjes enzo..LOL@me ik speel dan meestal gitaar of drumstel.. verder heb ik op school nothing else matter van metallica wel is gespeeld/gezongen met mijn drumcomputer(twas best spannend) en nog 2 liedjes op school samen met jongens uit 2 klassen hoger waarbij ik gitaar speelde..de eerste keer dat ik een optreden had zal wel met mijn gezin geweest zijn, ik weet niet echt meer wanneer....daarvoor was ik niet echt zenuwachtig. het is trouwens wel heel cool www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |