![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bijvoorbeeld een foto van een hond die in een hondengevecht gebruikt was. Althans, daar vind ik nu die foto weer terug (ik dacht eerst dat het van een hedgehog-attack was, maar dat was een andere foto). Of er onderzoek van lang geleden bijhalen. Dat is net zoiets als de RK kerk willen verbieden wegens de inquisitie, terwijl er ook zat dingen in het heden zijn om ze op aan te spreken ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Klopt. Maar als iemand instemt met dierproeven onder bepaalde voorwaarden en jij komt daar overheen walsen met dingen die buiten die voorwaarden vallen (zoals in minder ethisch landen), jaag je diegene denk ik alleen meer tegen je in het harnas en bereik je minder dan je wil ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Goed, mocht die foto niet kloppen, mea culpa (nou eigenlijk echt niet mea, maar goed). Maar je doet nu alsof ik dat bewust doe ('erbij halen' schrijf je), dit is gewoon een fout in bronmateriaal en dat kan iedereen gebeuren. quote:Volgens mij had ik al eerder gevraagd (aan jou?) 'waar haal ik onderzoeken van lang geleden erbij? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Klopt! Ik bedoelde eigenlijk inderdaad niet dat jij het expres deed, wilde het alleen een beetje chargeren (vandaar ook de ![]() quote: Aan ElitE, geloof ik. Deze, toch? http://img227.imageshack.us/img227/7665/pic5jz.jpg En ja, daarna zeg je wel dat er nog steeds zulk onderzoek plaats vindt, maar volgens mij is die foto toch echt van langer geleden. In principe heb je dan misschien wel gelijk, maar door dat soort dingen allemaal maar door elkaar te gebruiken boet je wel wat aan geloofwaardigheid in. En dat is, omdat het onterecht is, ook zonde! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Mmmm ik vind je kritiek maar magertjes sorry. De foto zou oud kunnen zijn, het onderzoek is nog wel degelijk actueel hoor. Een paar maanden geleden was China opeens weer even actueel in 'dit circuit' omdat ze honden levend verbranden voor allerlei wetenschappelijke tests. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Whatever, ik leg uit waarom ik zeg wat ik zeg, als je dat anders ziet hoor ik het graag en anders houdt je er maar over op. Het was, nogmaals, allemaal niet bedoeld als kritiek op wat je probeert te verkondigen. En haal ook vooral China er weer bij, ja ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Hier hoor http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19159601 tussen neus en lippen door "Eighteen male Beagle dogs were surgically prepared for measurement, subjected to 50% total body surface area (TBSA) full-thickness flame injury 24 hours later" in mooie wetenscappelijke woorden. Bah. Echt bah. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Wat wil je nou? Je beschuldigt me van oude experimenten en ik bewijs nota bene met een wetenschappelijk artikel je ongelijk en je klaagt over in welk land dat plaats vond? ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ik ontken toch ook niet dat er nog steeds verkeerde dingen plaatsvinden waarmee je je argumentatie kan opzetten? quote: En over andere landen, et cetera: quote: quote: Dus, zolang je mij blijft aanvallen met dingen waar ik het toch al niet mee eens was of die tig jaar geleden gebeurd zijn raak ik alleen maar meer vastgeroest in m'n standpunt ![]() Ik neem aan dat je wil dat er dingen in NL/EU veranderen, focus daar dan alsjeblieft op. Wat je nu weleens/vaak doet is gewoon propagande. Ik weet niet meer of het weleens of vaak is, maar ik word er een beetje moe van dus dat interesseert me ook niet meer ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik denk dat t misverstand een beetje komt omdat jij aanneemt dat ik (alleen maar) wil dat in NL/EU dingen veranderen. Ik vind dat persoonlijk nogal onzinnig. Zo van 'hier is het goed, geen nare laboratoriums met allemaal nare proeven' en dan lekker de kop in t zand steken ofzo? Buiten dat ik t onzinnig vind, werken de EU overheden zo DIRECT een verschuiving naar Oostblok-landen en Azie in de hand. Dus waarom ik dan China 'er niet mag bijhalen' is me een raadsel. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Ten eerste val ik niet aan, en ten tweede hou nou toch eens op met je "tig jaar geleden" ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: ... Nogmaals, ik vind ook dat we zo'n verschuiving tegen moeten gaan. quote: Als er op een moment gesproken wordt over hoe het in NL/EU geregeld is en of dat wel niet/goed is, en iemand komt dan aan met allemaal gruwelijkheden die niet over NL/EU gaan VOEL ik me in ieder geval onheus aangevallen (nou ja, omdat ik het goedkeurde dan). Misschien had je het niet door, of wilde je graag je paradepaardje even etaleren, maar jij trok het opeens veel verder dan waar het op dat moment over ging. Dat is wel te begrijpen, toch? Jij vindt het ook niet leuk als we (indirect of direct) jouw geloof in Jezus afzeiken omdat de Paus rare dingen zegt over ontucht ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik zei al eerder, ik denk dat ik een paar pagina;s heb gemist ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Ja, dat begrijp ik. Ik denk wel dat vrijwel iedereen hier die gepost heeft voor dierproeven naar NL/EU-maatstaven te zijn het ook met je eens is voor wat betreft de dierproeven buiten NL/EU. Dus, wat dat betreft vind ik het toch echt een beetje verspilde moeite ![]() Maar, ga vooral verder zo, is nu wel duidelijk hoe je insteekt! (En kunnen we je voor een deel rustig negeren ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
'we'? :-) Je bent officieel spreekbuis voor ZM? :-P When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Get a room please... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Pluralis majestatis ![]() Maar nee, dat ben ik zeker niet ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Oja, hier om ben ik ook tegen dierproeven. Het onderstaande filmpje is een paar dagen geleden uit gebracht door Peta. Peta heeft een undercover onderzoek gedaan in een lab in Noord-Carolina. In het filmpje kun je zien hoe de werknemers om gaan met de dieren in het lab. Het lab heeft zijn deuren moeten sluiten. Dit is al de zoveelste keer dat er bewijs naar buiten komt dat dierproefnemers niks meer dan dierenbeulen zijn. Trouwens ik vind iedereen een dierenbeul die dieren op sluit en testen er op uitvoert. american psycho ![]() |
|
Oja, en voor de mensen die antwoord wouden hebben waar ik mijn cijfers van dan had (zie een paar pagina's geleden). Mijn cijfers haal ik over algemeen van de website's van het ministerie van vws, economische zaken, consumentenbond etc etc. Lees bijvoorbeeld het jaarverslag 2008 Zo Doende op de website het vws eens. Dan kun je lezen hoeveel proefdieren er jaarlijks worden gebruikt. american psycho ![]() |
|
quote: lol Onzinnig trouwens, 'ik haal meestal cijfers van...'. Niet altijd dus, en we weten niet welk cijfer waarvandaan komt of van wanneer het is. Niet te verifiëren en in principe sowieso vaag, dus. Verder heb je ongeveer tien miljoen wél relevante vragen nog niet beantwoord. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: En bedankt! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Tsja, je vind dat toch niet heel vreemd mag ik hopen? ![]() |
|
quote: Nouja er wordt aardig gegeneraliseerd niet alle proefdieren worden zo behandeld. Ik wil verwijzen naar het onderzoek wat ik zelf heb uitgevoerd op zebravinken, het enige wat daar gebeurt is dat de dieren opgesloten zitten in normale kooien zoals ze ook als huisdier gehouden worden. En dan worden er alleen wat gedragsonderzoekjes aan gedaan. Het ergste wat gebeurt is dat ze enkele uren zonder eten zitten als ze een taak niet begrijpen. Ook worden dieren aan het einde van de rit niet afgemaakt en worden ze gewoon verkocht. Als je dat dierenmishandeling noemt mag je huisdieren ook wel afschaffen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Menig huisdier wordt minder behandeld. ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |