|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Je snapt er dus de ballen van... Laten we dan gewoon alles cult noemen en alles kopen wat slecht is, dan zijn we met zijn allen lekker true! Pfff, ik haak af. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Zeer zielig en totaal bescheten argument kerel. Slecht is een relatief begrip. Ik heb het nooit cult genoemd, ik kan hun ouwe werk niet maar Epitaph vind ik gewoon goed. En daar is dit topic ook om gestart. Ga een ander topic verzieken, Drs. Metal. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Laten we het wel gezellig houden! |
|
Ik geloof dat Drs. Metal ook het concept van cult niet helemaal begrijpt. Over het algemeen muziek die in zijn tijd slecht word gevonden en waar men 5 of 10 jaar later pas de waarde van ziet. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Maniac Butcher is wel geinig maar niet echt mijn muziek. |
|
Het oudere werk van Maniac Butcher is absoluut niet slecht. Maniac heeft altijd Black fucking metal gemaakt en dat doen ze nu nog steeds. Dat in tegenstelling tot bepaalde bands, die hun muziek maar willen "vernieuwen". [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-11-2002 19:58] |
|
quote: Ik was van gedachte dat ze niet meer bestaan en een afscheids tour gedaan hebben, begin dit jaar ofzo... Of is dit net zo'n afscheids tour als Kiss altijd doet? |
|
Ze zijn er in 2000 mee gekapt, omdat er te veel fakers in de scene rondliepen, met synthesizers en vrouwelijke zang. Althans dat is te lezen in het boekje van Epitaph, die ook als subtitel The Final Onslaught of Maniac Butcher heeft. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Maniac Butcher is als band inderdaad niet meer actief. Maar de ex leden zijn nog wel actief in andere bands. |
|
quote: Hier wordt ik altijd een beetje moe van hoor. Als iedereen zo zou denken blijft er helemaal niks meer over! |
|
quote: wat een onzin, als er meer keyboardbands komen maak je toch een extra ruige cd...lijkt me. |
|
quote: Zou ik idd ook doen, ja. Ik vind het ook een beetje een zwakke actie eerlijk gezegd. Als je de BM true en raw wil houden, moet je het bijltje (hahaha, die gasten staan ook op elke hoesje met een bijl in de hand) er niet bij neergooien. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
De hoezen zijn idd aandoenlijk...toch, de muziek vind ik wel oke. Invaze klinkt erg goed, het is echter niet een plaat waarvan je denkt: nou nou, die luister ik over 5 jaar nog. Maar toch, luchtig vermaak wel. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Ja... erg domme actie! |
|
quote: Het gaat simpelweg om het feit dat vroeger (toen het eerste werk uitkwam) iedereen de band slecht vond. Dat maakt de term relatief hier vrij overbodig lijkt me. Dat je hun oudere werk niet kent spreekt in deze dicussie (over het oudere werk) ook niet echt in je voordeel me dunkt. Ik vraag me af of je uberhaupt wel iets snapt van black metal, maar dat doet niet terzake. Ik kan zo meteen een topic starten over The Almighty Sudarium en hoe super ze wel zijn. 90% van de reacties zullen dezelfdde kant uitwijzen, terwijl Sudarium zowaar de slechtst musicerende band is in de hele black metal scene. Dergelijke topic rieken al vlug naar meeloperij. Heel erg true en evil willen zijn, daar gaat het de meesten om. MUZIEK is waar het bij mij om draait. Muziek en diepgang. ps: ik daag je uit om één goeie recensie te vinden. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Da's niet helemaal waar Count Usher, niet 'iedereen' vond ze slecht, en bij Heiden draait het al helemaal niet om 'image' OID. Positieve reviews van Maniac Butcher (bijv.): http://larm.cjb.net |
|
quote: is Sudarium een serieuze band??? |
|
quote: Dat claimen ze toch... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: OK, ik druk me sterk uit. But I'm making a point here. Ik heb die link trouwens 's gecheckt. Blijkbaar krijgen bands daar al vlug een goeie recensie of vergis ik me. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: dat weet ik niet. ik heb die split met lugubrum. Lugubrum is fantastisch, maar die sudarium nummers kunnen toch nooit serieus bedoeld zijn lijkt me hehehe, het zal wel aan mij liggen. |
|
quote: Hoezo? Ik ken het verder niet... Maar leg es uit! |
|
quote: Wel, het Sudarium gedeelte van die split begint met het geluid van een Duitse bommenwerper. Daarna hoor je een roffeltje met wat fascistisch gezwets erop en wat hierna volgt is om je volledig te bescheuren. Een drum die zo onstrak klinkt dat het een hele prestatie is om zo te drummen, een gitaarist die zijn snaren nauwelijks uit mekaar kan houden (als ie al weet wat snaren zijn) en een zanger die hoorbaar het tempo van de nummers niet kan volgen en daarom maar compleet naast de muziek zijn nationalistische lyriek staan te... euh... screamen. (waarbij opvalt dat zijn gescream zowaar tien keer grappiger is dan een aflevering van Blackadder) Het gekke is dat de band zichzelf ongelofelijk serieus neemt en zich heel erg evil vindt. Ik maakte op de site van een bevriende band ooit 's een grapje over die band en meteen kreeg ik een reeks doodsbedreigingen in mijn brievenbus (!). Hehe, hopelijk lezen ze dit niet... 'edit': misschien moeten we een Sudarium-topic beginnen. (voor de fans natuurlijk) link: http://www.belgianmusic.net/sudarium.htm [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 29-11-2002 12:16] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Niet alleen onzinnig, maar ook een laffe actie om het verdwijnen der creativiteit te verdoezelen. Geen slechte albums, doch jammer van dit statement. There Will Be None Left |
|
quote: Ik zal het eens checken... Ik neem nog geen standpunt in zonder dat ik het echt zelf gehoord hebt, maar die doodsbedreigingen vind ik altijd een beetje jammer! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |