IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Maniac Butcher Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-11-2002 18:11 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Wat een zielig gezever hier,ik heb Epitaph uit 2000 en dat is gewoon een vette black metal CD. Niemand heeft hier het woord cult in de mond genomen, behalve jullie zeikerds. Post dan niet.
Maar nu we het toch over cult hebben, zo'n vette BM uit een land waar je pakweg 15 jaar geleden de bak in ging als je naar AC/DC of Iron Maiden luisterde verdient best een cult-status.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-11-2002 18:30 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2002 18:11 schreef Heiden het volgende:
Wat een zielig gezever hier,ik heb Epitaph uit 2000 en dat is gewoon een vette black metal CD. Niemand heeft hier het woord cult in de mond genomen, behalve jullie zeikerds. Post dan niet.
Maar nu we het toch over cult hebben, zo'n vette BM uit een land waar je pakweg 15 jaar geleden de bak in ging als je naar AC/DC of Iron Maiden luisterde verdient best een cult-status.

Je snapt er dus de ballen van... Laten we dan gewoon alles cult noemen en alles kopen wat slecht is, dan zijn we met zijn allen lekker true!
Pfff, ik haak af.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-11-2002 18:34 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2002 18:30 schreef Count Usher het volgende:
Je snapt er dus de ballen van... Laten we dan gewoon alles cult noemen en alles kopen wat slecht is, dan zijn we met zijn allen lekker true!
Pfff, ik haak af.

Zeer zielig en totaal bescheten argument kerel. Slecht is een relatief begrip. Ik heb het nooit cult genoemd, ik kan hun ouwe werk niet maar Epitaph vind ik gewoon goed. En daar is dit topic ook om gestart. Ga een ander topic verzieken, Drs. Metal.

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 28-11-2002 18:37 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Laten we het wel gezellig houden!

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-11-2002 18:52 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik geloof dat Drs. Metal ook het concept van cult niet helemaal begrijpt. Over het algemeen muziek die in zijn tijd slecht word gevonden en waar men 5 of 10 jaar later pas de waarde van ziet.

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 28-11-2002 19:07 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Maniac Butcher is wel geinig maar niet echt mijn muziek.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-11-2002 19:58 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Het oudere werk van Maniac Butcher is absoluut niet slecht. Maniac heeft altijd Black fucking metal gemaakt en dat doen ze nu nog steeds. Dat in tegenstelling tot bepaalde bands, die hun muziek maar willen "vernieuwen".

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-11-2002 19:58]

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 28-11-2002 20:05 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 28 november 2002 19:58 schreef BurZum het volgende:
Het oudere werk van Maniac Butcher is absoluut niet slecht. Maniac heeft altijd Black fucking metal gemaakt en dat doen ze nu nog steeds. Dat in tegenstelling tot bepaalde bands, die hun muziek maar willen "vernieuwen".

Ik was van gedachte dat ze niet meer bestaan en een afscheids tour gedaan hebben, begin dit jaar ofzo... Of is dit net zo'n afscheids tour als Kiss altijd doet?

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-11-2002 20:08 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ze zijn er in 2000 mee gekapt, omdat er te veel fakers in de scene rondliepen, met synthesizers en vrouwelijke zang. Althans dat is te lezen in het boekje van Epitaph, die ook als subtitel The Final Onslaught of Maniac Butcher heeft.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-11-2002 20:09 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Maniac Butcher is als band inderdaad niet meer actief. Maar de ex leden zijn nog wel actief in andere bands.

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 28-11-2002 20:25 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 28 november 2002 20:08 schreef Heiden het volgende:
Ze zijn er in 2000 mee gekapt, omdat er te veel fakers in de scene rondliepen, met synthesizers en vrouwelijke zang. Althans dat is te lezen in het boekje van Epitaph, die ook als subtitel The Final Onslaught of Maniac Butcher heeft.

Hier wordt ik altijd een beetje moe van hoor. Als iedereen zo zou denken blijft er helemaal niks meer over!

schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 28-11-2002 21:54 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2002 20:08 schreef Heiden het volgende:

wat een onzin, als er meer keyboardbands komen maak je toch een extra ruige cd...lijkt me.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-11-2002 21:56 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2002 21:54 schreef schaambaard het volgende:
wat een onzin, als er meer keyboardbands komen maak je toch een extra ruige cd...lijkt me.

Zou ik idd ook doen, ja. Ik vind het ook een beetje een zwakke actie eerlijk gezegd. Als je de BM true en raw wil houden, moet je het bijltje (hahaha, die gasten staan ook op elke hoesje met een bijl in de hand) er niet bij neergooien.

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 28-11-2002 22:23 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

De hoezen zijn idd aandoenlijk...toch, de muziek vind ik wel oke.

Invaze klinkt erg goed, het is echter niet een plaat waarvan je denkt: nou nou, die luister ik over 5 jaar nog. Maar toch, luchtig vermaak wel.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 28-11-2002 22:29 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 28 november 2002 21:54 schreef schaambaard het volgende:

Ja... erg domme actie!

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 29-11-2002 8:20 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2002 18:34 schreef Heiden het volgende:
Zeer zielig en totaal bescheten argument kerel. Slecht is een relatief begrip. Ik heb het nooit cult genoemd, ik kan hun ouwe werk niet maar Epitaph vind ik gewoon goed. En daar is dit topic ook om gestart. Ga een ander topic verzieken, Drs. Metal.

Het gaat simpelweg om het feit dat vroeger (toen het eerste werk uitkwam) iedereen de band slecht vond. Dat maakt de term relatief hier vrij overbodig lijkt me. Dat je hun oudere werk niet kent spreekt in deze dicussie (over het oudere werk) ook niet echt in je voordeel me dunkt. Ik vraag me af of je uberhaupt wel iets snapt van black metal, maar dat doet niet terzake.
Ik kan zo meteen een topic starten over The Almighty Sudarium en hoe super ze wel zijn. 90% van de reacties zullen dezelfdde kant uitwijzen, terwijl Sudarium zowaar de slechtst musicerende band is in de hele black metal scene. Dergelijke topic rieken al vlug naar meeloperij. Heel erg true en evil willen zijn, daar gaat het de meesten om. MUZIEK is waar het bij mij om draait. Muziek en diepgang.

ps: ik daag je uit om één goeie recensie te vinden.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-11-2002 8:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 8:20 schreef Count Usher het volgende:
Het gaat simpelweg om het feit dat vroeger (toen het eerste werk uitkwam) iedereen de band slecht vond. Dat maakt de term relatief hier vrij overbodig lijkt me. Dat je hun oudere werk niet kent spreekt in deze dicussie (over het oudere werk) ook niet echt in je voordeel me dunkt. Ik vraag me af of je uberhaupt wel iets snapt van black metal, maar dat doet niet terzake.
Ik kan zo meteen een topic starten over The Almighty Sudarium en hoe super ze wel zijn. 90% van de reacties zullen dezelfdde kant uitwijzen, terwijl Sudarium zowaar de slechtst musicerende band is in de hele black metal scene. Dergelijke topic rieken al vlug naar meeloperij. Heel erg true en evil willen zijn, daar gaat het de meesten om. MUZIEK is waar het bij mij om draait. Muziek en diepgang.

Da's niet helemaal waar Count Usher, niet 'iedereen' vond ze slecht, en bij Heiden draait het al helemaal niet om 'image' OID.

Positieve reviews van Maniac Butcher (bijv.): http://larm.cjb.net

schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 29-11-2002 10:03 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 8:20 schreef Count Usher het volgende:

is Sudarium een serieuze band???

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 29-11-2002 10:22 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 10:03 schreef schaambaard het volgende:
is Sudarium een serieuze band???

Dat claimen ze toch...

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 29-11-2002 10:25 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 8:50 schreef Dwaallicht het volgende:
Da's niet helemaal waar Count Usher, niet 'iedereen' vond ze slecht, en bij Heiden draait het al helemaal niet om 'image' OID.

Positieve reviews van Maniac Butcher (bijv.): http://larm.cjb.net

OK, ik druk me sterk uit. But I'm making a point here.

Ik heb die link trouwens 's gecheckt. Blijkbaar krijgen bands daar al vlug een goeie recensie of vergis ik me.

schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 29-11-2002 10:32 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 10:22 schreef Count Usher het volgende:
Dat claimen ze toch...

dat weet ik niet. ik heb die split met lugubrum. Lugubrum is fantastisch, maar die sudarium nummers kunnen toch nooit serieus bedoeld zijn lijkt me hehehe, het zal wel aan mij liggen.

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 29-11-2002 10:34 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 29 november 2002 10:32 schreef schaambaard het volgende:
dat weet ik niet. ik heb die split met lugubrum. Lugubrum is fantastisch, maar die sudarium nummers kunnen toch nooit serieus bedoeld zijn lijkt me hehehe, het zal wel aan mij liggen.

Hoezo? Ik ken het verder niet... Maar leg es uit!

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 29-11-2002 12:06 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 10:34 schreef Inside-Lie het volgende:
Hoezo? Ik ken het verder niet... Maar leg es uit!

Wel, het Sudarium gedeelte van die split begint met het geluid van een Duitse bommenwerper. Daarna hoor je een roffeltje met wat fascistisch gezwets erop en wat hierna volgt is om je volledig te bescheuren. Een drum die zo onstrak klinkt dat het een hele prestatie is om zo te drummen, een gitaarist die zijn snaren nauwelijks uit mekaar kan houden (als ie al weet wat snaren zijn) en een zanger die hoorbaar het tempo van de nummers niet kan volgen en daarom maar compleet naast de muziek zijn nationalistische lyriek staan te... euh... screamen. (waarbij opvalt dat zijn gescream zowaar tien keer grappiger is dan een aflevering van Blackadder)
Het gekke is dat de band zichzelf ongelofelijk serieus neemt en zich heel erg evil vindt. Ik maakte op de site van een bevriende band ooit 's een grapje over die band en meteen kreeg ik een reeks doodsbedreigingen in mijn brievenbus (!).

Hehe, hopelijk lezen ze dit niet...

'edit': misschien moeten we een Sudarium-topic beginnen. (voor de fans natuurlijk)

link:

http://www.belgianmusic.net/sudarium.htm

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 29-11-2002 12:16]

Darkblood
Usericon van Darkblood
Posted 29-11-2002 14:31 by Darkblood Wijzig reactieProfiel van DarkbloodQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2002 20:09 schreef BurZum het volgende:
Maniac Butcher is als band inderdaad niet meer actief. Maar de ex leden zijn nog wel actief in andere bands.

Niet alleen onzinnig, maar ook een laffe actie om het verdwijnen der creativiteit te verdoezelen. Geen slechte albums, doch jammer van dit statement.

There Will Be None Left

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 29-11-2002 14:58 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 29 november 2002 12:06 schreef Count Usher het volgende:
Wel, het Sudarium gedeelte van die split begint met het geluid van een Duitse bommenwerper. Daarna hoor je een roffeltje met wat fascistisch gezwets erop en wat hierna volgt is om je volledig te bescheuren. Een drum die zo onstrak klinkt dat het een hele prestatie is om zo te drummen, een gitaarist die zijn snaren nauwelijks uit mekaar kan houden (als ie al weet wat snaren zijn) en een zanger die hoorbaar het tempo van de nummers niet kan volgen en daarom maar compleet naast de muziek zijn nationalistische lyriek staan te... euh... screamen. (waarbij opvalt dat zijn gescream zowaar tien keer grappiger is dan een aflevering van Blackadder)
Het gekke is dat de band zichzelf ongelofelijk serieus neemt en zich heel erg evil vindt. Ik maakte op de site van een bevriende band ooit 's een grapje over die band en meteen kreeg ik een reeks doodsbedreigingen in mijn brievenbus (!).

Hehe, hopelijk lezen ze dit niet...

'edit': misschien moeten we een Sudarium-topic beginnen. (voor de fans natuurlijk)

link:

http://www.belgianmusic.net/sudarium.htm

Ik zal het eens checken... Ik neem nog geen standpunt in zonder dat ik het echt zelf gehoord hebt, maar die doodsbedreigingen vind ik altijd een beetje jammer!

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com