IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Maniac Butcher Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-11-2002 19:54 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 10:25 schreef Count Usher het volgende:
OK, ik druk me sterk uit. But I'm making a point here.

Ik heb die link trouwens 's gecheckt. Blijkbaar krijgen bands daar al vlug een goeie recensie of vergis ik me.

Dan heb je lang niet alle reviews gelezen .

LARM was een tijdlang een verzamelpunt voor de 'harde kern' van alt.music.black-metal.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 29-11-2002 19:56 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik begrijp het meteen!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-11-2002 20:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 19:56 schreef Count Usher het volgende:
Ik begrijp het meteen!

Laat maar, kerel .

LARM was te gek. Hopelijk re-activeert ChorazaiM (de webmaster) het weer spoedig.

Alt.music.black-metal (een newsgroup) was ook te gek, een paar jaar terug. Damn, dat was zo'n beetje mijn metal-universiteit. Wat een heerschende community .

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 29-11-2002 20:05 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 20:01 schreef Dwaallicht het volgende:

Laat maar, kerel .

LARM was te gek. Hopelijk re-activeert ChorazaiM (de webmaster) het weer spoedig.

Alt.music.black-metal (een newsgroup) was ook te gek, een paar jaar terug. Damn, dat was zo'n beetje mijn metal-universiteit. Wat een heerschende community .

Een paar jaar geleden waren magazine's mijn enige bron van informatie. Ik ben pas de laatste twee jaar internaut geworden.

Ik check verder uit als ik wat meer tijd heb.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 30-11-2002 17:37 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 8:50 schreef Dwaallicht het volgende:
Da's niet helemaal waar Count Usher, niet 'iedereen' vond ze slecht, en bij Heiden draait het al helemaal niet om 'image' OID.

Positieve reviews van Maniac Butcher (bijv.): http://larm.cjb.net

Bedankt voor de bijval Dwaallicht.
Nee, ik ben idd niet met image bezig en ik luister idd ook nog niet zo gek lang naar black metal, pas een jaartje of 3 nu en dat Count Usher denkt dat ik er niks van snap daar lig ik niet van wakker. Ik denk als ik jouw posts lees Count dat jij eerder met true enzo bezig bent. Ik luister naar black metal omdat ik veel haat voel en in die muziek kwijt kan. Ik luister naar wat ik vet vind en ik vind Epitaph vet. Punt.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-11-2002 18:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2002 11:29 schreef Count Usher het volgende:
Maniac Butcher zuigt!!!
Toen dat spul uitkwam een aantal jaar geleden vond iedereen het KUT... Nu ze gekapt zijn en de CD's wat moeilijker te krijgen vind iedereen het cult en heerschen... Komaan zeg

Het lijkt GVD wel een trend om alle slechte bands van vroeger cult te gaan noemen en ze opeens geniaal te gaan vinden, terwijl ze destijds door iedereen crap werden genoemd...

Pffff, flauw hoor.

Deze band werd destijds inderdaad door alle metalmagazines en metalfans de grond in geboord.Heb ooit de eerste cd gehoord en vond deze zwaar kut.Daarom kan ik niet begrijpen dat deze band nu ineens aanhangers heeft Zijn ze dan tegenwoordig zo erg veranderd t.o.v. hun debuut cd?

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 30-11-2002 18:11]

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 30-11-2002 20:32 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2002 18:07 schreef Hub de Gallier het volgende:
Deze band werd destijds inderdaad door alle metalmagazines en metalfans de grond in geboord.Heb ooit de eerste cd gehoord en vond deze zwaar kut.Daarom kan ik niet begrijpen dat deze band nu ineens aanhangers heeft Zijn ze dan tegenwoordig zo erg veranderd t.o.v. hun debuut cd?

Ja, ik heb een album uit de begintijd en een recente en het werk is erg verandert. HEt is allemaal wat sneller en de vocals zijn helemaal anders. De basis blijft wel hetzelfde, de verpakkking is alleen anders.

Al draagt een aap een gouden ring......

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 02-12-2002 10:13 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2002 17:37 schreef Heiden het volgende:
Bedankt voor de bijval Dwaallicht.
Nee, ik ben idd niet met image bezig en ik luister idd ook nog niet zo gek lang naar black metal, pas een jaartje of 3 nu en dat Count Usher denkt dat ik er niks van snap daar lig ik niet van wakker. Ik denk als ik jouw posts lees Count dat jij eerder met true enzo bezig bent. Ik luister naar black metal omdat ik veel haat voel en in die muziek kwijt kan. Ik luister naar wat ik vet vind en ik vind Epitaph vet. Punt.

Djeezus, image... dat is toch wel het minste van mijn zorgen. Het interesseert mij tevens geen reet waar jij je mede bezighoudt. Daar ging het ook niet over. Aanvallende posts lokken nu eenmaal weer nieuwe aanvallende posts uit.
Het ging m.n. over Maniac Butcher en dat ze destijds suckten. Hoe kun je daar nou tegenin gaan als je de eerste platen niet eens gehoord hebt? Dat stoort mij vooral. Je moet toegeven dat dergelijke redeneringen overkomen als zijnde bijzonder image-gericht.
Ik denk trouwens dat ik met de stelling 'slechte bands van vroeger zijn nu opeens erg true' wel gelijk heb. Althans dat is de visie die ik erop heb. Ik beschouw Maniac Butcher als zo'n band. (bovenstaande posts onderschrijven nog maar eens die stelling)
Die hele situatie riekt m.i dan ook naar meeloperij, daarmede heb ik nog niet gezegd dat zo is. Maar zoals gezegd: aanvallende posts lokken eenzelfde soort posts uit.

Verder veel plezier met Epitaph, ik vind ze nog steeds kut.

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 02-12-2002 10:26 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Meningen kunnen verschillen.

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

Darkblood
Usericon van Darkblood
Posted 02-12-2002 10:31 by Darkblood Wijzig reactieProfiel van DarkbloodQuote dit bericht

Waarom heeft een afgezeken band als Maniac Butcher zoveel aanhangers?

Soort zoekt soort, lijkt me.

There Will Be None Left

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 11-06-2003 20:33 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

*schup*

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 11-06-2003 21:07 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Wat in godsname, hier zitten teveel Old Man's Child fan's, ze zijn sneller geworden, ze zijn sneller geworden, ze zijn sneller geworden, ze zijn sneller geworden, ze zijn sneller geworden, wie dat zegt mag de brandstapel op. Heb Barbarians en klinkt nog steeds als een rots in de branding, net zo snel als Invaze 666 net zo snel als Lucan Antichrist net zo snel als The Final part.
Maniac Butcher is niet verandert in de snelheid, ze zijn beter gaan spelen.
Mensen die hier niks van moeten hebben mogen van mijn part Willeke Alberti kopen in de Free record MOP. Kill the Gallier, steek hem ongewenst neer in de kop van Noord-Holland.
Maniac Butcher rules und ist eine WELTMACHT.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 11-06-2003 21:10 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik heb (en ken) alleen Lucan-Antikrist en Epitaph maar ben wel van plan om m'n verzameling van M-B sluitend te maken.
Hail M-B

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 11-06-2003 21:17 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2003 21:10 schreef MBMarduk het volgende:
Ik heb (en ken) alleen Lucan-Antikrist en Epitaph maar ben wel van plan om m'n verzameling van M-B sluitend te maken.
Hail M-B

Koop maar eens Invaze 666, dat is een cd die je hart tien keer doet overslaan.
Invaze 666 is verre weg hun beste ooit.
Maar Babarians en Lucan Antichrist(30 en 55 punten in de Aardschok) zijn echte klassiekers en ook top cd's natuurlijk.
Kvebstreb is verre weg hun slechste vooral die instrumentale nummer in het midden is niet om aan te horen.

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 12-06-2003 2:06 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik ken maar een nummer (Barbarians geloof ik) en vind er niets aan.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 12-06-2003 4:05 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik zou je eerst iets uit "Lucan-Antikrist" aanraden. Als je DAT kut vindt dan is M-B inderdaad niks voor jou.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 12-06-2003 4:40]

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 12-06-2003 4:22 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik zal het eens downloaden op een normaler tijdstip!

R.
Usericon van R.
Posted 04-07-2003 11:23 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ik ben het niet met mbm eens, ik vindt hun oudere werk echt te standaart en 3x niks. Terwijl ik hun laaste 2 platen echt tegek vind!! Hun clip daarintegen is ook vrij belachelijk. Maar hey.. ik luister de muziek.. imago maakt me echt 3x niks uit.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-07-2003 11:27 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ken ze nog niet zo lang, op de gok eens de invaze lp getrade en sindsdien helemaal gek van. de vocals zijn even wennen maar daar valt overheen te komen. overigens één van de bands met het slechtste artwork ooit

wist overigens tot voor kort ook niet dat ze uit elkaar waren

Je moeder.

R.
Usericon van R.
Posted 04-07-2003 11:32 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 11:27 schreef karnivoor het volgende:

wist overigens tot voor kort ook niet dat ze uit elkaar waren

Ik... vergeef je...

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 04-07-2003 11:32 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Zijn nu bezig met een "heavy metal" project in de trend van Metalucifer, genaamd Iron Fist of zo.

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

R.
Usericon van R.
Posted 04-07-2003 11:34 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Bezig? Daar is al lang een cd van.

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 04-07-2003 11:36 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 11:34 schreef R. het volgende:
Bezig? Daar is al lang een cd van.

Dus zijn ze nog bezig he?

R.
Usericon van R.
Posted 04-07-2003 11:40 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Nee want als je bezig bent neem je de cd op of oefenen je. Aangezien hun cd opgenomen is en ze niet oefenen. Zijn ze niet bezig.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-07-2003 11:47 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

misschien doen ze wel meer dan alleen een cd opnemen

Je moeder.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com