|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Een overzicht van deze waardige schoften die al true waren voordat true-zijn 'in' werd. Immortal Death (demo) - weinig interessante death metal met een matige productie (6) Incapable carrion (demo; ook op LP en CD) - death metal met sterkere momenten (7) Barbarians - primitieve black metal dat niet echt van de grond komt (7) Black Horn of Saaz (split met Dark Storm) - meer van hetzelfde (7) Lucan Antikrist - zeer rauwe, overtuigende black metal met een geslaagde cover van Master's Hammer (9) Krvestreb - op dezelfde lijn als zijn voorganger, iets minder razend (8) Cerna Krev (er is ook een Braziliaanse versie onder een andere naam) - ouderwets ruig en eigenlijk inwisselbaar met de twee voorgangers (8) Proti vsem (split met Sezarbil en Inferno) - goede kennismaking met minder bekende bands (8) Invaze - Judas Iscariot in het kwadraat met veel duistere sfeer (9) Epitaph - het eerste nummer is geniaal, de rest volgt de traditie van Maniac Butcher (9). Live-tapes zijn door hun belabberde geluidskwaliteit slecht voor verzamelaars en fetisjisten (4 ~ 6). HAIL! Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Elke snotaap die meent dat Battles in the North een klassieker is, moet levend begraven worden in de beste Nankin-stijl zoals alleen fascistische Japanners dat zo fantastisch kunnen. Immortal heeft slechts een goede CD uitgebracht en dat is Pure Holocaust; de rest is middelmatige troep voor middelmatige metalheads met weinig kennis van true metal. Klassiekers - en laten we het woord niet devalueren - zijn platen zoals Gorgoroth's Pentagram, Darkthrone's Panzerfaust of Celtic Frost's Morbid Tales. [Dit bericht is gewijzigd door bonobo op 04-07-2003 22:42] Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
On topic! |
|
quote: Deze onderkruiper denkt bij het rechte eind te hebben. Pure meester Bo is super. Maar de drums klinken in m'n oren wat te hard. Waardoor de andere instrumenten wat naar achteren worden gedrukt. Met Panzerfaust geef ik u recht van spreken. En wat betreft Pentagram ook. Alleen Antichrist klinkt beter. En zo komt het woord true weer terug waar het vandaan kwam. Wie true is zijn mond druft te nemen is een poser. En Bono dat bent u. Verstand van Black metal hebben is wel heel iets anders dan voorzitter zijn van de Apenheul club. Enforcer homofielen band. Rot toch op AMATEUR. Jij zoekt nog bandleden, weet meteen 'n naam voor je band. Homolith Deathgay. GODLESS NORTH buy it now. |
|
ik heb nog wat videoopname toen we met Botulistum samen speelde met Maniac Butcher Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Toffe gasten die van Maniac Butcher natuurlijk? GODLESS NORTH buy it now. |
|
Posted 11-06-2003 20:32 by Warrior_of_Odin Ik heb ooit een clip van ze gezien en ik vroeg me af of dit een serieuze band is. maargoed het antwoord schijnt ja te zijn, ik ken er verder weinig van. __ Inderdaad! hahah wat was die clip toch zielig gemaakt! En ik vindt hun hoezen ook totaal niet serieus. Maar het blijkt dat ze hun muziek goed serieus nemen, dan dat is flink te horen op de laaste twee helse schijven!! |
|
quote:cewl |
|
Als ik naar de lp hoes van epitaph kijk, vraag ik mezelf af of ze samen met één outfit doen! |
|
Er zijn maar weinig bands die met zulke minimale middelen een video-clip opnemen als onze vrienden van Maniac Butcher. Maar op een of andere manier is hun kracht ook hun ontzettend infantiele 'evilheid', zowel in hun muziek, hun hoezen als op de video-clip op de CD van Epitaph. En goed beschouwd is de black metal van Maniac Butcher zo slecht nog niet; een soort Nunslaughter van black metal. Verdomd, ik zal ze missen. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Kan iemand mij iets vertellen over de connectie tussen Maniac Butcher, Dark Storm en Detonator 666?? Wat voor muziek is dat Detonator 666 en Dark Storm?? Ook allemaal BM in dezelfde stijl (en dus blind aanschafbaar) |
|
De connectie? Dat is Vlad Blasphemer, die speelt in 4 miljoen Tsjechische bands waaronder Detonator666, Dark Storm, Agmen (live althans), Stator Marte (weet niet zeker, maar ik heb hun mcd onderweg), Black Rain (hij staat niet in de cd, maar heb het me laten vertellen), en volgens mij nog wel een aantal meer. De bands lijken allemaal vrij veel op mekaar en klinkt allemaal dik geweldig. |
|
Vergeet ook Nhaavah niet want dat zijn de Kings of Czech Black Metal, dat staat op de cd in ieder geval. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Goede band. Heb Lucan Antikrist op LP, die verlaat mijn huis voorlopig niet. Zoals iemand al zei een erg geslaagde Master's Hammer cover als bonus. Cerna Krev krijg ik ook nog op vinyl, ben benieuwd. |
|
Ik heb nog een originele Master's Hammer - The jelimnice occultists cd te ruil. Of mag dat niet in "deze topic"? |
|
Van mij wel...maar straks word je door onze mod Mao-aanhangers verwezen naar het centrale ruil-topic. Overigens vind ik Stiny Plamenu ook een erg vette doch ongerelateerde band/project. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 26-06-2005 22:12] |
|
quote:Dark Storm is verplichte kost voor Maniac Butcher fans. Detonator is, volgens mij, wat meer richting de Thrash metal. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Je lijkt het nog te menen ook! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Ik heb die demo's op CD gehad (ik ben niet zo'n Maniac Butcher fanaat) en die vond ik gigantisch op MC lijken. De nieuwe eigenaar, iemand die MC wel erg toof vindt, heeft ook die mening en is wel blij met die CD. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Neu D666 heeft niks met thrash metal eigenlijk, is dezelfde ziekelijke muziek als Maniac Butcher. |
|
Dark Storm lijkt gewoon grappig veel op Maniac Butcher |
|
Volgens mij heb ik het kastel gevonden waar ze die kvlte videoclip hadden opgenomen http://radio.cz/en/html/bezdez.html Geen idee of het al bekend was. |
|
Voor de liefhebbers die nog vinyl van Maniac Butcher zoeken bied ik aan te ruil of the koop: Maniac Butcher - Barbarians PD (slechts 200 in omloop!) Maniac Butcher - The Incapable Carrion no.221/699 Maniac Butcher - Lucan Antikrist Sombre no.036/350 Maniac Butcher - Cerná Krev (Sombre Records) Maniac Butcher - Invaze (Sombre Records) Maniac Butcher - Epitaph (Death to Mankind) Maniac Butcher - Live in Germany no.618/666 This is Zodiac speaking... |
|
Als het niet voor 987349734 euro per stuk is, ben ik op zich wel geïnteresseerd. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |