|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
hotmail loopt te kutten had ik nou maar toegang tot het GODVERDOMME topic moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
housecall.trendmicro.com goede online virusscanner |
|
quote: lsass is dus geen virus of trojan. Als je juist hotfixes hebt geïnstalleerd kan deze link je misschien helpen: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;[LN];Q319709 [Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 14-06-2004 16:29] |
|
Dat weet ik, echter kan een virus er wel voor zorgen dat lsas over de zei kgaat, |
|
dank u mensen, ik zal het es proberen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Bij ons thuis internetten wij via een thuis-netwerk. Het vreemde is nu dat alle computers toegang tot het internet hebben, behalve die van mij. Alle kabels zijn goed aangesloten maar toch kan ik maar geen verbinding krijgen. Daarbij kan ik ondanks dat mijn schijf maar voor de helft vol staat geen 2 programma's naast elkaar opstarten. Daar zou niet genoeg ruimte voor zijn. Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn? Waag eens een dansje! |
|
quote:Of een kapotte kabel of de verkeerde instellingen. quote:Verschil tussen werkgeheugen (RAM) en capaciteit van je harde schijf. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Ik gok op een brakke netwerkkaart. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Hoe check ik of de instellingen goed zijn? Het lijkt me sterk dat dat zo is aangezien ik tot gisterenmiddag gewoon op het internet kon. quote: Formatteren? Waag eens een dansje! |
|
quote:Zie mijn antwoord.. quote:Neen, meer werkgeheugen voor je PC aanschaffen. Formatteren is (bijna) nooit een eerste oplossing Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Oh...moet ik dan een nieuwe netwerkkaart kopen of zeg ik nu iets heel stoms. Ik vrees dat ik niet meer verstand heb van computers dan de gemiddelde mongool. [qoute] Neen, meer werkgeheugen voor je PC aanschaffen. Formatteren is (bijna) nooit een eerste oplossing [/quote] Kan dat dan zomaar? [Dit bericht is gewijzigd door Morningrise op 11-08-2004 12:38] Waag eens een dansje! |
|
quote:Ja, ik zou in eerste instantie toch even de kabel vervangen, ter test. Als dat niet werkt, een nieuwe netwerkkaart proberen idd! Ja, dat kan zomaar, wel even informeren bij een PC-zaak! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Danke sehr Waag eens een dansje! |
|
quote: Nooit ervan uit gaan dat er echt iets kapot is. De kans dat een netwerkkaart kapot gaat, is echt ontzettend klein (in ieder geval veel kleiner dan de kans dat Windows gewoon loopt te k*tten...). En ik heb het zelf ook nog nooit meegemaakt dat mijn netwerkkabel het begeven had... Als je je computer opnieuw opstart, levert dat nog wat op? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Niet veel helaas Waag eens een dansje! |
|
quote: Ok, dat wilde ik ff weten. Het overkomt mij namelijk om de zo veel tijd dat ik de verbinding met de router kwijt raak (en 1 van de oplossingen daarvan is om de computer opnieuw op te starten). Wat je misschien ook nog kan proberen, is om je compu te scannen met Ad-Aware. Ik heb namelijk een tijdje geleden een of ander iets van mijn pa's computer af moeten halen dat zijn internetverbinding om zeep hielp (als je niet beter wist, was je alle kabels na gaan kijken...). edit: En als je enig idee hebt hoe dat moet, zou ik toch ff willen aanraden om de ip-adressen van de 3 computers na te kijken. (Mocht om de een of andere vage reden je locale ip-adres veranderd zijn zodat-ie niet meer in dezelfde range zit als de andere computers en de router, dan krijg je ook geen verbinding.) [Dit bericht is gewijzigd door altx op 11-08-2004 15:20] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
om me er ook maar es mee bemoeien , ze zei toch dat ze de enige was die geen verbinding kan maken.? dan ligt het naar aan de router lijkt me. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Het irritante van dit soort dingen is dat ik het zelf nu al lang opgelost zou hebben, maar zo van afstand is het niet echt makkelijk om te bepalen wat er aan de hand is... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Neh...dat lijkt me TE bizar, als je nergens met je klauwen aangezeten hebt veranderen die IP addy's niet! Overigens zou spyware o.i.d. wel een veroorzaker van het probleem kunnen zijn. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Hmz, ik heb hele andere ervaringen... helaas... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote::\\ hoe kreeg/krijg je dat dan voor elkaar? [Dit bericht is gewijzigd door Pink Floyd op 11-08-2004 15:46] Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: dat is echt van dat helpdesk praat Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Want? Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Het lijkt erop dat mijn compu de verbinding met de router kwijt raakt als er te veel traffic is of zo en dus ook de verbinding met de DHCP-server van de router. Met als gevolg dat ik ineens een 169.x.x.x ip-adres heb in plaats van 192.168.x.x. Als ik even later met behulp van WINIPCFG mijn ip-adres ververs, dan vindt-ie de DHCP-server weer en krijg ik weer netjes een 192.168.x.x ip-adres. Jij enig idee of hier een oplossing voor is? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |