|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb wel iets van Morbid: split met mayhem en nog een bootleg CD. Pure cult, zijn stem is fantastisch! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
kun je dat kopieren??? |
|
Ik kan dat kopiëren Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Kopiëer dat eens, alsjeblieft . |
|
quote: kun jij dat ook voor mij kopiëren? |
|
Ik wil dat wel doen, gaan jullie mee naar Graspop? Ik breng ze dan mee naar daar aan 2,5 euro het stuk. De bootleg is wel van slechte kwaliteit. [Dit bericht is gewijzigd door Mortanius op 02-07-2002 17:02] Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
bedoel je het boek lords of chaos? |
|
quote: Ik ben aanwezig op Graspop met 5 euro extra! ik ben te herkennen aan mijn nuclear assault t-shirt(mutants for nukes). mocht ik je mislopen dan regelen wel wat via de post. |
|
quote: ja, dat bedoel ik. leuk boek! |
|
-offtopic- ja zeker leuk boek, maar check op www.burzum.com ook ff Varg zijn mening op het stuk over hem, is ook leuk. -offtopic- |
|
quote: WTF!!! Entombed leden?????AAAAUUURRGGH!!!! Welke dan? De drummer toevallig? quote: Niet ondanks; dankzij!!! Blessed are the sick!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-07-2002 19:58] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
maar uit het boek blijkt toch ook wel dat veel dingen weldoordacht werden gedaan. zoals het uitbuiten van dead's dood. euronymus gebruikte dit om de hype en mysterie rond de band toch flink aan te zwengelen. slim natuurlijk maar in hoeverre is iets danecht of een imago? maar goed, hoe dan ook, de muziek van de oude mayhem, burzum etc behoord tot het beste van heavy metal dus al dat gedoe is/was niet nodig. |
|
quote: mooie site! ik kan alleen niks downloaden (niet uitgebrachte nummers). ligt het aan mijn computer?? |
|
Nee, ik kan ook niks downloaden, weet niet waarom of hoe het zit of wat dan ook... |
|
Nee, al het multimedia spul en dergelijke is door Rainer van de site gehaald en de site is op non-actief gesteld toen Varg zich terugtrok uit de publiciteit. Alleen de geschreven zaken en enkele plaatjes zijn nog over. |
|
Off-topic: Als nog iemand die morbid/mayhem split cd wil hebben. Van mij kan je m kopen / ruilen Zenial |
|
quote: jammer, heb je die onuitgebrachte nummers van burzum weleens gehoord? zoja, is het goed materiaal? |
|
Het is zeer zeker goed materiaal, buitengewoon aan te raden zelfs. Een zeer slechte sound af en toe, maar ontzettend veel atmosfeer. De versie van 'A Lost Forgotten Sad Spirit' bv. is zwaar superieur aan de versie die op 'Aske' staat... Zijn die nummers niet 'ns uitgebracht onder de naam 'Ragnarok' oid? |
|
Ik zag zijn 1e LP op de metalmarket van waldrock liggen voor 20 euro! Had alleen geen geld meer |
|
quote: okee, (als ik het niet heb en het is zo goed, kijk ik sip). trouwens,ben jij geen grote "dead" fan? zoja, ben ik uiteraard volledig geïntereseerd in jouw mening over hem, zijn dood, zijn tijd in mayhem etc. etc. |
|
Ik ben helemaal niet zo'n grote Mayhem fan. OK, 'De Mysteriis Dom Sathanas' is een goed album, maar lang niet zo belangrijk in de ontwikkeling van Black Metal als 'A Blaze in the Northern Sky' of 'Blood, Fire, Death' of 'Det Som Engang Var' of zo. 'Live In Leipzig' is wel één van de goede black metal-live registraties die ik ken. Verder kan ik Mayhem niet echt serieus nemen. 'Deathcrush' is een beetje Sodom-aanbidding (en verder gewoon vrij slecht), die demo's daarvoor helemaal... Euronymous zie ik eerder als een persoon die het mogelijk maakte dat black metal mensen elkaar ontmoetten (ook met z'n internationale contacten enzo) dan iemand die zelf goede black metal maakte. Dead had een ERG toffe strot maar verder was hij volgens mij behoorlijk in de war. En tja, dat stukje hersens in een ketting om je nek hangen enzo en foto's maken... handige mediabespeling door Euronymous, denk ik dan. Verder zijn de verhalen al VEEL groter dan hijzelf, zowel bij voorstanders ('Euronymous was zo'n beetje de grondlegger van Noorse black metal') als bij tegenstanders ('Euronymous was een communist en een homo want Varg vond een met dildo met poepresten in zijn la', echt waar dat werd gezegd, de vraag is dan ook meteen wat Varg in Euro's lades te zoeken heeft maar goed). Dus hou ik het maar bij 'ooit een leuke band, maar vooral niet overschatten die boel'. Aan de Mayhem van nà DMDS heb ik geen boodschap... |
|
quote: "Wolf's lair Abyss" is fantastisch! Goed vervolg op "De mysteriis..." Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Ja mannen: zie hier jullie kans, weet het te zeggen dan moet ik de mijne niet kopiëren hé! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote:Ik ken hem idd. Ik vind het wel OK, vandaar dat ik er geen boodschap aan heb. 'Grand Declaration of War' heb ik, tot mijn grote spijt, een volkomen eerlijke kans gegeven. Dat doen we dus ook niet meer . Maar goed, ik ga me d'r dan ook niet druk om maken verder. |
|
Ik had wel verwacht dat er meer mensen waren die wisten dat er iemand van Entombed bij Morbid zat. L.G. Petrov zat bij Morbid met als pseudoniem; Necropedophiliac http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |