IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Morbid (en Dead) Vorige pagina
De Demoon
Usericon van De Demoon
Posted 31-07-2003 15:18 by De Demoon Wijzig reactieProfiel van De DemoonQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2003 14:42 schreef Nibiru het volgende:
Hey ik zie net dat ik van je aan het downloaden ben op soulseek.

Vette verbinding heb je!


Hehe, ja he... is die universiteit (onbeperkt gratis internet) toch nog ergens goed voor!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-09-2003 17:39 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heeft er iemand live cd's van Morbid?


Graflust
Usericon van Graflust
Posted 14-11-2003 23:10 by Graflust Wijzig reactieProfiel van GraflustQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2003 17:39 schreef Valorian het volgende:
Heeft er iemand live cd's van Morbid?


Ja ik heb Live in Stockholm, maar niet origineel, helaas..

NP: Morbid - Disgusting Semla(lalalalaa )


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-11-2003 8:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2003 17:39 schreef Valorian het volgende:
Heeft er iemand live cd's van Morbid?
Ik heb "Live from the past" met daarop rehearsals,de demo's en live opnamen uit 1987.
Heb verder de "December moon" cd en de gebruikelijke split cd's en lp's met Mayhem.
Verder wel het "December moon" shirtje


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Graflust
Usericon van Graflust
Posted 15-11-2003 11:17 by Graflust Wijzig reactieProfiel van GraflustQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2003 8:16 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik heb "Live from the past" met daarop rehearsals,de demo's en live opnamen uit 1987.
Heb verder de "December moon" cd en de gebruikelijke split cd's en lp's met Mayhem.
Verder wel het "December moon" shirtje


Heet die niet toevallig Death Exekution?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-11-2003 12:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2003 11:17 schreef Graflust het volgende:
Heet die niet toevallig Death Exekution?
Nee,gewoon "Death from the past".


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-10-2005 22:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

blijkbaar erg gewenst spul... es kijken of ik verkoop


signature


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 14-05-2006 22:02 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Morbid bestond uit Dr. Schitz bass, Drutten drums,Gehenna guitar & backing vocals, Napoleon Pukes guitar & backing vocals en the mighty Dead on Vocals, Napoleon pukes zat later nog in Nihilist, Entombed bestond nog niet eens.


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 15-05-2006 11:59 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Ik heb de "December Moon" cd (met de hoes van Necrolord volgensmij) ooit weggedaan. Daar heb ik wel spijt van gehad, want ik ben de muziek een tijd later pas gaan waarderen.

"I know I'm disgusting!"


don't mistake lack of talent for genius


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-05-2006 21:34 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik heb "A tribute to the black emperors" op vinyl, dat is de Mayhem split met Morbid, en dan een exemplaar van de eerste serie, waar de bio's van Mayhem / Morbid nog achterop staan, van House of the rising sun records. Op zich zou die best wat waard zijn, maar hij is wel echt helemaal grijs gedraaid, zoals het hoort, en de afdruk van de lp komt praktisch door de hoes heen! Heb hem destijds samen met Darkthrone's Soulside Journey gekregen in ruil voor een ultra-rare 7"'je van Balvaz.





Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 15-05-2006 23:45 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 14 mei 2006 22:02 schreef axegrinder het volgende:
Morbid bestond uit Dr. Schitz bass, Drutten drums,Gehenna guitar & backing vocals, Napoleon Pukes guitar & backing vocals en the mighty Dead on Vocals, Napoleon pukes zat later nog in Nihilist, Entombed bestond nog niet eens.


zie ook :
http://en.wikipedia.org/wiki/Morbid

voor line up info met echte namen



corpsevomit
Usericon van corpsevomit
Posted 16-05-2006 17:02 by corpsevomit Wijzig reactieProfiel van corpsevomitQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2003 11:17 schreef Graflust het volgende:
Heet die niet toevallig Death Exekution?


volgens mij is die onlangs wel weer opnieuw verschenen! de eerste is iig met een witte hoes en goud logo, nu geloof ik met zwart wit.
heb hier wel die death execution op 7"picture liggen, en live in stockholm, waar ook nog (zeker 1) niet uitgebrachte nummers op staan.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-01-2023 23:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Optreden van afgelopen zaterdag, met de broer van Dead op zang en de drummer van Watain.





The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 12-01-2023 22:44 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2023 23:06 schreef Mutilator het volgende:
Optreden van afgelopen zaterdag, met de broer van Dead op zang en de drummer van Watain.





Het is niet de drummer van Watain, maar hun frontman die drums speelde bij dit reünie optreden


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen