IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Morbid (en Dead) Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-07-2002 14:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

kent iemand de muziek van morbid?? welke muzikanten vanentombed hebben hier in gezeten?

wat een apart ventje was die dead zeg! (ik ben dat ene boek aan het lezen over black metal waar ik nu effe niet op de naam kan komen) trouwens heel mayhem moet wel geschift zijn geweest. dat zulke rare lui toch zulke briljante dingen uit hebben kunnen brengen.

of was het ook allemaal een beetje imago?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-05-2006 17:11]


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 02-07-2002 15:07 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Heb wel iets van Morbid: split met mayhem en nog een bootleg CD.

Pure cult, zijn stem is fantastisch!


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-07-2002 15:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

kun je dat kopieren???


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 02-07-2002 16:19 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Ik kan dat kopiëren


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-07-2002 16:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Kopiëer dat eens, alsjeblieft .


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-07-2002 16:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2002 16:19 schreef Mortanius het volgende:
Ik kan dat kopiëren


kun jij dat ook voor mij kopiëren?


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 02-07-2002 17:01 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Ik wil dat wel doen, gaan jullie mee naar Graspop? Ik breng ze dan mee naar daar aan 2,5 euro het stuk.

De bootleg is wel van slechte kwaliteit.

[Dit bericht is gewijzigd door Mortanius op 02-07-2002 17:02]


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 02-07-2002 17:05 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

bedoel je het boek lords of chaos?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-07-2002 19:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2002 17:01 schreef Mortanius het volgende:
Ik wil dat wel doen, gaan jullie mee naar Graspop? Ik breng ze dan mee naar daar aan 2,5 euro het stuk.

De bootleg is wel van slechte kwaliteit.


Ik ben aanwezig op Graspop met 5 euro extra!

ik ben te herkennen aan mijn nuclear assault t-shirt(mutants for nukes). mocht ik je mislopen dan regelen wel wat via de post.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-07-2002 19:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2002 17:05 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
bedoel je het boek lords of chaos?


ja, dat bedoel ik. leuk boek!


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 02-07-2002 19:22 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

-offtopic- ja zeker leuk boek, maar check op www.burzum.com ook ff Varg zijn mening op het stuk over hem, is ook leuk. -offtopic-


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-07-2002 19:24 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 juli 2002 14:45 schreef attila_de_hun het volgende:
kent iemand de muziek van morbid?? welke muzikanten vanentombed hebben hier in gezeten?


WTF!!! Entombed leden?????AAAAUUURRGGH!!!! Welke dan? De drummer toevallig?

quote:
...trouwens heel mayhem moet wel geschift zijn geweest. dat zulke rare lui toch zulke briljante dingen uit hebben kunnen brengen....


Niet ondanks; dankzij!!!

Blessed are the sick!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-07-2002 19:58]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-07-2002 19:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

maar uit het boek blijkt toch ook wel dat veel dingen weldoordacht werden gedaan. zoals het uitbuiten van dead's dood. euronymus gebruikte dit om de hype en mysterie rond de band toch flink aan te zwengelen. slim natuurlijk maar in hoeverre is iets danecht of een imago?
maar goed, hoe dan ook, de muziek van de oude mayhem, burzum etc behoord tot het beste van heavy metal dus al dat gedoe is/was niet nodig.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-07-2002 19:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2002 19:22 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
-offtopic- ja zeker leuk boek, maar check op www.burzum.com ook ff Varg zijn mening op het stuk over hem, is ook leuk. -offtopic-


mooie site! ik kan alleen niks downloaden (niet uitgebrachte nummers). ligt het aan mijn computer??


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 02-07-2002 19:49 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Nee, ik kan ook niks downloaden, weet niet waarom of hoe het zit of wat dan ook...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-07-2002 19:49 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nee, al het multimedia spul en dergelijke is door Rainer van de site gehaald en de site is op non-actief gesteld toen Varg zich terugtrok uit de publiciteit. Alleen de geschreven zaken en enkele plaatjes zijn nog over.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-07-2002 19:52 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Off-topic:
Als nog iemand die morbid/mayhem split cd wil hebben. Van mij kan je m kopen / ruilen


Zenial


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-07-2002 19:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2002 19:49 schreef Dwaallicht het volgende:
Nee, al het multimedia spul en dergelijke is door Rainer van de site gehaald en de site is op non-actief gesteld toen Varg zich terugtrok uit de publiciteit. Alleen de geschreven zaken en enkele plaatjes zijn nog over.


jammer, heb je die onuitgebrachte nummers van burzum weleens gehoord? zoja, is het goed materiaal?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-07-2002 19:56 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Het is zeer zeker goed materiaal, buitengewoon aan te raden zelfs. Een zeer slechte sound af en toe, maar ontzettend veel atmosfeer. De versie van 'A Lost Forgotten Sad Spirit' bv. is zwaar superieur aan de versie die op 'Aske' staat...

Zijn die nummers niet 'ns uitgebracht onder de naam 'Ragnarok' oid?


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 02-07-2002 19:58 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Ik zag zijn 1e LP op de metalmarket van waldrock liggen voor 20 euro!
Had alleen geen geld meer


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-07-2002 20:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2002 19:56 schreef Dwaallicht het volgende:
Het is zeer zeker goed materiaal, buitengewoon aan te raden zelfs. Een zeer slechte sound af en toe, maar ontzettend veel atmosfeer. De versie van 'A Lost Forgotten Sad Spirit' bv. is zwaar superieur aan de versie die op 'Aske' staat...

Zijn die nummers niet 'ns uitgebracht onder de naam 'Ragnarok' oid?


okee, (als ik het niet heb en het is zo goed, kijk ik sip).

trouwens,ben jij geen grote "dead" fan? zoja, ben ik uiteraard volledig geïntereseerd in jouw mening over hem, zijn dood, zijn tijd in mayhem etc. etc.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-07-2002 20:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik ben helemaal niet zo'n grote Mayhem fan. OK, 'De Mysteriis Dom Sathanas' is een goed album, maar lang niet zo belangrijk in de ontwikkeling van Black Metal als 'A Blaze in the Northern Sky' of 'Blood, Fire, Death' of 'Det Som Engang Var' of zo.

'Live In Leipzig' is wel één van de goede black metal-live registraties die ik ken.

Verder kan ik Mayhem niet echt serieus nemen. 'Deathcrush' is een beetje Sodom-aanbidding (en verder gewoon vrij slecht), die demo's daarvoor helemaal... Euronymous zie ik eerder als een persoon die het mogelijk maakte dat black metal mensen elkaar ontmoetten (ook met z'n internationale contacten enzo) dan iemand die zelf goede black metal maakte.

Dead had een ERG toffe strot maar verder was hij volgens mij behoorlijk in de war. En tja, dat stukje hersens in een ketting om je nek hangen enzo en foto's maken... handige mediabespeling door Euronymous, denk ik dan. Verder zijn de verhalen al VEEL groter dan hijzelf, zowel bij voorstanders ('Euronymous was zo'n beetje de grondlegger van Noorse black metal') als bij tegenstanders ('Euronymous was een communist en een homo want Varg vond een met dildo met poepresten in zijn la', echt waar dat werd gezegd, de vraag is dan ook meteen wat Varg in Euro's lades te zoeken heeft maar goed). Dus hou ik het maar bij 'ooit een leuke band, maar vooral niet overschatten die boel'.

Aan de Mayhem van nà DMDS heb ik geen boodschap...


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 02-07-2002 20:37 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 2 juli 2002 20:07 schreef Dwaallicht het volgende:


Aan de Mayhem van nà DMDS heb ik geen boodschap...


"Wolf's lair Abyss" is fantastisch! Goed vervolg op "De mysteriis..."


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 02-07-2002 20:38 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 2 juli 2002 19:52 schreef Zenial het volgende:
Off-topic:
Als nog iemand die morbid/mayhem split cd wil hebben. Van mij kan je m kopen / ruilen


Ja mannen: zie hier jullie kans, weet het te zeggen dan moet ik de mijne niet kopiëren hé!


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-07-2002 21:09 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2002 20:37 schreef Mortanius het volgende:
"Wolf's lair Abyss" is fantastisch! Goed vervolg op "De mysteriis..."
Ik ken hem idd. Ik vind het wel OK, vandaar dat ik er geen boodschap aan heb. 'Grand Declaration of War' heb ik, tot mijn grote spijt, een volkomen eerlijke kans gegeven. Dat doen we dus ook niet meer . Maar goed, ik ga me d'r dan ook niet druk om maken verder.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 02-07-2002 21:22 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Ik had wel verwacht dat er meer mensen waren die wisten dat er iemand van Entombed bij Morbid zat.

L.G. Petrov zat bij Morbid met als pseudoniem; Necropedophiliac



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen