|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben vroeger 2 jaar geweest maar het spreekt mij niet meer zo aan. Inderdaad wel een van de betere niet-metal festivals van België |
|
Yep, ook daar ben ik van de partij... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Is er eigenlijk een festival waar jij niet naar toegaat? (Behalve House Torhout...) |
|
Diep triest..VNV Nation staat op Lowlands..is echt niks meer heilig? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik ga er al jaren niet meer heen. Er staan te veel podia en alle concerten overlappen elkaar. Ik hou niet zo van festivals waar je een ganse dag heen en weer moet lopen met een strak schema in de hand. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
O ja ik was het bijna vergeten: Heel de nacht door honderden beat-muziekjes over gans de camping! |
|
Ik gaat op dit moment op weg... Ga al me agressie uitleven (en op dit moment is dat veel) bij de punkconcerten van Rancid, Lagwagon, Antiflag en Pennywise en mooi luisteren naar sommige van de mooiste (live)bands... Mogwai, Eels, Lamb, Massive Attack het moet een goed weekend worden. tot zondag mensen "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik vertrek vrijdag! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ik vertrek morgenochrtend WAW anti-flag |
|
Ben er vorig jaar geweest. Had al Lowlands kaarten, maar heb die weer verkocht en daarvoor pukkelpop kaarten gehaald i.v.m. het veel betere programma. (Dillinger E.P. zegde op het laatst af helaas , maar Motorpsycho, New End Original, Thursday, Get Up Kids en Cave In maakten een hoop goed; NOFX gemist wegens onduidelijke schema-omgooi ). Dit jaar zijn beide programma's zowat gelijk. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Gisteren nog voorbij pukkelpop gereden... is kort bij thuis... veel volk... as always... maar niks voor mij... ik ben er 1x naartoe geweest... in 1997 omdat Metallica toen kwam... maar alhoewel het op een 10km van bij men thuis is vertik ik het om te gaan en me te ergeren aan een bende posers... |
|
have fun guys/girls 'kben hier nie bij... ik zou zeggen ga Thrice kijken!! fuck, wat mij betreft heeft/had elk festival dit jaar veel vette bands |
|
Ik ben vorig jaar een dag geweest, maar ga dit jaar naar Lowlands omdat daar ook nog Nightwish en Godsmack zouden komen. De laatste band heeft helaas afgezegd |
|
't Zal weer plezant worden met al die regen...Fort Mudslide-fest! Gelukkig ga ik dit jaar niet mee... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
had er wellich toch best bij willen zijn na vele overwegingen...maar helaas moet ik het doen met de ''vele'' smsjes die ik krijg van de aanwezigen die me kennen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: k heb me ook al een paar keer laten meeslepen, maar t is toch iedere keer een tegenvaller. Al die "alternatieve" en techno groejes, en de hippies die daar door aangetrokken worden => Veel geld, veel klote volk, veel klote muziek, en dikwijls klote weer. Mij zie je er niet. |
|
zoals ik pleegde te zegge: dikwijls klote weer: 29/08 400 verkleumde Pukkelpop-gangers geëvacueerd Door de hevige regenval van de afgelopen nacht zijn naar schatting 400 bezoekers van het rockfestival Pukkelpop die op de camping verbleven, geëvacueerd. De verkleumde jongeren werden opgevangen in een feestzaal en sporthal in Kiewit bij Hasselt waar Pukkelpop plaatsvindt. Daar kregen ze dekens en warme dranken, zegt Pukkelpop-organisator Chokri Mahassine. Inmiddels hebben zich ook al zo'n honderd Pukkelpop-gangers verzameld aan het treinstation in Kiewit om terug naar huis te keren. De campingsite is net zoals vorig jaar, weer tot een immense modderpoel omgetoverd. De Pukkelpop-organisatie had nochtans een aantal maatregelen genomen om zich dit jaar tegen de aangekondigde plensbuien te wapenen, maar die maatregelen bleken niet opgewassen tegen de hoeveelheid water die sinds vrijdag 04.00 uur over het Pukkelpop-terrein en de nabije camping neerdaalde. Momenteel wordt met man en macht gewerkt om het festivalterrein opnieuw toegankelijk te maken voor de tienduizenden bezoekers die vrijdagmiddag vanaf 13.00 uur worden verwacht voor de tweede dag van het driedaagse Pukkelpop-festival. Tijdens de eerste dag van het festival voor de alternatieve muziek donderdag kwamen zo'n 35.000 muziekfanaten opdagen. Of die vandaag evenmin door de regen afgeschrikt zullen worden, zal in de loop van de dag moeten blijken, aldus nog de Pukkelpop-organisatie. Vooral de omgeving rond Hasselt had de voorbije nacht overigens met wateroverlast te kampen. Naast het Pukkelpop-terrein ter hoogte van de Kempische Steenweg in Hasselt, kreeg de brandweer van Hasselt enkele tientallen oproepen binnen van ondergelopen straten, huizen en kelders in Hasselt, Zonhoven en Herk-de-Stad. Vooral het centrum van Zonhoven kreeg het zwaar te verduren. Daar staat een aantal straten volledig blank. De brandweer diende eveneens uit te rukken naar aanleiding van wateroverlast op het industrieterrein van Herk-de-Stad. |
|
Regen |
|
Net goed gelachen met het nieuws, al die pukkelposers die zeiknat zijn... men ex smste me vanmorgen nog dat ze geëvacueerd werden de weergoden zijn ons goed gezind moehahahahahahahaha |
|
Och, die alternatieve prutsers zijn toch altijd zo trots dat ze in de modder zwemmen op festivals. Nu hebben ze hun zin. héhéhé |
|
Ik vind het wel sneu eigenlijk... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Ik vind het ook jammer voor die lui die naar pukkelpop of lowlands gaan, is best gaaf zo'n festival en het is jammer dat het dit jaar zo in het water valt.... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Ja, dat vind ik nou ook. Dat gezeik hier op festivals zoals Lowlands en Pukkelpop, pfff. Ieder heeft zijn eigen ding, dacht ik zo. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
bwa... een festival waar gene metal komt mag in't water vallen hehehehehehehe *evil grin* |
|
quote:Oeh, heel true... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |