|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
heb hellaas geen plaatje maar heb gister in een suzuki alto gezeten, wat een vuile skijtbak!!! veels te klein ziet er niet uit en maakte een herrie waar de radio niet tegen op kon!! |
|
Panda, Alto, Swift, Fiesta, citroen ax, bx, xantia, enz, er zijn genoeg lelijke auto's op de weg. veel mensen rijden deze kleine lelijke auto's omdat ze zeer goedkoop zijn, de auto's die mensen mooi vinden zijn meestal veel te duur. Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
quote: jij snapt t |
|
tuurlijk snap ik het, ben nu nog 17 maar als ik straks mn rijbewijs heb maakt t mij niet echt veel uit wat voor auto ik riijd het gaat er dan om dat ik tijdelijk een goedkope auto heb en effe wat ken sparen voor wel een mooie auto, het zal dan wel geen panda, alto, swift of een feest worden omdat die auto's gewoon zeer onveilig zijn, maar een bx is een leuk autotje om in te bveginnen en niet duur, k zie daarna wel verder wat voor auto ik koop, zit te denken aan en oude lijkwagen (USA) maar dat is voorlopig nog een beetje te hoog gegrepen Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
Ik vind die nieuwe Chrystlers super lelijk.... bah |
|
quote: Heb er zo es eentje gratis weten staan, zat wel geen blok in ofzo...en ik had er toen de centjes niet voor om ergens zo'n motor te kopen [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 27-11-2002 13:05] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik heb ze ook wel eens zien staan, maar tja zonder geld wordt het toch niets en vaak moet je ze ook nog opknappen en dat kost ook best wel wat dus ik wacht wel tot ik geldt heb om daar aan te beginnen Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
Ik vind bijna elke auto lelijk |
|
nope zijn genoeg mooie !! |
|
quote: Mwah, ik houd niet van auto's...zijn wel een paar leuke modellen enzo, maar doe mij maar gewoon een ouwe bak waarop je 100.000 stickers enzo plakt...veel leuker |
|
Alleen Donkervoort's zijn vet. |
|
quote: Tja dat is jou keuze....ik kies daar dus niet voor... |
|
quote: Dat had ik al begrepen Maar oude auto's vind ik vanuit een retrospectief opzicht nog weleens cool |
|
met0l! |
|
doe mij maar een BMW 8 serie hoor hahahah |
|
BMW zijn opzich leuke auto's alleen heb ik er een hekel aan dat mensen die een BMW rijden hun BMW koesteren en 9 v/d 10 keer glimen ze, een BMW moet niet glimmen die moet gebruikt worden mogen wel wat krassen op zitten. Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
quote: Da's helemaal waar, K heb wel geen foto van de achterkant online (met stickers ) maar ja En ja , hij stond al in een ander topic te roesten.... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: HEY DON'T FOCVK WITH THE BX !! Die auto is met kauwgom te repareren ! |
|
quote: ai... gewoon toyota kopen, heb je niks te repareren |
|
quote: Hey How, zit je daar te doelen op ouwe fiësta's? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Jha So? smaken verschillen ik vind het een lelijke goedkope onveilige auto, dat wil niet zeggen dat jij t met mij eens moet zijn, dat je je aangesproken voelt omdat ik het een klote wagen vind kan ik niets aan doen Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
de nieuwe renault megane is lelijk net een maan mobiel defende nos in proelio |
|
Nissan Sunny Deze auto is zo stompzinnig lelijk en burgelijk, dat hij dan ook het oudste(!) publiek aantrekt van alle auto's op de markt... Spot een Sunny en bekijk zijn eigenaar... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: De nieuwe ontwerpen renault zijn meetsal appart, je vind ze dan ook of erg mooi en echt helemaal niet, ik vind het dus helemaal niets Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
quote: Die PT cruiserkes van Crysler...?? Ik wil er zo één!!! Een zwarte met geblindeerde ramen enzo |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |