![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En mensen nemen mij toch altijd serieus op t verkeerde moment ![]() Lelijk? MMh, dit misschien ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 28-11-2002 8:48] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
fiat panda is niet echt mooi. ![]() luuuuuuv is in the air......... ![]() |
|
quote: Ja hehe, en wij ook ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
een woord: "Multipla" ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 28-11-2002 12:52] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
alle bmw's ![]() ![]() ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei ![]() |
|
quote: Er zijn ook heel erg lelijke dure auto's. Multipla's dus.... New Beetle's en New Mini's zijn ook afzichtelijk. Verder vind ik het "damesautootje" (duh boodschappenbak) ook erg. Van die bolhoedjes met een "leuk gezichtje". Ik ga ze niet allemaal opnoemen, ieder automerk (vooral Franse) heeft er wel een. En van de week zag ik in Alkmaar ook iets om een slappe van te krijgen. Ik heb zelf een 323F, en die vind ik persoonlijk erg mooi (vooral als je ziet wat er nog meer in die prijsklasse rondrijdt) maar deze was heel erg: een witte 323F met langs de rand 2 gestickerde lijntjes in mint en paars die uitliepen in een zigzaglijntje met daarboven het woord "sport". Brrr. ![]() |
|
OUWE CITROENS ![]() ![]() ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
De nieuwe Beetle! Is er wel een verschil tussen de voor- en achterkant van die wagen? Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
quote: ![]() http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
deze is echt lelijk, net alle andere van zijn merk ![]() |
|
wat nogal dom is, je laat je smaak beinvloeden door de mensen die erin rijden! Wat boeit het! Waar maak ik me eigenlijk nog druk over, bmw's en mercedes zijn gewoon mooie bakken ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
BMW's en Mercedessen zijn lelijke auto's, tot je er zelf één kan betalen ![]() ![]() |
|
wed maar dat een dikke bmw m3 dus echt wel gaaf is, ook al is het een patser wagen met0l! ![]() |
|
quote: Of een M5, of een X5 LeMans ![]() Of een Mercedes SL55AMG ![]() Of een oude SLC500 met vleugeldeuren! ![]() |
|
Maar dat kon je dus kwijt in topics over mooie auto's... ![]() |
|
Je moeder. ![]() |
|
De samenwerking tussen Segway en GM is ook een flinke aanfluiting: ![]() ![]() |
|
voor en door gehandicapten was het motto denkik ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ik heb voornamelijk naar het artikel rechts op de pagina gekeken... ![]() Bareuh... ![]() |
|
Je moeder. ![]() |
|
:')! Wat een gedrochten hehe! Bodykits ftw!!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
ja idd, ben sowieso al niet echt een fan van bodykits maar dit slaat écht alles! :') Je moeder. ![]() |
|
Denk dat sommige niet eens meer van hun plek komen, tering! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Er was vast geen drempel bij de ingang van de parkeerplaats, damn, ik blijf me erover verbazen :D Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |