![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Die Fiat is inderdaad afgrijselijk, verder vind ik de Ford Ka errug lelijk, en de Daihatsu "The Move" gaat er ook niet echt lekker in. Wat ik zelf een erg gaaf autotje vind is de Goggomobil Coupe :D ![]() ![]() Ook in cabrio uitgevoerd, ik hoop er ooit nog eens eentje te bezitten :D En je hebt nog best wel wat beenruimte want het (tweetakt) motortje zit in de achter'bak' :D NP: Jeff Wayne - War Of The Worlds Pt. 1 [Dit bericht is gewijzigd door Pil op 27-11-2002 15:46] For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. ![]() |
|
quote: Wel, dit is echt wat voor jou Pil, ik zie je er al in zitten, BWAAAAAAhahahahaha!!! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: MEE EENS! ![]() ![]() ![]() die domme lampen onder het raam ![]() Suzuki Alto, dat is pas een wagen ![]() ![]() ![]() |
|
quote: idd een erg lelijke wagen, ook aerodynaisch een complete blunder, die bobbel onder de voorruit zorgt voor heel veel drag waardoor de motor meer pk's moet leveren en daardoor is het ook een ongeslaagd ontwerp, het is daardoor ook meer nadelig voor het millieu,... Walgelijke bak ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
damn, een gehandicapten karretje. desalniettemin, het schijnt dat het een heerlijke auto is om in te rijden (geen ervaring, van horen zeggen) ![]() |
|
![]() ...en 99% van alle Mazda's van de afgelopen 10 jaar. (Fucking grijze-mussen-mobiel) Vooral dit doet me pijn want mijn familie is/was altijd Mazdafiel (12 Mazda's sinds ik me kan herinneren). Mijn eerste auto was ook een 323 uit 1989 die ik toch wel een erg lekker bakkie vind maar kort daarna ![]() ![]() ![]() ![]() Gelukkig zijn de huidige modellen FLINK geupgrade. ![]() |
|
Kunnen we geen topic maken over mooie auto's ![]() das veel leuker ![]() Of is dat er toevallig al ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 27-11-2002 17:03] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: hehe heeft claudio ook weer wat te kijken ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Wat te denken van de Suzuki Wagon R+? Ik vind het net een strijkijzer op wielen. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
d'r staat al een hele tijd een grijze bmw HELEMAAL in de prak gereden. de hele voorkap is naar de klote. Zonde, maar toch wel weer leuk om te kijken elke keer. Hij staat er al iets van 2 weken nu ![]() zo, dat was mijn beurt dan weer ![]() |
|
quote: Wat is er lelijk aan een Toyota Yaris? ![]() Try to destroy me, and i will destroy you ![]() |
|
Bijna alle Amerikaanse auto's, geef mij maar een echte Europese bak. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
europese bak echt niet, t is dat die amerikanen zoveel zuipen, doe mij maar een oude amerikaan [Dit bericht is gewijzigd door Dark_child op 27-11-2002 19:01] Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. ![]() |
|
hiermee wil je niet gezien worden !! wat een onding ! ![]() ![]() ![]() The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense ![]() |
|
kheb liever zoiets dan de meeste auto's tegenwoordig, beetje overschilderen en raggen maar ![]() Je moeder. ![]() |
|
Wat een enorm kuttopic. ALLE auto's op sommige na zijn lelijk. ![]() |
|
Maar sommige lelijke auto's zijn lelijker dan anderen ![]() Ik ga voor de Fiat multivla. bwergh. MuayThaigerrr!! ![]() |
|
quote: Amerikaanse auto's zijn echte auto's, lomp, groot, breed, grote achterbank, veel ruimte voor mensen.. een vervoermiddel waar ie voor bedoeld is ![]() ![]() ![]() Try to destroy me, and i will destroy you ![]() |
|
lelijke autoos, lat me denken: - BMWees - mercedesen - autoos met geblindeerde ruiten. Das al denk ik. ![]() |
|
Die Multipla is iid erg lelijk. Verder vind ik de Smart lelijk, New Beetle, Nieuwe Mini. In principe vind ik alle "moderne" trendy ontwerpen lelijk. En de Porsche 911 natuurlijk. Ik snap niet dat zoveel mensen die mooi vinden. Wat een lelijk kutding zeg. Net een platgedrukte Volkswagen Kever. ![]() Volvo maakt trouwens over het algemeen zeer geslaagde ontwerpen. ![]() Mijn favo auto is tot nu toe de AC Cobra. Maar dat ding is dus onbetaalbaar. ![]() |
|
quote:Lomp, groot, typisch Amerikaans. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Mijn oom in Amerika heeft zo'n grote pick-up, zeer gaaf bakkie [Dit bericht is gewijzigd door joeri op 27-11-2002 19:26] ![]() |
|
quote: Volswagen kever en Porsche zijn ook van dezelfde fabriek afkomstig.. Ferdinand Porsche moest van Hitler een Volks Wagen maken, vandaar.. (ook maar op discovery gezien) ![]() Try to destroy me, and i will destroy you ![]() |
|
quote:Dat verklaard een hoop. Zelfde ontwerp alleen de een wat platter voor meer snelheid. Spaart geld uit. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |