|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 11-07-2003 11:51] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Als ik me goed herinner hield jij erg van hele technische muziek en vond je metallica al te simpel, in dat geval kun je misschien beter een grote boog om VENOM maken, want muzikaal gezien was het nogal primitief! |
|
Op Dynamo 96 vond ik het een hele toffe show, was erg onder de indruk. Maar op Wacken 2000 viel ik echt in slaap bij ze. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Hm, ofschoon ik Venom nooit tot mijn favoriete bands heb gerekend, kan ik nog steeds headbangen op Welcome to Hell en van hun ongelooflijk slecht geproduceerde live-platen, die zo verschrikkelijk slecht zijn gespeeld & geproduceerd dat het beluisteren met kromme tenen vanzelf amusant wordt. Maar in de jaren 80 luisterde ik toch liever naar de opkomende deathrash bands uit de VS zoals Possessed, Dark Angel of Nuclear Assault, en met de influx van goede bands in de vroege jaren 90 raakte ik nog meer interesse kwijt in Cronos & co. Natuurlijk was hun onderbroeken-lol-satanische imago iets te hilarisch om serieus genomen te worden, maar juist door die Britse zelfspot dwingt Venom ook wel respect af. Venom zal nooit mijn CD-speler domineren, maar na 6 uur 'bloedserieuze' Darkthrone, Windir en Clandestine Blaze kan ik goed genieten van Venom's very untrue black metal. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Ik vind het juist true black metal is weer eens wat anders dan die suffe satanisten die zichzelf veel te serieus nemen, en daardoor een nogal trieste levensvisie hebben! venom is echt cool,maar het is waar dat ze muzikaal niet echt hoogstaand waren, maar desalniettemin toch echte klassieke metal platen gemaakt hebben! Possessed vind ik niet zo opm over naar huis te schrijven maar at war with satan en black metal zijn best acceptabel, welcome to hell is een echte classic maar misschien wel de slechtst geproduceerde plaat ooit! maar ja dat hoort wel weer bij black metal! En Aris op wacken 2000 waren ze inderdaad voor mij oko een grote teleurstellnig niet zozeer muzikaal maar ik had eengigantische show verwacht en het viel BITTER tegen! |
|
quote: oeh jah, die was ik vergeten, die heb ik ook nog. zooo slecht word daar nou ook weer niet gespeeld. Oud Vuil. |
|
kvind venom wel goed Red de fietsen de winter door. |
|
quote: Nee op Abaddon na valt het allemaal best mee, Cronos is best een goede bassist en zanger, en mantas kan best aardig spelen! Op die live video van 1984 en die van 1985) is dat wel te zien, maar ja abaddon bakt er niet zo heel vaal van, is gewoon geen strakke drummer, maar de show maakt veel goed, en het gaat wel hoor maar echt strak is ie gwoon niet! Die live video's zijn trouwens veel; vetter dan die Live LP! |
|
hahahaha, ja, echt wel, wat is die abbadon slecht, zeg. en toch een endorsement met, euh, ludwig drumstellen, dacht ik? Oud Vuil. |
|
Ja maar venom was toen ongelofelijk populair, ze hebben in 4 jaar tijd 4 video's uitgepoept, en destijds was een video maken nog een aangelegenheid die heel duur was en alleen voorbehouden aan de grotere bands! Tja ik weet ook niet hoe het zo komt, maar die abbadoon was echt de zwakke schakel, op de later platen als prime evil drunt ie overigens een stuk beter....... Maar op de live video van de prime evil tour uit 1990 was het weer huilen, demolition man (atomkraft) die Cronos verving is overigens super op die video kikke front man, is wel geen cronos, maar hij zingt precies als hem! |
|
Op under a spell was tony wel ok ! Prime Evil vind ik toch niet echt geweldig. Welcome to Hell is m.i. de ware Venom-kraker. Pas ook Official Bootleg US-persing binnengekregen, heers!!!! |
|
Ik heb ze een keer op DOA gezien. Er kwam niet veel meer uit dan F*ck you mother f*ckers!!! You all go to hell!!! en woorden van die strekking. Tussendoor speelden ze ook nog wat. Wel een mooie vuurwerk show en zo. |
|
VENOM Guitarist To Release New MANTAS Album, Denies Involvement In New VENOM Material - Feb. 15, 2004 MANTAS (photo), the band featuring founding VENOM guitarist Jeff "Mantas" Dunn and former ATOMKRAFT/VENOM bassist/vocalist Tony "Demolition" Dolan, have set an April 26 release date through Demolition Records for their new album, "Zero Tolerance". "Zero Tolerance" was recorded at the Demolition Studios in Newcastle, England and was produced by renowned Italian guitarist Dario Mollo (SKYCLAD, CRADLE OF FILTH, ANATHEMA, etc.). The complete track listing for the album is as follows: 01. Zero Tolerance 02. Rage 03. Drill 04. Kill It 05. Look Who Died 06. Stone Cold 07. Original Sin 08. Rise 09. Insanity 10. Bring It On MANTAS — Mantas (guitar), Dolan (bass), Bry (vocals), Marsy (guitar) and Cherisse (drums) — have scheduled appearances at the New Jersey and Minnesota Metalfests in March and will also play a series of shows in San Francisco, Los Angeles, Las Vegas and Oakland. They will shoot the video for the single, "Rage", on March 6-7. The band will tour Europe in June and will return to the U.S. in July for an appearance at the Milwaukee Metalfest. To end current speculation, Mantas has confirmed in an official statement that he is not presently recording any new VENOM material, nor does he intend to — "at least [not] with [the group's] last lineup." [presumably referring to the lineup that recorded 2000's "Resurrection" — Ed.] "[Drummer] Abaddon [a.k.a. Tony Bray] is also not involved in the project, as far as we have been told," the statement added. |
|
ja raar ik hoorde dat VENOM ook weer een nieuwe plaat ging maken en nu zegt MANTAS van niet.... Nou ja ik ben best beniuwd naar zijn solo plaat Tony Dolan vonnik ook altijd vet, Prime Evil is een goede VENOM plaat! |
|
quote: het is ook altijd wat bij venom. geen wonder dat de muziek zo "fuck up" klonk, die gasten hebben blijkbaar altijd ruzie.ik heb overigens gehoord dat die nieuwe drummer,antonn, een broer van cronos zou zijn???gewoon bij elkaar blijven. |
|
Ik weet het niet ze deden heel geheimzinnig over wie die drummer was, een ding is zeker hij was veel beter dan Abbaddon ooit geweest is! |
|
black metaaaaaaaaal http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
MANTAS (photo), the band featuring founding VENOM guitarist Jeff "Mantas" Dunn and former ATOMKRAFT/VENOM bassist/vocalist Tony "Demolition" Dolan, have set an April 26 release date through Demolition Records for their new album, "Zero Tolerance". "Zero Tolerance" was recorded at the Demolition Studios in Newcastle, England and was produced by renowned Italian guitarist Dario Mollo (SKYCLAD, CRADLE OF FILTH, ANATHEMA, etc.). The complete track listing for the album is as follows: 01. Zero Tolerance 02. Rage 03. Drill 04. Kill It 05. Look Who Died 06. Stone Cold 07. Original Sin 08. Rise 09. Insanity 10. Bring It On MANTAS — Mantas (guitar), Dolan (bass), Bry (vocals), Marsy (guitar) and Cherisse (drums) — have scheduled appearances at the New Jersey and Minnesota Metalfests in March and will also play a series of shows in San Francisco, Los Angeles, Las Vegas and Oakland. They will shoot the video for the single, "Rage", on March 6-7. The band will tour Europe in June and will return to the U.S. in July for an appearance at the Milwaukee Metalfest. To end current speculation, Mantas has confirmed in an official statement that he is not presently recording any new VENOM material, nor does he intend to — "at least [not] with [the group's] last lineup." [presumably referring to the lineup that recorded 2000's "Resurrection" — Ed.] "[Drummer] Abaddon [a.k.a. Tony Bray] is also not involved in the project, as far as we have been told," the statement added. [Dit bericht is gewijzigd door metal blade op 17-02-2004 11:55] |
|
Venom rockt de pan uit. Het latere werk is wat flauw, maar die eerste 3 albums zijn geweldig! Het is me werkelijk een raadsel hoe iemand ze black metal kan noemen overigens. Ze zijntoch overduidelijk vuige ROCK! SCUM FUCK |
|
Alleen Cronos is de ware Venom. |
|
dat is nu echte black metal...heeft nits te maken met al die blasterige fake wannabe's van vandaag de dag! |
|
"dat is nu echte black metal...heeft nits te maken met al die blasterige fake wannabe's van vandaag de dag!" Onzin. Darkthrone is black metal (en vice versa wat dat betreft), venom is rock. SCUM FUCK |
|
Hm... heb ze als vijftienjarig jochie samen met Rajackar nog gezien op Dynamo '96.. De show was in iedergeval heersend |
|
quote: Onzin, venom kwam met een muziekstijl en een naam ervoor en later gingen andere bands(ik noem een mayhem) muziek maken die hun ook binnen die stijl zagen, venom is geen moderne black metal, maar ze waren wel de band die het genre begonnen is en daarmee is het black metal. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |