|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
SARCOFAGO HAHAHA Kikke net oude SODOM (JAJAJ dat was ook black metal!!!) ik heb laatst hun INRI op CD gescoord! |
|
Als Venom Black metal is, is cradle dat ook. |
|
quote: Venom kan je nauwelijks meer blackmetal noemen. |
|
Juist wel ze hebben dat hele fukking black metal uitgevonden...als het al niet te vergelijken is met die Noorse shit dan is DAT geen Black metal.... |
|
quote: Mm, de term 'black metal' misschien ja... Zij deden het puur voor de lol. Mayhem niet. Punt. Groot verschil. Je kan me de bout hachelen! |
|
|
|
Puur voor de lol? Wat een onzin, dat venom het niet zo serieus nam als Mayhem is iets anders dan 'voor de lol'. Waarom zou Venom niet black metal zijn? Zij kwamen met de term, het image en de rauw- en lelijkheid ervan. Achja, het zal me ook wat. Over 20 jaar zal men wel weer zeuren dat mayhem 'geen black metal meer is'. Ik vind venom in ieder geval tien keer blacker dan al die Noorse kontkusserij bij elkaar!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: juist het hele genre draagte de verkeerde naam. alleen satanische rock & roll is echte blackmetal Je moeder. |
|
quote:Cheers to that! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Voor de LOL? so what die gasten die het serieus nemen zijn echt zielig, HAHHA SATAN yeah right..... Dat hele Black Metal is helemaal zijn doel ontschoten, ik vond het vroeger ook tof om overal pentagrammen op te kladden en met een duivelskop op mijn shirt te lopen, beetje mijn oma shockeren! Maar dat kun je toch niet serieus nemen, vind dat soort verhalen alleen maar zielig! VENOM zullen voor mij altijd de enige echte masters of Black metal zijn! Samen met POssessed misschien of Bathory (alhoewel ik die al eens tuk minder vind)... |
|
Venom heerscht..mij geeft het energie. Vooral het nummer blackmetal vind ik erg heerschend vanochten ook een stuk of 5 keer achter elkaar gedraaid (oeps ik had repeat op 1 nummer gezet) dan kan ik de dag weer aan. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik vind de volgende VENOM NUMMERS super: seven gates of hell live like and angel nightmare in the dead of teh night rip ride 1,000 days in Sodom Manitou Black Metal dat zijn toch wel mijn favo VENOM songs! |
|
Gefeliciteerd!!!! |
|
quote:Is er soms iemand jarig Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Of enforcer het nu juist heetf over wat blmack metl is, maat ik in het midden. Maar dat überserieuze is er toch over. Het doet me wel goed als ik af en toe eens aan Darkthrone -interview lees (om maar een "grote" te noemen) waaruit blijkt dat die gasten gewoon maf zijn. En dan van die gastjes maar super grim gaan doen enzo, niet beseffend dat de essentie van lol te beleven aan metal er nog altijd bijhoort, ook bij BM. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Of Venom nou wel of geen Black MEtal is... het is gewoon goede muziek, opzich best 'simpel' maar gewoon heersend. |
|
Venom is geweldig!! Wat dat betreft sluit ook ik me bij Enforcer aan. Venom was er al lang voor die Noorse scene, nu maakt dat op zich niks uit, maar Venom is inderdaad wel de grondlegger daarvan geweest, zij waren er als eerste met het geluid, de onderwerpen, en in hun ogen de sound. Dat de Noorse scene dat uitgebouwd heeft is prima, maar feit blijft dat Venom toch een van de eerste was (Laten we Black Widow vooral niet vergeten als iemand dat nog kent...) |
|
HAHHA ja of Angel Witch...die waren voor die tijd ook behoorlijk occult, alhoewel dat muzikaal natuurlijk veel verfijnder was dan de rauwe black/speed stijl van Venom. De oude SODOM is ook behoorlijk "black" alhoewe; dat verre van mijn gavoriete SODOM platen zijn! |
|
quote: Yep. Nu ja, elk zijn 'soort' black metal zeker... En vooraleer men mij misbegrijpt, ook ik gooi graag wel eens een Welcome to Hell of Black Metal lp in m'n platendraaier. [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 18-02-2004 9:25] Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Black Widow had muzikaal weing weg van black metal, maar textueel wel erg veel. |
|
quote: Oude Sodom nummers lijken echt op Celtic Frost. |
|
Of omgekeerd....volgens mij is "to mega therion" van 1985 en "in teh sign of evil" van 1984.... maar goed je had natuurlijk daarvoor hellhammer weer wat weer een VENOM kopie was... |
|
quote:wat denk je van Morbid tales dan? die komt uit '84 [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 18-02-2004 20:39] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Shure....maar wat lijkt dan op wat, beetje uit dezelfde tijd.... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |