IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : venom! Vorige pagina | Volgende pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 18-02-2004 21:49 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 18 februari 2004 21:31 schreef enforcer het volgende:
Shure....maar wat lijkt dan op wat, beetje uit dezelfde tijd....

Lekker belangrijk als ik dat allemaal recht na elkaar draai (hey da's een plan) ga ik uit mijn dak
Daar nog een beetje (Duitse)Poison bij en het is af!

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 18-02-2004 22:04 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

da's waar....

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-03-2004 8:28 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

VENOM Announce New Lineup

British black metal pioneers VENOM have revealed the details of their new lineup and upcoming recording/touring activities. Joining bassist/vocalist Conrad "Cronos" Lant and drummer Antton is the latest addition to the group's ranks, American guitarist Mykus.

Commented Cronos: "I have chosen the most talented and deadliest of all the musicians who've ever been in this band to work with."

The new tracks are said to be "very much in the vein of the early VENOM — ferocious, raw and deeply Satanic, with a 21st century production and 25 years of experience. Look out disbelievers, this is VENOM at their most dangerous and hostile!"

VENOM, who are in the process of negotiating a new recording deal, are currently recording some tracks for their web site, which will be webcast directly from the "Updates/Music" section as a test, before uploading some new video footage of the band using the latest streaming multi-bit-rate technology. Several live shows are planned later in the year as well.

VENOM's last studio album, "Resurrection", was released in 2000

hier is trouwens de bron:

http://www.venomslegions.com/venom_2004.htm

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-03-2004 8:30]

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 22-03-2004 10:07 by Gunman Profiel van Gunman

Héhé, nu is het me duidelijk waarom Mantas solo blijft gaan, vroeger is Venom er lekker tegenaan gegaan zonder Cronos, nu doet laatsgenoemde verder met Venom ,...en toch gaat dat volgens mij nog echt Venom klinken. Ik kijk er naar uit.

Maar een reunie(-concert) zou toch mooier zijn, ik heb de laatste gemist

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

invictis
Usericon van invictis
Posted 22-03-2004 10:10 by invictis Profiel van invictis

vond de hoezen van Welcome to Hell en Black Metal altijd erg tof, muziek niet zo maar daar had ik Bathory voor natuurlijk

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 22-03-2004 10:31 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

IMO is venom VEEL vetter dan bathory ooit was!

invictis
Usericon van invictis
Posted 22-03-2004 10:32 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 22 maart 2004 10:31 schreef enforcer het volgende:
IMO is venom VEEL vetter dan bathory ooit was!

ieder zijn eigen smaak toch?

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 22-03-2004 10:59 by testement Profiel van testement

venom is geweldig! de 1e platen black metal, welcome to hell allemaal meesterplaten! possessed vind ik wat minder imo.. maar zelfs ressurrection beukt er lekker in! ga zo door zou ik zeggen

zzz

venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 22-03-2004 17:46 by venom rules Profiel van venom ruleshttp://..

zie naam
ik vind de plaat "black metal" geniaalde aller eerste BM plaat latere werk vind ik ook zeker de moeite waar maja hun eerste drie blijven heersen zijn er trouwens nieuwere band die op venom lijken of tribute band ofzo

..

Aart
Usericon van Aart
Posted 22-03-2004 17:59 by Aart Profiel van Aart

Ik vind Welcome To Hell en At War With Satan eigenlijk niet eens zo heel super.

Black Metal vind ik echt een wereldplaat, stuk voor stuk topnummers .

Vooral Buried Alive luister ik zoooo vaak.
Maar ook Sacrifice, Raise The Dead, To Hell and Back... etc

Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 22-03-2004 18:05 by Phaestus Profiel van Phaestus

Black Metal is erg cool

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 22-03-2004 18:35 by Griffin Profiel van Griffin

Hmmm BLACK METAL!
vooral Angeldust.. geweldig

venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 22-03-2004 22:08 by venom rules Profiel van venom ruleshttp://..

quote:
Op 22 maart 2004 17:59 schreef Aart het volgende:
Ik vind Welcome To Hell en At War With Satan eigenlijk niet eens zo heel super.

Black Metal vind ik echt een wereldplaat, stuk voor stuk topnummers .

Vooral Buried Alive luister ik zoooo vaak.
Maar ook Sacrifice, Raise The Dead, To Hell and Back... etc

Buried Alive . Geweldig nummer!!
trouwens,het nummer Acid Queen wellis gehoort(kans is groot) ook een GEWELDIG nummer:
You - have got everything i need
You - can bring my soul out of me
I'll pay your wicked price-deliver your merchandise
Gypsy you'll drive me a dream

Acid Queen

Wild - tames the raging beast
Child - helps the blind to see
Demon controls my mind - leaves the real world behind
Mould me a purgatory scene

Acid Queen

Acid Queen...

Can you hear me - i said get out of here you..

Witch - now you've given all you've got
Bitch - thought you'd left me here to rot
You're coming down and fast - you've tripeed your very last
I'll take your place and sing

Acind King

..

attila_de_hun
Posted 23-03-2004 7:53 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 maart 2004 22:08 schreef venom rules het volgende:
trouwens,het nummer Acid Queen wellis gehoort(kans is groot) ook een GEWELDIG nummer:

Venom heeft ook nog een serie essentiële ep's uitgebracht.

die hard
warhead
manitou
nightmare

allen bomvol vette songs.(die ep's staan overigens ook op de heruitgaven van de cd's)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-03-2004 7:53]

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 23-03-2004 8:01 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Er is destijds een CD uitgebracht die heet "The Singles 1980-1986" en is IMO een essentiele VENOM CD, IMO staan hun beste nummers daarop!

begint met "in league with satan", "live like and angel" en dan "Die hard", "acid queen", "seven gates of hell", "manitou", "in the dead of the night" etc etc...echt raar VENOM heeft sommige van hun beste nummers nooit op een volledige langspeelplaat gezet!

attila_de_hun
Posted 23-03-2004 8:05 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 23 maart 2004 8:01 schreef enforcer het volgende:
Er is destijds een CD uitgebracht die heet "The Singles 1980-1986" en is IMO een essentiele VENOM CD, IMO staan hun beste nummers daarop!

begint met "in league with satan", "live like and angel" en dan "Die hard", "acid queen", "seven gates of hell", "manitou", "in the dead of the night" etc etc...echt raar VENOM heeft sommige van hun beste nummers nooit op een volledige langspeelplaat gezet!

of live gespeeld. volgens mij hebben ze nog nooit "bursting out" , "dead of the night" of "acid queen" live gespeeld. en dat vind ik echt supervette nummers.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-03-2004 8:06]

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 23-03-2004 8:07 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Precies ja "bursting out" staat daar ook op, een wereld CD het was de eerste VENOM CD die ik kocht in 1993 ofzo HAHHA lag in de uitverkoopbak voor 5 piek geloof ik!

Nou seven gates of hell hebben ze zeker wel live gespeeld, staat volgens mij ook op de "hell at hammersmith" video, en "manitou" ook geloof ik maar helemaal zeker weet ik het niet!

maar het zijn stuk voor stuk kunststukjes iig "nightmare" is ook zo'n vet nummer heb thuis de "video nightmare" video-EP daar staat die clip op echt SUPER!

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 23-03-2004 20:19 by Zodiac Profiel van Zodiac

oude Venom is heilig, met name Welcome to Hell en Black Metal uiteraard en de ep's.

ik vind overigens de live dubbelaar Eine Kleine Nachtmusik ook helemaal geweldig, das gewoon hun beste "Best of..." vind ik.

maar die singles collection etc. heb ik ook allemaal, erg gaaf.

nieuwe shit kan ik niet zo waarderen, al kunnen ze me wel weer wakker maken voor een concert van Venom met vuurwerk en een dikke kale Cronos natuurlijk.

This is Zodiac speaking...

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 23-03-2004 21:58 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Cronos is niet dik hoor, eerder dubbelgespierd, hij is fitness instructeur in het dagelijks leven!

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 29-03-2004 19:45 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Luister nu In League With Satan op LP, en dacht in het begin bij die vage stemmen, even kijken of het achterstevoren wat is, en bleek ook nog zo te zijn!

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 29-03-2004 19:50 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

Ik vraag me eigenlijk af of dat nieuwe album van venom nog wel wat soeps gaat worden. Ze zeggen dat het weer als een oud album gaat klinken maar ik heb mijn twijfels.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

metal blade
Usericon van metal blade
Posted 29-03-2004 20:02 by metal blade Profiel van metal blade

quote:
Op 29 maart 2004 19:45 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Luister nu In League With Satan op LP, en dacht in het begin bij die vage stemmen, even kijken of het achterstevoren wat is, en bleek ook nog zo te zijn!

Ja iets met.. ''I will crush your bones..''

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 29-03-2004 20:16 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 29 maart 2004 20:02 schreef metal blade het volgende:
Ja iets met.. ''I will crush your bones..''

Inderdaad

venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 29-03-2004 20:34 by venom rules Profiel van venom ruleshttp://..

quote:
Op 29 maart 2004 19:50 schreef arrebar het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of dat nieuwe album van venom nog wel wat soeps gaat worden. Ze zeggen dat het weer als een oud album gaat klinken maar ik heb mijn twijfels.

Maakt niet uit of het nieuwe album wat word..... Zolang ze maar weer gaan touren(in nederland)!!!!!!!!!

..

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 29-03-2004 20:40 by Airwolf Profiel van Airwolf

quote:
Op 4 juli 2002 0:48 schreef Industrieterrein het volgende:
Venom heb ik nog gezien op DOA '96. Muzikaal zwaar kut, het vuurwerk was OK.

ik was er ook. vooral de show was indrukwekkend ja.

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com