|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Waar kan ik muziek van deze formatie vinden??(en ik bedoel niet downloaden) Ik lees er hier regelmatig wat over en het lijkt me wel wat. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
De full-length cd komt pas 4 augustus uit. Zit al met smart te wachten Ze hebben al wel een demo uit, die kun je bestellen op www.lumsk.com |
|
En waarschijnlijk kun je de nieuwe cd bestellen bij spinefarm en zij ze zullen het wel verspreiden onder andere distro's. |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Lumsk heeft een deal getekend bij het Noorse TABU label Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:mooi, spikefarm handelt namelijk niet met firebreath |
|
Ik heb reeds al geprobeerd om Lumsk naar Nederland te halen, als er iemand zalen weet die bereid zijn om 1000 euro voor 3 bands te betalen, dan kunnen Grimm + Lumsk +Heidevolk mooi een tourtje van 4 dagen doen in de Benelux! Die kerel van Lumsk had er wel zin in, helaas heeft hij al een tijd niet meer gemaild, zou wel zeer gaaf zijn als ze naar Nederland kwamen, weer net als met Otyg, zwaar heersen toen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Gvd, dat zou idd heel gaaf zijn. Ik heb ook al gehoord dat heidevolk misschien met menhir gaat optreden. Dat zou ook erg vet zijn! Folk metal fests heerschen altijd gewoon den pan uit. |
|
De bands hebben meestal wel zin,maar het is nog maar de vraag of de zalen er wat geld voor uit willen trekken! Zekers, nog nooit zo'n goede sfeer op een concert meegemaakt als bij folkmetalconcerten, vooral toen we met Otyg speelden Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Ik geloof niet dat je dat geboekt krijgt voor 1000 euro.Zoveel willen zalen tegenwoordig niet meer betalen voor kleine underground bands...helaas want Lumsk is live cht geweldig.Heb ze slechts 1 keer gezien maar dat was meer dan de moeite waard Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Er moeten toch wel degelijke goedkope zaaltjes te vinden zijn, maar 1000 pleuro is een beetje te veel van het goeden. |
|
voor de euro wilden zalen nog wel eens 2000 piek betalen, zoals bij Otyg, die toch echt niet bekender waren dan Lumsk den ik, maar nu vind iedereen ineens 500 euro al veel, snap ik niet! Voor mijn part vliegt alleen die violiste over, zullen toch wel genoeg kerels op af komen Misschien dat Kampfar te regelen valt, die zijn maar met z'n drieen! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Ik denk dat je het moeilijk genoeg krijgt.Ik kreeg Aeternus,Windir en Bolthorn niet eens geboekt en we vroegen slechts 800 euro voor deze package. In ieder geval veel succes want Lumsk is live echt geweldig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ben zeer beniewd naar de full length cd van deze band, die moet wel über worden! Blinded by Fear of Life... |
|
Srry bovenstaande moest onder mijn accountje gepost worden.. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Hun demo cd is in ieder geval geweldig en die draai ik ook met regelmaat En de nieuwe nummers zitten net zo goed in mekaar...ben zeer benieuwd! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ga hier in Oslo eens in de cd-winkel kijken, ik moet die cd hebben! Ik snap het niet dat zalen geen 800 euro voor zo'n bands willen betalen, terwijl Marduk 20 keer per jaar in dezelfde zalen optreedt! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Wat een homo's! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:De cd is nog niet uit.Je kunt wel de promo krijgen,maar alleen bij de band zelf En inderdaad,wel altijd dezelfde bands en andere echt interessante bands kunnen nergens terecht...helaas [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 25-07-2003 17:42] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En als je toch in Oslo naar een platenwinkel gaat ga dan naar Sound of Noise te vinden te Youngstgata 11 effe bellen naar 22204200 Deze heeft echt heel veel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:inderdaad maar niet alleen met firebreath niet hoor, helemaal niet met underground alleen met de 2 grootste distro's, weet zo snel niet welke dat zijn, en displeased is een onderdeel van een daarvan. |
|
dju, maar ik heb al contact met de band gehad, dus kan ik daar de demo ook wel bestellen, maar was makkelijker geweest als ik hier een cd kon kopen! Toch interessant om even die winkel binnen te lopen! Zonde dat Lumsk uit Trondheim komt, anders had ik ze hier nog even te woord kunnen staan! Volgens mij trouwens Bård Faust een biertje zien drinken in Elmstreet, heersen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Heb Bard Faust laatst live gezien met Cadaver Inc. in Oslo.Juist bij het nummer waar hij mee deed ging het brandalarm af en werd alle stroom uitgeschakeld in de zaal hahaha. Trouwens,In Elm street kom je wel meerdere "bekende" muzikanten tegen.Gylve gaat er altijd zijn krantje lezen,Ole Appolyon heeft er zelfs achter de bar gestaan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Weet ik, maar dat kun je in eerder berichten al lezen! Ik heb een tijdje gemaild met Apollyon, heb vorige week nog met hem en Fenriz zitten ouwehoeren! Ik was zat, maar Fenriz brak alle records Bård Faust zag er wel leip uit, volgens mij niet verstandig als mensen zijn bier omstoten of aan z'n wijf zitten Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |