IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Lumsk Norwegian Folk metal Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 29-01-2005 15:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb net van Eystein al wat fragmenten van nieuwe nummers gehoord van het komende album. Het klinkt echt heel mooi...vooral die nieuwe zangeres heeft een prachtige stem

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Paaj
Ik ben 1337
Usericon van Paaj
Posted 29-01-2005 16:09 by Paaj Wijzig reactieProfiel van PaajQuote dit bericht

Ik kijk er naar uit, de eerste cd is super.
Video op de site is trouwens ook leuk.

[Dit bericht is gewijzigd door Paaj op 29-01-2005 16:10]

. . . . . . . . . ?

Hub de Gallier
Posted 05-05-2005 8:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De nieuwe plaat komt 6 juni uit!!!!

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 05-05-2005 9:00 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Geloof niet dat ik dit ken, maar zal mijn kennis eens gaan uitbreiden. Ziet er interessant uit.

Subtiel kamerolifantje

Hub de Gallier
Posted 05-05-2005 9:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Is zeker de moeite waard. Heeft wel iets weg van Storm af en toe. Folkloristische metal met vrouwenzang en één van de betere bands in dit genre
Op www.lumsk.com kun je enkele nieuwe nummers beluisteren.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 05-05-2005 9:13]

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-05-2005 11:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2005 9:00 schreef stigma het volgende:
Geloof niet dat ik dit ken, maar zal mijn kennis eens gaan uitbreiden. Ziet er interessant uit.
Dit 'ken' jij wel en je vindt het tof.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 05-05-2005 11:29 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2005 11:25 schreef kwelgeest het volgende:
Dit 'ken' jij wel en je vindt het tof.
Daarom zei ik ook 'geloof' want ik wist het niet helemaal zeker.

Leuk ja, dat ik het tof vind!

Subtiel kamerolifantje

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-05-2005 14:12 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Heb 'm al van het www geplukt. Klinkt best lekker weer!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-05-2005 14:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Veel beter zelfs dan de vorige Åsmund Fraegdegjevar, waarop ik het gitaarwerk en de nummers te saai vond. Geweldig dit! Geweldige zang, ijzersterke songs en er wordt zelfs gebruik gemaakt van een trompet om de sfeer te verhogen. En het werkt!

Hub de Gallier
Posted 14-05-2005 16:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Komende week heb ik de promo binnen. Ben benieuwd naar het gehele album. De previews klonken erg goed

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 14-05-2005 16:26 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik heb van de week de promo al gehad. Net even geluisterd en het klinkt wel goed. Alleen ik versta er geen zak van want ik kan geen noors/zweeds whatever, dat vind ik wel jammer.

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 14-05-2005 17:51 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 14 mei 2005 16:26 schreef Paul het volgende:
Ik heb van de week de promo al gehad. Net even geluisterd en het klinkt wel goed. Alleen ik versta er geen zak van want ik kan geen noors/zweeds whatever, dat vind ik wel jammer.

Ja, dat heb je met veel bands uit dat genre. Jammer is dat.

Ik ben erg benieuwd naar die nieuwe plaat. Ik heb deze band nog niet zo heel lang geleden 'ontdekt', maar ben er wel heel erg over te spreken!

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-05-2005 19:33 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2005 16:26 schreef Paul het volgende:
Maak mij niet zoveel uit of ik het versta op zich bij dit soort muziek. Ik vind de Noorse taal qua klank al erg mooi. Vooral met zo'n zangeres natuurlijk

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 18-05-2005 19:22 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2005 16:22 schreef Hub de Gallier het volgende:
Komende week heb ik de promo binnen. Ben benieuwd naar het gehele album. De previews klonken erg goed

De CD staat in Noorwegen al gewoon bij Platekompaniet.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Hub de Gallier
Posted 18-05-2005 19:54 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Klopt, daar is 'ie ook enkele weken eerder uitgebracht dan in de rest van de wereld

Hub de Gallier
Posted 24-05-2005 16:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb 'em na wat vertraging toch eindelijk binnen. Erg mooie plaat is het geworden.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 24-05-2005 16:17]

The Dark Flower King
Usericon van The Dark Flower King
Posted 30-06-2005 22:59 by The Dark Flower King Wijzig reactieProfiel van The Dark Flower KingQuote dit berichthttp://huifkar.moerstaal.nl/

Wat zo leuk is aan Lumsk is dat ze in het boekje bij de CD vertellen in het Engels waar de muziek over gaat . Ik moet zeggen het kan me niet schelen wat voor taal ze zingen zo lang het maar lekker klinkt Maar ik vind de muziek van deze band super ik heb alle bij de CD's ik kan niet anders zeggen "verdomme wat is dit toch smerig lekkere muziek super gewoon" Ik zou ze dan ook wel eens LIVE willen zien

PS. GÅTE heeft een site http://www.gaate.no
ik moet deze muziek nog even Chekken maar waar ik mp3-tjes vinden van deze muziek/band

The Dark Flower King

Hamer
Nog liever
Usericon van Hamer
Posted 01-07-2005 1:46 by Hamer Wijzig reactieProfiel van HamerQuote dit berichthttp://www.HammerArts.cjb.net

Heb tijdje geleden net
Lumsk - Troll
Lumsk - Åsmund Frægdegjevar
besteld! En ik ben dr blij mee

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 01-07-2005 9:33 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:

PS. GÅTE heeft een site http://www.gaate.no
ik moet deze muziek nog even Chekken maar waar ik mp3-tjes vinden van deze muziek/band

Op hun site staat wel een video van het nummer Sja Attene (komt van Iselilja) . Erg professioneel!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 29-12-2006 11:30 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Hmmm ik heb deze band altijd (onbewust) links laten liggen, maar hoorde gisteren wat nummers...best wel erg gaaf!

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-03-2007 19:43 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zie net dat in april hun nieuwe plaat uitkomt. Heerlijk

spelfout weggehaald...

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 26-03-2007 8:35 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

'k heb 'm al geluisterd...

Ik moet zeggen minder is meer! Lumsk was al minimalistisch imho, maar met metal heeft het nu nog heel weinig van doen. De typische lumsk-riffjes met triooltjes en tegenmaatjes zijn er echter nog steeds. Zeer krachtige song-writing, zangeres is echt kristalhelder en loepzuiver!

Dear dirty delightful old drunken old days

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 26-03-2007 15:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Klinkt goed

spelfout weggehaald...

Hub de Gallier
Posted 09-05-2007 22:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vind het een erg goed album geworden...lekker om bij weg te dromen

ArieDeBeuker
Usericon van ArieDeBeuker
Posted 10-05-2007 17:41 by ArieDeBeuker Wijzig reactieProfiel van ArieDeBeukerQuote dit bericht

Aardig album. Wat mij betreft vloeien de laatste metal-invloeden op het volgende album in zijn geheel weg.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com