|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Als ik em zie zal ik het vragen, maar wat moet ik eigenlijk nog meer vragen dan of hij het zich herinnert? Hij vertelde dat iemand in Vlaenderen een tour voor hen aan het regelen was, zou wel vet zijn als dat doorgaat Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Niks speciaal. Ik heb zitten zeuren tegen zijn webmaster tot ik eindelijk een e-mail adres kreeg, heheh. Hijzelf is naar 't schijnt nogal een internet-hater. Hij vroeg wel of ik sexy was! Hahaha. Dat zal Painkiller Rec. zijn. (En misschien zelf samen met Destruction en Nocturnal Fuckn' Breed) [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 25-07-2003 19:44] Je kan me de bout hachelen! |
|
eerst stond zijn e-mailadres op de site en mailde hij altijd meteen terug,maar nu is hij inderdaad nooit meer online! Ik heb hem toen een cd van Zwartketterij gestuurd, maar die had hij nog niet geluisterd omdat hij te lui was om zijn cd-speler te laten repareren, maar ik herinner hem er wel aan Hij gaf wel eerlijk toe dat niet Aura Noir, maar Gehennah de black-thrash heeft uitgevonden! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Ole Appolyon is wel een relaxte kerel,hij doet nu trouwens ook sessie gitaar bij Gorgoroth.Hij heeft het dus druk tegenwoordig want hij is ook nog bezig met Aura Noir,Cadaver Inc. en Lamented Souls. Er zou inderdaad sprake zijn dat Aura Noir een kleine tournee zou doen met Nocturnal Breed in Belgie/Nederland maar hier is nog niks van bevestigd.Painkiller zou dit regelen.Tevens zouden ze samen op het Painkillerfest. spelen met o.a. Callenish Circle,Destruction en 1349 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
bedankt voor de tip! Ik zie dat d ebands als Vintersorg (oude werk) en Finntroll veel genoemd worden ... EN Dit kan em ook zeker bekoren . tnx |
|
Dat zou wel vet zijn! Ik heb juist een mail gekregen van Jon van Kampfar, dat ze wel zin hebben om in Nederland en Belgie op te treden, maar ze moeten eerst de nieuwe cd afronden, die komt in het voorjaar van 2004 uit! Zij zijn maar met z'n drieen, dus dat is nog wel eens te financieren, hoop dat het lukt, want dat wordt zeker en Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Kampfar is geweldig Zou geweldig zijn om hun eens live te zien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
zekers, en ze hebben volgens mij of nog nooit, of heel weinig opgetreden, dus een paar optredens in Nederland zou een primeur zijn! Ben overigens benieuwd hoe de nieuwe cd gaat klinken, als die net zo heerst als mellom skogkledde åser, dan is dat zeeeeerrr gunstig Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Ze hebben inderdaad heel weinig opgetreden dus het word tijd dat daar verandering in komt. Succes ermee Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dank u! We zullen ze wel eens eventjes de Nederlandse podia en vrouwtjes laten bestijgen en fatsoenlijk bier laten drinken in plaats van die troep die ze in Noorwegen uit de tap halen! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Rignes en Hansa is zeer goed te zuipen [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 26-07-2003 12:27] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dan kom ik ook! Kampfar heerscht en bedankt voor de lumsk foto's hub |
|
quote:You're welcome Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heb de band net online gevonden en er bestaat zwaar een topic over! Maar het is idd een heerlijke mix van folk en metal die zeker het beluisteren waard is. Het komt in ieder geval niet cheesy over wat jammer genoeg laatste tijd veel voorkomt in de folk/metal scene. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ken je dan zoveel folk? Lumsk is authentiek, ik zit te wachten op hun nieuwe cd |
|
Yeaaaaahhh, ik heb m eindelijk binnen, die nieuwe cd van lumsk!!! Hij is gewoon geweldig!! |
|
Ik heb de cd ook inmiddels, leuke muziek. Alleen dat begindeuntje bij nr 2 is wel erg gejat van Age of Empires Tevens zou het tof zijn als ze hun instrumenten beter leren bespelen. Dan kunnen ze nog veel beter volgens mij! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik heb vandaag ''asmund froegdegjevar'' binnen gekregen. jezus wat een bombastische plaat, verder best ok. Maar heeft deze band ook wat ''rauwer'' werk? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Naar mijn weten hebben ze alleen deze cd uitgebracht, en daarvoor een demo,die geloof ik van 't zelfde caliber is. (Heb de demo helaas niet) [Dit bericht is gewijzigd door Lothar op 21-11-2003 17:24] |
|
Ik heb de demo wel al wat langer en er staan dezelfde nummers op als ook op de cd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Kreeg net het volgende mailtje van Eystein: In February our vocalist Vibeke Arntzen decided to leave us after 3,5 years of companionship. We immediately started looking for a replacement. After an audition on March the 13th we decided that our new female vocalist is Stine Mari Langstrand. Stine is 23 years old and comes from Harstad, in the northern part of Norway. She is studying classical song for the 3rd year at the "Institute for Music" in Trondheim. She has a varied musical background: opera, musicals, folkmusic and she has released her own CD single. When it comes to metal she has been the vocalist in "Eternal Silence" from Harstad/Trondheim. Lumsk are looking forward to start working with Stine, and we are sure that those of you who fancied Vibeke will not be disappointed! In the beginning of March we got another unpleasant suprise... Guitarist Bjørnar Selsbak alså decided to leave us. This is very sad, as he was one of the founders of the band and he had created a lot of the music on "Åsmund Frægdegjevar". Our future plans for gigs and tours became too hard to combine with his dedication to his family and job. We are looking for a guitarist to replace Bjørnar and his "sledgehammer", and will come back with more information. We have had some problems lately but will for sure be ready to SWEDEN ROCK FESTIVAL in June as the only Norwegian band! Een foto van Stine was meegetsuurd en godverdomme, wat een mooie tante hebben ze nu als zangeres Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Foto! Jammer, van de gitarist. Ik ben zelf trouwens niet zo gechameerd van haar vrouwelijke zang en vrouwelijke zang in het algemeen, behalve die van Shaman [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 25-03-2004 19:18] F*ck hippies |
|
Ik weet niet hoe ik fotoos moet plaatsen maar Eystein heeft ondertussen het nieuws op de site gezet met foto erbij www.lumsk.com [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 26-03-2004 8:54] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
[img] foto [/i mg] [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 26-03-2004 11:50] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |