|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: uurtje later dus het album (An Epic Defiance) op m'n HD staan, als hij net zo goed is als de demo ga ik hem zeker aanschaffen! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hij is veeeeeeel beter als de demo; echt een uitstekende plaat, en hele toffe muzikanten Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik heb inmiddels de eerste 4 nummers gehoord en ik denk dat het inderdaad wel beter is dan de demo Kijken of hij meerder luisterbeurten overleeft... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
leuke band, aardige lui ik sprak de bandleider vorig jaar nog http://www.metalfan.nl/interviews.php?op=showcontent&id=65 commerciele goede metal, zal wel doorbreken bij de volgende cd (als die goed is). Do androids dream of electric sheep? |
|
Effe een update...de nummers voor het nieuwe album zijn zo goed als af, waarschijnlijk gaan we rond begin Juni de studio in.... Schutters!! |
|
ff wat gedownload, klinkt erg vet, is ff kijken of we die cd voor een redelijke prijs kunnen vinden in de plato |
|
Detonation is gewoon de beste band van Nederland! |
|
quote: ik vind wat ik zo hoor de muziek idd erg goed, maar ik vind callenish circle toch van een vergelijkbaar niveau edit: mag wel samen op tour [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 14-04-2004 12:55] |
|
Die cd is erg gaaf! Vooral het gelijknamige nummer, dat vind ik wel de sterktste. Andere band van vocalist/gitarist Koen is Engorge, wat ook zeker erg goed is. |
|
En M-90's tegenwoordig ook. Edit: Zou idd gaaf zijn om met Callenish Circle op tour te gaan.... [Dit bericht is gewijzigd door Frituurmaster op 14-04-2004 13:59] Schutters!! |
|
quote:Goed bezig Koen! Ik ben benieuwd in elk geval.. |
|
quote: Ik ook, haha! Zoals het er nu naar uitziet wordt het een erg gaaf album! Meer sfeer, sneller, en bruter dan "An Epic Defiance"! Schutters!! |
|
quote: Jij wilt echt dat ik jullie de volgende keer 100 punten geef is het niet? |
|
quote: haha, uiteraard! Schutters!! |
|
ik zou ook wel bruter maar ook technischer apprecieren beetje pestilence invloeden erdoor heen, beetje Death-momenten inlassen zou ik persoonlijk gaaf vinden Do androids dream of electric sheep? |
|
Ik vind Detonation ook ECHT heerschen ! Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
quote: Dat gaat wel goed komen, technischer wordt het zeker... Schutters!! |
|
een van de betere bands op dit moment in NL... |
|
Zeker weten en Live fantastisch ! Wanneer komt het nieuwe album nou ?? Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Ja ik vindt Gorefest ook goed. Laat die Jan de anderen lieden zo snel mogelijk bij elkaar roepen. Ik wist niet eens dat er 'n Gorefest topic was. En hun nieuwe CD is goed te pruimen. |
|
Ik zou eerst de lagere school afmaken.. ik vindt... Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Yep, heb de laatste tijd weer veel hun cd op staan in auto Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Detonation is zwaar ok, toffe lui ook. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Is dit niet de topic Gorefest? |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |