|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik heb ze volgens mij een jaar geleden ofzo voor het laatst gezien met een invaldrummer. Was evengoed erg gaaf |
|
Ik heb de line up met Fedor helaas moeten missen; daar was ik wel enorm benieuwd naar. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-08-2005 12:56] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Als ie zo heette die i kheb gezien dan was dat zeer ok |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Wat hebben ze toch heerlijke riffs! ik vind laatste plaat erg goed op lelijke gitaargeluid vaak na en de productie had zoizo veel vetter kunt maar de muziek is te gek! hoop dat nieuwe plaat net zo fijn word maar dan zonder lelijk gitaar geluid en met iets meer ballen! |
|
quote:Was jij er ook bij in Excess? |
|
quote: Een van neerlands beste bands imho, de produktie van de komende plaat komt wel goed aangzien Jochem Jacobs deze zal gaan verzorgen. Zal wel hard gaan knallen But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
|
|
jah hoorde dat de drummer afgelopen vrijdag niet op het vjaarfeesje kon komen in de stair omdat hij op dat moment aan het opnemen was. in zijn uppie en brak want zoals door het feestvarken werd gesteld: "Thomas drumt het beste als hij brak is. Dus het is hem vergeven" er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Dit wordt hem? |
|
quote: Ehm ja. Waarom zouden we dat anders in het nieuws zetten? Op de link geklikt die erboven staat? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Omdat jullie een slecht magazine zijn? |
|
Mooie hoes, weer is wat anders dan het standaardwerk dat je bij veel metalbands ziet. |
|
quote: Ieder z'n mening... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Nah, helemaal niet hoor... Had enkel niet zo een hoes voor Detonation verwacht. |
|
Vind het juist wel heel passend eigenlijk.. Overigens staat er letterlijk een "detonation" op de voorkant "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Stond al wat bij het nieuws, but anyway.... Update van het nieuwe album "Emission Phase" Releasedatum is nu officieel: 30 April! Deze week en volgende week nog mixen/masteren.... Sorry, tekst hieronder in Engels.... Finally, all recordings are finished for the new album. I finished the torturing vocal sessions this saturday night...took me quite some effort and dedication, but the result is amazing...these are definitely the best vocal lines and most brutal voice I have ever recorded, very pleased with it! You can also expect a few surprises in the vocals, because I also did some occasional clean singing this time. But don't worry, it's all functional No cheesy mallcore singing... Yesterday Mike and I recorded some extra acoustic guitars and corrected some leads at the SplitSecondSound headquarters in Tilburg, so we're done now! This is the FINAL tracklist: 1. Invoking the Impact 2. When Stone turns to Ash 3. Craven Ablaze 4. Chokedamp 5. Defects of the Isolated Mind 6. Modulate 7. Into the Emission Phase 8. Infected 9. 2nd Sun Ascending (instr) 10. Soul Severance 11. Reborn from the Radiance 12. Fallout (instr) Release on April 30th! Fuckin' hell, I'm soooooo looking forward to hearing everybodies 1st impressions Opgefokt! Koen Schutters!! |
|
Komt er weer een luistersessie Koen? |
|
Daar zit ik nog wel aan te denken ja.... Misschien in Db's, Utrecht, eind maart ofzo! Even kijken of het te regelen is. Schutters!! |
|
nice Hou me op de hoogte |
|
quote: HEUY!!!! Zorg er maar voor dat je op 13 mei in De Azijnfabriek bent |
|
De mix is zo goed als klaar nu...en het is echt MEGA vet geworden!! Beste produktie die we ooit hebben gehad, super overtuigend Jochem heeft zichzelf overtroffen. Over een paar weken knallen we wat samples online.... www.myspace.com/detonationnl Schutters!! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |