|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Had ik al es gedaan (Cradle of Filthstifth enzo).. werd gesloten. |
|
Flauw hoor. je moet toch wat doen onder je werk...... You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:Ga es ontopic man |
|
quote: Nee, jij zit hier lekker ontopic Maar goed, hoop dat Detonation binnenkort in de buurt komt van Zwolle. Was een vaag verhaal over een optreden in de binnenstad, maar gaat geloof ik niet door. You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:Oh ja haha |
|
Heb Detonation een paar maanden terug in Utrecht gezien, en was erg onder de indruk! Gave band, ondergewaard naar mijn idee.. Hier een paar foto's van het optreden, was er zelf niet zo tevreden mee (erg weinig licht in de donkere krochten van DB studio's) vandaar dat ik ze tot zover ook maar niet gepost had.. lol |
|
Ja, dat optreden heb ik godverdomme moeten missen, had er graag bij willen zijn. Zag ze voor het laatst in de Peppel, Zeist meer dan 3 jaar geleden. Hoog tijd! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ik was vooral erg onder de indruk van het gitaarwerk! |
|
quote: Ja, mooi man! Ben al vrij lang 'helemaal' gek van de band. Eerste nummer wat diepe indruk bij me achterliet was 'Euphoric Loss.' Eerst komende optreden in NL ga ik pakken! Kom jij dan met me mee foto's maken? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hangt uiteraard een beetje van de locatie en de datum af, maar lijkt me goed! |
|
quote: trouwens MSN? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 13-07-2005 21:35] |
|
quote: Ik voel mij zeer vereerd Tenminste, als het positief bedoeld is Schutters!! |
|
quote: Hehe jazeker. De grunter van de recensie valt binnen jouw straatje. Hij komt in de richting. Voor jou dus zeer positief "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Aha, mooi zo! Met een beetje mazzel komen er trouwens nog 2 nl data bij de aankomende tour, kan je ons misschien eindelijk weer eens live zien Schutters!! |
|
@Frituurmaster: Yep eindelijk weer ja... met Decapitated nog wel Nieuws: http://www.zwaremetalen.com/nieuws/4691.html [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 31-07-2005 21:42] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Detonation is wel toffe band. Heb ze 1 keer gezien maar heeft goede indruk achter gelaten. Is ook wel lekkere band voor een pitje. |
|
Damn... Wat is Portals weer een geil album.... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: +1 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ah, jij +2, indien je Detonation ookal zo'n GEILE band vindt! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik was in Excess al zwaar onder de indruk van Portals. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: +1 : de Death invloeden binnen de eigen stijl klonken zeer overtuigend! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
+ vocalen mensen!!!! Een werkelijk verstaanbare top-grunt!! [edit] hahahahahahahahaha "moderator" [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 19-08-2005 0:46] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Laat die jongen toch met rust! Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |