|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat heb jij toch altijd nutteloze/domme topics! [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 28-11-2002 15:58] |
|
hehehe jep, vind ik ook |
|
Kurt Cobraindead |
|
Jezuschristesmariajozef! Zit nie zo te zeiken zeg! Wat is er zo nutteloos aan deze topic? Een kort bezoekje aan de plaatselijke zoekmachine resulteerd ein het feit dat er nog niet zon dergelijke topic was. ZO ja sorry, maar begin nu niet direct zo te kankeren. Alsof ik met opzet topics open waar er al van bestonden. Zal wel komen omdat ik ervaring heb met forums waarvan de topics snelelr verdwijnen, hier staan nog topic svan zeker 8 jaar oud of iets dergelijks. Mag dan toch bes een nieuwe komen? Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
het gaat niet zozeer om het feit dat je een nieuw topic opent, maar wel om het feit wat voor soort topic je opent.. Wat de fuck heb je nou aan een "beste..." topic Kan je daar over discusieren? Nee! Ik ben ondertussen enorm lijstjes-moe Een topic als dit levert niets anders dan opsommingen op. Slotje dus |
|
Inderdaad... Dit is werkelijk een doelloos topic, dit is meer een kindernet topic. Slotje! |
|
Wat kunnen mensen zeuren over een topic zeg, bah Als een topic je niet aanstaat POST ER DAN NIET!!!!!!!!!!! Laat ik het topic nog een kans geven, voor mensen die wel ideeen hebben over dit topic. |
|
Je hoeft er toch ook niet perse over te discussieren? gewoon posten in welk nummer VOLGENS JOUW de beste gitaar zit. Oke dat het "ooit" is , is mischien wel wat vaag, maar er valt wle degelijk over te praten. Ik bedoel, is een topic zoals "wat is de beste videoclip ooit" dan ook nutteloos, terwijl daar toch flink gediscussieerd wordt. Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
beste gitaar wat? beste riff beste solo?? of alles in het algemeen? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Cool! Nog een flame topic! Just kidding....just kidding... [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 28-11-2002 17:06] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Geen gezeik over nutteloos of niet... Beste gitaarwerk... Ik ben geneigd om iets van Guns n' Roses te noemen. 'Estranged' of 'November Rain' misschien. Vorige week kreeg ik die nieuwe live-CD van Uli Jon Roth als promo in de bus en ik ben ERG verrast door de kwaliteit van zijn gitaarspel. Luister maar eens naar het wonderschone Aranjuez... Te mooi voor woorden... Daar krijg ik dus gigantisch kippevel van... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Solo's zijn zowiezo KUT Liever een lekker lomp of slepend riffje |
|
Het is "sowieso" beste cultuurbarbaar... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Gitarist zeker .. |
|
idd GVD!!! Solo's heerschen... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
No focking way, 8 van de 10 solo's vernielen een nummer de rest van de band speelt maar een suf kut melodietje vanwege de ego trip van één figuur. Solo's voegen niks toe aan een nummer .. |
|
quote: hehe, hoe raad je het zo... [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 28-11-2002 17:25] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Zullen we anders ruzie maken |
|
quote: Zei er iemand slotje? SSSSSSSSSLLLLLLLLLLLLO... oh nee moch niet meer van jenje Zenial |
|
slotje of sletje ?? |
|
Zappa - Whippin' Post (de versie van 'Does Humor Belong In Music') Zaaaaaaaalig, twee solo's tegelijk door elkaar heen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Hebben we hem ook nog |
|
Ik hou niet van solo's, dan mag ik niet op mijn drumstel spelen . Gitaristen - egoisten |
|
was niet al een beste riff, beste solo topic?? |
|
quote: Stop jij met spelen tijdens de solo???? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |