|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja dat zou heel vet zijn. Hopen dat ze het beter doen dan op Dynamo Op 4 maart is mijn broertje jarig "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Hmmz als ze naar eindhoven of tilburg komen zal ik eens gaan kijken maar als het verder weg is laat ik het wel schieten.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: mijne ook, maar dat is dan jammer voor hem |
|
nvm [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 28-11-2002 17:08] |
|
DAT ZOU TE GEK ZIJN!!! Eindelijk es niet in the south maar in the cold bloody (uitgestorven) North Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ze komen naar Belgiƫ (Biebob) ook in maart |
|
|
|
WTF op een dinsdag Wat een kutdag Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: jeeh op een dinsdag! gratis reizen! |
|
quote:Heb ik net een weekend kaart genomen |
|
Komen ze ook nog dichter naar het oosten toe ? |
|
H E E R S C H Utrecht! EINDELIJK! ik ben dus daar |
|
Hoop dat als ze weer gaan touren ze ook weer ff de Baroeg aandoen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Heersch, eindelijk in de buurt en doordeweeks! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Lijstje: - Wishmaster |
|
Nou uuuuuh dinsdag wordt al neit gratis reizen. *heeft weekeind OV* en hmzz...Utrecht nee bedankt hee...vond ze op Dynamo ook al kut "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Ik vind Opeth niet bepaald een band die op grote festivals op zijn best is, het is meer een band voor in een zaal... We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: je had ze op wacken moeten zien!!! zeer oke |
|
heb ze al een paar keer gezien maar mijn band is het zeker niet........ |
|
Ahhhh gaaf!!! Tivoli is niet al te ver weg en de laatste trein is te halen! VET! en 13 euro maar! [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 28-11-2002 22:44] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: opeth gezien, hammerfaal gehoord Je moeder. |
|
Op woensdag 5 maart is Opeth in Belgiƫ (Biebob) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Dit is goed nieuws. Deleverance is een waarlijk meesterwerk. Tivoli zal aangedaan worden. There Will Be None Left |
|
heersend, Opeth in NL altijd goed, ik ben er zeker !.. word weer een avondje genieten van echte muziek The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
En Bloodbath lijkt mij een prima voorprogramma. There Will Be None Left |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |