|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
verdomme 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Daar dacht ik ook even aan... Misschien hebben ze daar iets op gevonden ofzo, seal of vernis weet ik het! |
|
hmm, ja, of een LP met "Luciferian Goat Shit" op de cover. Ga maar eens na hoe je platenkast dan ruikt! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ik vind de bandnaam behoorljk klote The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wat ik wel vervelend vind aan deze band is dat hun spullen allemaal zo lekker "limited" zijn, waarna sukkeltjes op ebay er dan weer honderden dollars voor betalen. Het is trouwens toch allemaal bullshit. Hun shirt zou limited 100 zijn, terwijl ik, en velen met mij, er een gekocht hebben bij Taake. Ik bedoel, een jaren oud shirt waar er maar 100 van zijn. En dan heeft Drakkar er tientallen in hun stand Geloof dat jij ook zo'n sukkeltje bent. SMR en Drakkar zijn de enigste labels die deze TS, inderdaad gelimiteerd tot 100 in Europa verkopen. Jij weet niet waar je over praat, want anders deed jij did soort uitspraken niet. Het is nl een feit dat beide labels hier respectievelijk 25 en 10 stuks van gekregen hebben. En dus niet tientallen. In Hengelo hadden SMR en Drakkar elk resp. 2 en 10 bij zich. Dus houd je groot bek ingevolg nou maar. Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: oe , gevaarlijk!! Wel apart dat je zo obstinaat reageert nav een opmerking over shirts, maar goed.... [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 03-12-2002 21:14] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Lijkt wel of hier iemand boos is Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Nou nou... Rustig maar hoor, we hebben je punt! |
|
quote: die plaat is echt geweldig! en toch, ook al is het geluid nog zo kut, het blijft gaaf |
|
nieuwe nixk jaap? No meat is sweater |
|
quote: zie azaghal topic |
|
Ik heb zo juist het nieuwe Mütiilation album Majestas Leprosus binnen gekregen en het klint best wel heel erg goed. Een heel erg agressief en vuil. De wanhoop & ellende druipt er vanaf, zoals dat hoort op een goed Black Metal album! Het heeft de zelfde helderheid als Black Millenium (Grimly Reborn) alleen dan nog heel wat rauwer & energievoller. Mütiilation - Majestas Leprosus: From the Evil Vortex… 01. Introducing the Plague 02. Tormenting my Nights 03. Destroy your Life for Satan* Predominace of Belzebuth 04. Bitterness Bloodred 05. Majestas Leprosus 06. Beyond the Decay of Time and Flies** …To the Suicidal Void 07. The ugliness Inside* 08. If those Walls could Speak 09. Words of Evil Totale speeltijd: 45:08 * Opnieuw opgenomen versies van de Destroy your life in the name of Satan EP ** Opnieuw opgenomen versie van de split LP met Deathspell Omega. ~ We are a virus with shoes |
|
Ook de teksten op Black Millenium waren erg goed. Majestas Leprosus ligt in Belgie op me te wachten. Zal waarschijnlijk weer een meesterwerkje zijn. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
wegens de extreme prijzen (150 -200 euro of meer) heb ik er mij maar bij neergelegd om een kopie te zoeken van de volgende platen i.p.v. het origineel: Mutiilation - Vampires of Black Imperial Blood CD Mutiilation - Remains of a ruined, Dead, cursed soul CD Wie kan er mij tegen kleine vergoeding (of een cdr trade van een item dat hij zelf zoekt) een kopie (geen mp3!) alsook scan/copie van het artwork bezorgen? (van originele items) contacteer mij via mail aub 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
gij heeft mail. ~ We are a virus with shoes |
|
en mail terug. Great 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: uh die heb ik voor 6 euro van dwaal gekocht 2 weken terug Je moeder. |
|
quote:Komt omdat ik geen ebaygast ben, kerel. Prijs jezelf gelukkig . |
|
quote: Inderdaad, 6 euro godver 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Had je de mogelijkheid om in 1 keer je schulden af te betalen, laat je het liggen |
|
quote: was iedereen maar zoals jij -karnivoor dus hier hehe- [Dit bericht is gewijzigd door FolkWang op 26-04-2003 15:26] |
|
quote: Waaraan ik nog even wil toevoegen dat ik in heel mijn leven nog nooit zo'n grote backstabbing bastard annex leugenaar als die Cyril ben tegengekomen. |
|
Ik heb Vampires of Black Imperial Blood CD en Majestas Leprosus PROMO net binnen. moet ze allebei nog maar goed gaan luisteren. Ik vond zelf de eerste paar nummers van Black Millenium (grimly reborn) erg goed, koude sfeer, precies zoals het moet. |
|
Ik heb net hun nieuwe Majestas leprosus gekocht. Klinkt op het eerste gehoor behoorlijk ziek en verwrongen. Volgens het label is deze cd: more fast, more brutal, more morbid, more depressive, more creative, more sick and dirty. One of the best BM underground albums ever made! We zullen zien. Eerst even wat beter luisteren. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |