IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Mütiilation/Mutiilation Vorige pagina | Volgende pagina
Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 02-12-2002 15:36 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

verdomme


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-12-2002 19:40 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 14:47 schreef Inside-Lie het volgende:
Er bestaat ook een smerige versie van. Eigenlijk is de hoes gewoon zwart-wit. Maar hij is rood van de inkt wat bloed moet voorstellen. Maar de eerste 66 edities zijn dus echt gedrenkt in varkensbloed...




Lekker, stinkt je platenkast naar bedorven vleesch.

Ik zal wel iets missen...


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 02-12-2002 19:52 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 2 december 2002 19:40 schreef Dwaallicht het volgende:


Lekker, stinkt je platenkast naar bedorven vleesch.

Ik zal wel iets missen...


Daar dacht ik ook even aan... Misschien hebben ze daar iets op gevonden ofzo, seal of vernis weet ik het!


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 02-12-2002 21:20 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

hmm, ja, of een LP met "Luciferian Goat Shit" op de cover. Ga maar eens na hoe je platenkast dan ruikt!


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-12-2002 2:28 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik vind de bandnaam behoorljk klote


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


kakker
Usericon van kakker
Posted 03-12-2002 20:01 by kakker Wijzig reactieProfiel van kakkerQuote dit berichthttp://www.salaciousgods.com

Wat ik wel vervelend vind aan deze band is dat hun spullen allemaal zo lekker "limited" zijn, waarna sukkeltjes op ebay er dan weer honderden dollars voor betalen. Het is trouwens toch allemaal bullshit. Hun shirt zou limited 100 zijn, terwijl ik, en velen met mij, er een gekocht hebben bij Taake. Ik bedoel, een jaren oud shirt waar er maar 100 van zijn. En dan heeft Drakkar er tientallen in hun stand

Geloof dat jij ook zo'n sukkeltje bent. SMR en Drakkar zijn de enigste labels die deze TS, inderdaad gelimiteerd tot 100 in Europa verkopen. Jij weet niet waar je over praat, want anders deed jij did soort uitspraken niet. Het is nl een feit dat beide labels hier respectievelijk 25 en 10 stuks van gekregen hebben. En dus niet tientallen. In Hengelo hadden SMR en Drakkar elk resp. 2 en 10 bij zich. Dus houd je groot bek ingevolg nou maar.


Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 03-12-2002 21:07 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2002 20:01 schreef kakker het volgende:
Wat ik wel vervelend vind aan deze band is dat hun spullen allemaal zo lekker "limited" zijn, waarna sukkeltjes op ebay er dan weer honderden dollars voor betalen. Het is trouwens toch allemaal bullshit. Hun shirt zou limited 100 zijn, terwijl ik, en velen met mij, er een gekocht hebben bij Taake. Ik bedoel, een jaren oud shirt waar er maar 100 van zijn. En dan heeft Drakkar er tientallen in hun stand

Geloof dat jij ook zo'n sukkeltje bent. SMR en Drakkar zijn de enigste labels die deze TS, inderdaad gelimiteerd tot 100 in Europa verkopen. Jij weet niet waar je over praat, want anders deed jij did soort uitspraken niet. Het is nl een feit dat beide labels hier respectievelijk 25 en 10 stuks van gekregen hebben. En dus niet tientallen. In Hengelo hadden SMR en Drakkar elk resp. 2 en 10 bij zich. Dus houd je groot bek ingevolg nou maar.



oe , gevaarlijk!!

Wel apart dat je zo obstinaat reageert nav een opmerking over shirts, maar goed....

[Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 03-12-2002 21:14]


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 03-12-2002 21:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2002 20:01 schreef kakker het volgende:
Wat ik wel vervelend vind aan deze band is dat hun spullen allemaal zo lekker "limited" zijn, waarna sukkeltjes op ebay er dan weer honderden dollars voor betalen. Het is trouwens toch allemaal bullshit. Hun shirt zou limited 100 zijn, terwijl ik, en velen met mij, er een gekocht hebben bij Taake. Ik bedoel, een jaren oud shirt waar er maar 100 van zijn. En dan heeft Drakkar er tientallen in hun stand

Geloof dat jij ook zo'n sukkeltje bent. SMR en Drakkar zijn de enigste labels die deze TS, inderdaad gelimiteerd tot 100 in Europa verkopen. Jij weet niet waar je over praat, want anders deed jij did soort uitspraken niet. Het is nl een feit dat beide labels hier respectievelijk 25 en 10 stuks van gekregen hebben. En dus niet tientallen. In Hengelo hadden SMR en Drakkar elk resp. 2 en 10 bij zich. Dus houd je groot bek ingevolg nou maar.


Lijkt wel of hier iemand boos is


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 03-12-2002 23:12 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 3 december 2002 20:01 schreef kakker het volgende:
Wat ik wel vervelend vind aan deze band is dat hun spullen allemaal zo lekker "limited" zijn, waarna sukkeltjes op ebay er dan weer honderden dollars voor betalen. Het is trouwens toch allemaal bullshit. Hun shirt zou limited 100 zijn, terwijl ik, en velen met mij, er een gekocht hebben bij Taake. Ik bedoel, een jaren oud shirt waar er maar 100 van zijn. En dan heeft Drakkar er tientallen in hun stand

Geloof dat jij ook zo'n sukkeltje bent. SMR en Drakkar zijn de enigste labels die deze TS, inderdaad gelimiteerd tot 100 in Europa verkopen. Jij weet niet waar je over praat, want anders deed jij did soort uitspraken niet. Het is nl een feit dat beide labels hier respectievelijk 25 en 10 stuks van gekregen hebben. En dus niet tientallen. In Hengelo hadden SMR en Drakkar elk resp. 2 en 10 bij zich. Dus houd je groot bek ingevolg nou maar.



Nou nou... Rustig maar hoor, we hebben je punt!


gelrenaer
Usericon van gelrenaer
Posted 22-04-2003 0:19 by gelrenaer Wijzig reactieProfiel van gelrenaerQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2002 16:11 schreef Inside-Lie het volgende:
Ik heb pas de laatste plaat van ze besteld. "Remains Of A Ruined Dead Cursed Soul", en ik weet het niet hoor, ik weet het wel, deze opnamen zijn bijna de oudste die er van ze te krijgen zijn, maar ik vind het nou niet echt geweldig. Alleen de laatste 2 nummers zijn echt vet.

Het is blackmetal, en dan kijkt men niet zo nou naar strakheid of speltechniek, maar dit is wel errug beroerd, naar mijn bescheiden mening...


die plaat is echt geweldig! en toch, ook al is het geluid nog zo kut, het blijft gaaf


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 22-04-2003 0:20 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

nieuwe nixk jaap?


No meat is sweater


gelrenaer
Usericon van gelrenaer
Posted 22-04-2003 1:03 by gelrenaer Wijzig reactieProfiel van gelrenaerQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 0:20 schreef Infaustus het volgende:
nieuwe nixk jaap?


zie azaghal topic


Ebullition
Usericon van Ebullition
Posted 23-04-2003 15:58 by Ebullition Wijzig reactieProfiel van EbullitionQuote dit berichthttp://www.metalprovider.com/ved_buens_ende

Ik heb zo juist het nieuwe Mütiilation album Majestas Leprosus binnen gekregen en het klint best wel heel erg goed. Een heel erg agressief en vuil. De wanhoop & ellende druipt er vanaf, zoals dat hoort op een goed Black Metal album!

Het heeft de zelfde helderheid als Black Millenium (Grimly Reborn) alleen dan nog heel wat rauwer & energievoller.

Mütiilation - Majestas Leprosus:
From the Evil Vortex…
01. Introducing the Plague
02. Tormenting my Nights
03. Destroy your Life for Satan*

Predominace of Belzebuth
04. Bitterness Bloodred
05. Majestas Leprosus
06. Beyond the Decay of Time and Flies**

…To the Suicidal Void
07. The ugliness Inside*
08. If those Walls could Speak
09. Words of Evil

Totale speeltijd: 45:08

* Opnieuw opgenomen versies van de Destroy your life in the name of Satan EP
** Opnieuw opgenomen versie van de split LP met Deathspell Omega.


~ We are a virus with shoes


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 23-04-2003 16:10 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Ook de teksten op Black Millenium waren erg goed.

Majestas Leprosus ligt in Belgie op me te wachten. Zal waarschijnlijk weer een meesterwerkje zijn.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 25-04-2003 16:36 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

wegens de extreme prijzen (150 -200 euro of meer) heb ik er mij maar bij neergelegd om een kopie te zoeken van de volgende platen i.p.v. het origineel:

Mutiilation - Vampires of Black Imperial Blood CD
Mutiilation - Remains of a ruined, Dead, cursed soul CD

Wie kan er mij tegen kleine vergoeding (of een cdr trade van een item dat hij zelf zoekt) een kopie (geen mp3!) alsook scan/copie van het artwork bezorgen? (van originele items)

contacteer mij via mail aub


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Ebullition
Usericon van Ebullition
Posted 25-04-2003 16:44 by Ebullition Wijzig reactieProfiel van EbullitionQuote dit berichthttp://www.metalprovider.com/ved_buens_ende

gij heeft mail.


~ We are a virus with shoes


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 25-04-2003 16:55 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

en mail terug. Great


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-04-2003 17:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 25 april 2003 16:36 schreef Wolveken het volgende:
wegens de extreme prijzen (150 -200 euro of meer) heb ik er mij maar bij neergelegd om een kopie te zoeken van de volgende platen i.p.v. het origineel:

Mutiilation - Remains of a ruined, Dead, cursed soul CD



uh die heb ik voor 6 euro van dwaal gekocht 2 weken terug


Je moeder.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-04-2003 17:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 17:15 schreef karnivoor het volgende:
uh die heb ik voor 6 euro van dwaal gekocht 2 weken terug
Komt omdat ik geen ebaygast ben, kerel.

Prijs jezelf gelukkig .


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 25-04-2003 17:39 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 17:25 schreef Dwaallicht het volgende:
Komt omdat ik geen ebaygast ben, kerel.

Prijs jezelf gelukkig .


Inderdaad, 6 euro godver


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 25-04-2003 17:40 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 17:25 schreef Dwaallicht het volgende:
Komt omdat ik geen ebaygast ben, kerel.

Prijs jezelf gelukkig .

Had je de mogelijkheid om in 1 keer je schulden af te betalen, laat je het liggen


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 26-04-2003 15:25 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 17:25 schreef Dwaallicht het volgende:
Komt omdat ik geen ebaygast ben, kerel.

Prijs jezelf gelukkig .


was iedereen maar zoals jij

-karnivoor dus hier hehe-

[Dit bericht is gewijzigd door FolkWang op 26-04-2003 15:26]


Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 28-04-2003 1:41 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:

Wat ik wel vervelend vind aan deze band is dat hun spullen allemaal zo lekker "limited" zijn, waarna sukkeltjes op ebay er dan weer honderden dollars voor betalen. Het is trouwens toch allemaal bullshit. Hun shirt zou limited 100 zijn, terwijl ik, en velen met mij, er een gekocht hebben bij Taake. Ik bedoel, een jaren oud shirt waar er maar 100 van zijn. En dan heeft Drakkar er tientallen in hun stand



Waaraan ik nog even wil toevoegen dat ik in heel mijn leven nog nooit zo'n grote backstabbing bastard annex leugenaar als die Cyril ben tegengekomen.



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-06-2003 15:40 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik heb Vampires of Black Imperial Blood CD en Majestas Leprosus PROMO net binnen.

moet ze allebei nog maar goed gaan luisteren. Ik vond zelf de eerste paar nummers van Black Millenium (grimly reborn) erg goed, koude sfeer, precies zoals het moet.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-06-2003 22:02 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb net hun nieuwe Majestas leprosus gekocht. Klinkt op het eerste gehoor behoorlijk ziek en verwrongen. Volgens het label is deze cd: more fast, more brutal, more morbid, more depressive, more creative, more sick and dirty. One of the best BM underground albums ever made!
We zullen zien. Eerst even wat beter luisteren.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen