IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Mütiilation/Mutiilation Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-06-2003 22:04 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 15:58 schreef Ebullition het volgende:
...
09. Words of Evil
...

Cover van Obituary?


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 29-06-2003 22:00 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Na een aantal luisterbeurten moet ik concluderen dat ik de nieuwe Mutiilation enorm gaaf vind. Niks nieuws onder de zon (hoewel Destroy your life for satan wel een vaag nummer is) maar wel lekker rauw en ziek. Het raakt, zeg maar, net de juiste snaar.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-06-2003 9:28 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

*pakt zn promo erbij*

ff luisteren, binnenkort mening


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-07-2003 13:56 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Nou? Ik begin hem steeds mooier te vinden.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Sternenstaub
www.no-colours-records-de
Usericon van Sternenstaub
Posted 13-07-2003 20:13 by Sternenstaub Wijzig reactieProfiel van SternenstaubQuote dit bericht

Deze cd heeft nauwelijks 'n review in de aardschok gehad. Ik heb ook black millennium aangeschaft. Grappig dat die zanger op dat hoesje in 'n rolstoel zit.


Uh, you're gonna have to sign for this Otto


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 13-07-2003 22:51 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik hoor van iedereen dat ze Black Millenium zo kut vinden, ik moet zeggen dat het het beste materiaal is wat ik van M. gehoord heb.


Graflust
Usericon van Graflust
Posted 16-11-2003 15:35 by Graflust Wijzig reactieProfiel van GraflustQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2003 22:51 schreef aerodis het volgende:
ik hoor van iedereen dat ze Black Millenium zo kut vinden, ik moet zeggen dat het het beste materiaal is wat ik van M. gehoord heb.


Black Millenium is goed ja,
maar zodra je "Hail sathanas we are the black legion" hebt gehoord, weet je niet
beter!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-11-2003 20:02 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

moeha!
daarnet Vampires of Black Imperial Blood weer eens geluisterd! gromgromgrom! wat een nare plaat, het begint al met het eerste nummer.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 16-11-2003 20:10 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Toch gaat Mutiilation wel snel vervelen. Na een kwartiertje heb ik het wel weer gehoord en moet er snel iets anders op.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Ruud
Usericon van Ruud
Posted 16-11-2003 22:26 by Ruud Wijzig reactieProfiel van RuudQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 06-01-2008 12:59]


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-11-2003 22:29 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

naar in de zin van BM-naar, Ruud.


Ruud
Usericon van Ruud
Posted 16-11-2003 22:33 by Ruud Wijzig reactieProfiel van RuudQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 02-08-2008 18:09]


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-11-2003 23:08 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

de produktie van Black Millennium (grimly reborn) is 'steviger' te noemen. Het is een stuk makkelijker om de nummers te leren kennen. Ik vind 'm beter dan Majestas Leprosus. Bl.Mil. is toch ook niet zo moeilijk te krijgen?


Ruud
Usericon van Ruud
Posted 17-11-2003 0:12 by Ruud Wijzig reactieProfiel van RuudQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 02-08-2008 23:50]


Ebullition
Usericon van Ebullition
Posted 17-11-2003 0:50 by Ebullition Wijzig reactieProfiel van EbullitionQuote dit berichthttp://www.metalprovider.com/ved_buens_ende

er zijn 2000 CD exemplaren van Black Millenium (Grimly Reborn) gemaakt. ik zie hem geregeld in disto-lijsten staan maar dan wel de lijsten van obscurdere distro'tjes dan de lijst van displeased.


~ We are a virus with shoes


Ruud
Usericon van Ruud
Posted 17-11-2003 1:06 by Ruud Wijzig reactieProfiel van RuudQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 02-08-2008 18:09]


Ebullition
Usericon van Ebullition
Posted 17-11-2003 9:19 by Ebullition Wijzig reactieProfiel van EbullitionQuote dit berichthttp://www.metalprovider.com/ved_buens_ende

quote:
Op 17 november 2003 1:06 schreef Ruud het volgende:
Sorry, het was uiteraard niet mijn bedoeling om aan te geven dat Displeased een goede indicatie voor de verkijgbaarheid van dergelijk materiaal.

Weet je misschien ook hoe het met oplage van Majestas Leprosus gesteld is?


ik geloof dat het een "unlimited edition" is. wat er in de praktijk opneer zal komen dat er niet meer dan 2000 exemplaren van gemaakt zullen worden omdat er niet meer vraag is dan dat, denk ik zo.

maar dit is slechts speculatie. ik zal eens kijken of ik er achter kan komen, ben wel benieuwd.


~ We are a virus with shoes


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-11-2003 13:58 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

volgens mij heeft new era productions nog Majestas Leprosus én Black Millennium.


Sater
Usericon van Sater
Posted 17-11-2003 14:08 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik heb Black Millenium gister meermalen zien liggen in Arnheim.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-11-2003 20:23 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

new era stond daar ook


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 17-11-2003 23:38 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 14:08 schreef Sater het volgende:
Ik heb Black Millenium gister meermalen zien liggen in Arnheim.


Kut die heb ik over het hoofd gezien. Eens even de site van New Era bezoeken.


Op je knie en pijp voor genade!


Sater
Usericon van Sater
Posted 18-11-2003 14:58 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 20:23 schreef aerodis het volgende:
new era stond daar ook

Oh, ja ik onthoud al die namen niet, heb alleen even tussen de cd's geneusd.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


terror
meest domme onderkruiper ter wereld
Usericon van terror
Posted 12-01-2004 2:13 by terror Profiel van terrorQuote dit bericht

banned

[Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 12-01-2004 2:25]


ik ben dom, o zo dom


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-02-2005 15:00 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Waarom hoor ik zo weinig over Rattenkonig?
Is het zo'n kutplaat?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-02-2005 15:02 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2005 15:00 schreef BurZum het volgende:
Waarom hoor ik zo weinig over Rattenkonig?
Is het zo'n kutplaat?
Hij's vrij saai. Beetje Majestas Leprosus maar dan langzamer, slepender en soms ietwat zaaddodend. Het is trouwens wel een echte Mutiilation plaat met de 'typerende' Mutiilation sound; Slechts is ie trouwens ook niet hoor.

Edit: Niet waar. Geniale, zieke plaat. Dikke heersch!

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 24-03-2009 18:51]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen