|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Cover van Obituary? |
|
*pakt zn promo erbij* ff luisteren, binnenkort mening |
|
Nou? Ik begin hem steeds mooier te vinden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Deze cd heeft nauwelijks 'n review in de aardschok gehad. Ik heb ook black millennium aangeschaft. Grappig dat die zanger op dat hoesje in 'n rolstoel zit. Uh, you're gonna have to sign for this Otto |
|
ik hoor van iedereen dat ze Black Millenium zo kut vinden, ik moet zeggen dat het het beste materiaal is wat ik van M. gehoord heb. |
|
quote: Black Millenium is goed ja, maar zodra je "Hail sathanas we are the black legion" hebt gehoord, weet je niet beter! |
|
moeha! daarnet Vampires of Black Imperial Blood weer eens geluisterd! gromgromgrom! wat een nare plaat, het begint al met het eerste nummer. |
|
Toch gaat Mutiilation wel snel vervelen. Na een kwartiertje heb ik het wel weer gehoord en moet er snel iets anders op. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 06-01-2008 12:59] |
|
naar in de zin van BM-naar, Ruud. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 02-08-2008 18:09] |
|
de produktie van Black Millennium (grimly reborn) is 'steviger' te noemen. Het is een stuk makkelijker om de nummers te leren kennen. Ik vind 'm beter dan Majestas Leprosus. Bl.Mil. is toch ook niet zo moeilijk te krijgen? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 02-08-2008 23:50] |
|
er zijn 2000 CD exemplaren van Black Millenium (Grimly Reborn) gemaakt. ik zie hem geregeld in disto-lijsten staan maar dan wel de lijsten van obscurdere distro'tjes dan de lijst van displeased. ~ We are a virus with shoes |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 02-08-2008 18:09] |
|
quote: ik geloof dat het een "unlimited edition" is. wat er in de praktijk opneer zal komen dat er niet meer dan 2000 exemplaren van gemaakt zullen worden omdat er niet meer vraag is dan dat, denk ik zo. maar dit is slechts speculatie. ik zal eens kijken of ik er achter kan komen, ben wel benieuwd. ~ We are a virus with shoes |
|
volgens mij heeft new era productions nog Majestas Leprosus én Black Millennium. |
|
Ik heb Black Millenium gister meermalen zien liggen in Arnheim. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
new era stond daar ook |
|
quote: Kut die heb ik over het hoofd gezien. Eens even de site van New Era bezoeken. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Oh, ja ik onthoud al die namen niet, heb alleen even tussen de cd's geneusd. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
banned [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 12-01-2004 2:25] ik ben dom, o zo dom |
|
Waarom hoor ik zo weinig over Rattenkonig? Is het zo'n kutplaat? |
|
quote:Hij's vrij saai. Beetje Majestas Leprosus maar dan langzamer, slepender en soms ietwat zaaddodend. Het is trouwens wel een echte Mutiilation plaat met de 'typerende' Mutiilation sound; Slechts is ie trouwens ook niet hoor. Edit: Niet waar. Geniale, zieke plaat. Dikke heersch! [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 24-03-2009 18:51] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |