|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb hem net besteld bij THR. Hoor het wel. |
|
Hier zit ie nog in het plastic |
|
Ik heb gister met complete willekeur een stapel cd's gepakt, waar ook Rattenkönig van Mütiilation bij zat. Ik vind het toch nog steeds een fan-tas-ti-sche plaat. De rauwheid en vooral de zang blijven me boeien. Heers. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 25-03-2007 13:49] |
|
Iemand enig idee waar de nieuwe plaat van Mütiilation te koop is? Displeased had hem maar het is blijkbaar helemaal van de site verdwenen. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 08-10-2007 10:06] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Puik CD'tje die nieuwe! Raast lekker door en heeft een lekkere "zachte" rauwe productie. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
aaargh, ik wacht er nog op!!! signature |
|
hij is grandioos!!! signature |
|
Volgens mij is de band dood: quote: Van de myspace [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 27-03-2010 17:27] |
|
Best wel jammer opzich, want die laatste full length van ze was toch best wel geniaal. Wil je muilperen? |
|
quote: Alweer.. :') |
|
euh... signature |
|
Na 17 jaar aankomende vrijdag opeens een nieuw Mütiilation-album via Osmose: Black Metal Cult. Beetje twijfelachtige titel, maar goed, wel psiked want ik ben eigenlijk meer van de latere Mütiilation dan van zijn LLN-periode. Schijnt een teaser oid op Instagram (ofzo) te staan. Geen idee. Heb geen socials. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Oh shit! Bedankt voor de tip! De moete waard om even in de gaten te houden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Inmiddels staat het album op YouTube. Zelf (nog) niet beluisterd. CD gewoon 'blind' bij de lokale Plato besteld. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
En nu? IK heb er een minuutje of 2-3 naar geluisterd. Het klinkt iets minder slecht dan hun eerste album, maar dat is dan ook niet echt moeilijk. Mijn oordeel: totale kwats. Winter is coming |
|
Ik heb de CD afgelopen zondag bij de lokale Plato mogen afhalen. Zal'm vandaag beluisteren. Van Vampires of Black Imperial Blood heb ik wel een bootleg-CD liggen; maar heb dat gedeelte van mijn CD's nog niet opgeruimd (onlangs eens CD's die al jaren in verhuisdozen stonden gaan uitzoeken, opruimen en degelijk wegzetten). In mijn herinnering vond ik Majestas Leprosus en Rattenköning zijn beste platen, en Sorrow Galaxies een natte tosti. Black Millenium bevat echter wel hele gave nummers met The Eggs of Melancholy en New False Prophet. Edit: Eerste luisterbeurt zit erop. Onmiskenbaar Mütiilation. Valt niet tegen; maar kan me op basis van een rondje wel voorstellen dat het voor een comeback na 17 jaar niet overtuigt. [Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 14-05-2024 9:07] "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Meyhna'ch heeft nog 2 albums uitgebracht onder de naam Meyhnach (zonder apostrof. Erg origineel). Vooral de tweede vond ik persoonlijk erg lekker. Maar eigenlijk was dat gewoon een voortzetting van Mütiilation. Die nieuwe Mütiilation klinkt in mijn oren agressiever en bijtender dan het oude werk. Ik was altijd al een grote fan (nou ja...sinds Majestas leprosus) en deze nieuwe kan ik ook weer erg waarderen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |