|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Off with their shirts! |
|
Off with their clothes! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
...off hunting... |
|
quote: (* *) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ookal wil ik er boven staan zodat het me geen reet uimaakt, dit bovenstaande denk ik nou ook vaak tegenwoordig ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
is toch leuk.. roze kettinkjes met spikes "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
en zeggen dat ze nu al van die blauwe plastieke spikes hebben ook |
|
missy elliot - get ur freak on (ofzo) in een motörhead shirts ergens vorig jaar toen ze in de top 40 stond Je moeder. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door humanator op 10-07-2002 1:30] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Trendy man Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: als die vent nou exodus goed vind, dan mag hij daar toch een shirtje van dragen? |
|
quote: Ga der volledig mee akkoord. Stap ik gezellig even op de trein richting Graspop, zie ik daar zo'n R&B-hoer met meer spikes op zich dan mijzelf!!! En naast het zwarte ook rood en roze leder!! Je kan me de bout hachelen! |
|
gewoon een shard schoppen, het gaat niet over, maar het koelt wel af |
|
Kennen mensen meer van dit soort 'modieuze' varianten op metalshirts en shops waar je die kan kopen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ahhhahahahaaaaaa... quote: Bwhahaahahaaaaa!!! Good times, ome Dwaallicht en ome Jenje!. Ik hou me nog altijd aanbevolen voor mooi ontworpen, strak gesneden shirtjes van fijne bands . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Helemaal mee eens! Metalshirts zitten standaard als een aardappelzak om je lijf, veel te lomp, los en vormloos. Kirsten Dunst ziet er sexy uit in dat shirt trouwens. |
|
Een V-Hals! Bah! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nou zag ik toevallig bij J&J (Jack and Jones) shirts hangen van Motörhead, KISS en AC/DC. Onzettend lelijke shirts zijn het en nog 30 euro ook! Je faalt als je bandshirts draagt van een band die je niet kent |
|
Maar wie kent ze dan niet? Dat is toch vrijwel onmogelijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mijn papa. |
|
Knap dattie erin komt! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:+1 signature |
|
quote: Daar houden ze van! |
|
Kennen mensen nog meer -Looney Tunes bijv- metalshirtvarianten of verwijzingen op shirt naar heavy metal? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |