|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Modieuze (lees: stijlvolle) metalshirts ftw sowieso. |
|
quote: Ah precies zoals het hoort dus... wouter023 |
|
quote:Met een schaar ook .. |
|
quote: Idd, als een "bekend" iemand zo'n shirt draagt is het modieus dus? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Blijkbaar. |
|
quote: For the lack of a better term.. Heb jij dan info dat die celebs echte fans zijn of doen ze slechts mee doen aan de vintage modetrend? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-04-2011 16:55] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Het maakt natuurlijk niet zo veel uit. Gratis promotie voor de bands. Alleen jammer dat het vaak toch al grote bands zijn. |
|
Tijd dat ze Vazal shirts gaan dragen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
quote:Daar bestaat er helaas maar een van. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Bij de H&M: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Alsof dergelijke t-shirts ook maar ergens modieus zijn. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Gaaf! Boeiender |
|
quote: Hier niet krijg ik de indruk, maar aan de andere kant van de oceaan wel door types als Justin Bieber en Kanye West. |
|
Ik heb ze zien hangen, een cliënt van me draagt 'metalshirts', voor hem is dit perfect. Ikzelf vond ze niet zo mooi, de stof voelde raar aan en ze zien er verwassen uit, maar gemaakt verwassen dan natuurlijk. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
ik las "melodieuze" metalshirts signature |
|
quote: Ik ook. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik dacht ik zeg niks, maar het lag dus niet aan mij. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Maar bijvoorbeeld dat metallica - damaged inc (oid, geloof ik). Mijn eega zegt, die shirts hebben net een ander stofje idd en vallen net wat "beter". Dus dit zijn geen originele bandshirts als in tour merch, zeg maar. Maar Lars en James moeten hier toch toestemming verleend hebben aan H&M (GELD), die printen dat toch niet zomaar onder het mom van: laten we hopen dat metallica het niet door heeft? En dat met elke band? [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 18-08-2016 20:25] VIESPEUK!!! |
|
quote: Waarom zouden ze er geen toestemming voor krijgen? Dit levert mogelijk meer geld op dan de gemiddelde cd-verkoop tijdens een concert. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Nou ja, weet ik veel, je wil niet in de H&m hangen, vanwege scene points, zeg maar. Dus dan zullen ze idd wel toestemming hebben gekregen van alle artiesten. Ik zie maar 3 metallica shirts online te koop. Niet echt duur... Wat ze daar nog aan verdienen, geen idee. http://www.hm.com/nl/products/search?q=metallica VIESPEUK!!! |
|
Laatst was er zo'n youtube filmpje met een of ander menstruerend Nederlands modesnolletje die dit soort shirts probeerde te trendsetten. Ik kan me nog iets herinneren in de trant van "het is natuurlijk leuk als je ook tenminste één nummer van de band kent, maar het hoeft niet". Ok. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zelfkennis ftw. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Klopt, maar ik ga er - ergens wel - vanuit dat voor de grote(re) (metal)bands winstbejag alsnog belangrijker is dan het imago dat slechts een deel van de fans zullen aanhangen. Verder heb je absoluut gelijk, het komt ook raar over mijns inziens, maar soit. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |