|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Als je rondkijkt, geven ze die Slayer-shirts tegenwoordig percies weg bij de Zeeman En nu gaan we vegen |
|
quote:Hèhè zo ging dat ja. When your people matter, menstrual health matters |
|
Juist een zo oud mogelijk shirt van de band die speelt. Ik doe het dus al 30 jaar fout. VIESPEUK!!! |
|
Oh ja das ook cool, "kijk eens hoe lang ik al incrowd ben, ik ben eigenlijk al weer toe aan een nieuwe fase, maar wou ze nog één keer zien" When your people matter, menstrual health matters |
|
Psies, maar dan zonder die nieuwe fase. Only the eighties en nog een beetje nineties are real, natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 17-09-2016 12:09] VIESPEUK!!! |
|
Psies dat van die nieuwe fase laat je ze denken, maar 20 jaar later bezoek je nog steeds concerten van de desbetreffende band, in hetzelfde T-shirt haha When your people matter, menstrual health matters |
|
ik groet ze lol VIESPEUK!!! |
|
Helemaal begaaid zijn die represses van 20-jaar oude artworks. En nu gaan we vegen |
|
quote: Ik heb dat nog steeds |
|
Voor een tientje kan je Divine intervention krijgen bij de Primark: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wat een lelijke print. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Maar wel goedkoop, zeg! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
|
quote: Ja, ik geloof dat ik liever die pokeballs aantrek Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|