|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier gaan we Evergrey: Tristania: Halford: Slayer: Ze zijn crappy maar jah ... Ik suck |
|
wat is die halford toch een trollemensje |
|
je hebt je best gedaan hoor slayer |
|
Volgend jaar heb ik ook een fotopasje... |
|
jah gelukkig is Halford zn smoel niet scherp!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
CoD.... wacht maar op de mijne (waar ben ik trouwens? ik ben ook beroemd hoor ) |
|
AgonY bij Slayer AgonY en een paar Duitsers die naast ons hun tenten hadden staan |
|
ze heeft een harem, jij heerst |
|
godver die beken ik! echt wel Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ghoulliette ik had nog wel een paar slaafjes... CoD ... die philippe had nog een sms gestuurd, iets met 'zweisamkeit' in *obsessed* iron glory: qué? |
|
ich habe dir gesehen! moest ik nu nog es weten waar Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
jij was toch niet die rare hollander die mij wou doen headbangen op Anathema eh? |
|
NEEN! ben geen hollander en zeker geen anathemafan shit das dubbel beledigd :p Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
WAT? Beledigd omdat je Anathemafan wordt genoemd??? |
|
oei die zat erop, skuzeer hoor nix persoonlijks! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Kan ik deze bestellen, Sharteel? Liefst in een zo groot mogelijk formaat.. Het kan me niet schelen hoeveel het kost!! Geweldige foto's! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Idem hier in geval je zo'n foto's van Anathema hebt |
|
[quote]Op 9 juli 2002 19:42 schreef Child Of Decadence het volgende: Hier gaan we *plaatjes* leuke poging..... |
|
quote: Je bedoelt mij spanken en mijn tent mogen verneuken? |
|
waar blijven de My Dying Bride fotos |
|
ik denk dat sharteel ze morgen wel terug zal posten, terwijl ze eigenlijk moet werken, dus gene stress! [Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 09-07-2002 22:24] "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Waar blijven de foto's van DORO ? Hehe.... gave foto's op DOAforum staan VETTE foto's van saxon !!! Met de prachtige lichtgevende eagle!! Wat was dat KWIJLEN live zeg!!! Ik, Wil Schuurman |
|
dat sloeg dus nie op jou leer lezen ik heb je tent nie verneukt, dat heeft je broer gedaan |
|
Ah nee ik ben toch wel benieuwd naar m'n zatte rotkop Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |