|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn foto's staan voorlopig op http://users.pandora.be/bonie/tarja/ Graspop 1-27 zijn van mij. Er staan een aantal ZM-ers op. Moet ze nog op een andere site zetten... Bring The People Together |
|
quote: hmm straks ff halen ofzo |
|
hela haar kwam ik tegn op het station na graspop in nijmegen. ze zat te zeuren over arnhem ofzo |
|
Mooie foto's wel [edit: niet-geëditeerde post sloeg op nix ] [Dit bericht is gewijzigd door Child Of Decadence op 12-07-2002 18:58] |
|
Dat is mijn beste vriendin, Stephanie. Ze had het vooral die zondag niet echt naar haar zin helaas. Zij heeft ook mijn foto's bewerkt en op deze site gezet voor mij, zodat ik ze mooi op mijn geocities-fotopagina kan zetten. Bring The People Together |
|
ik vrees dat de mijne gestolen zijn het is moeilijk nog hoop te hebben aangezien de laatste tijd ALLES VAN MIJ GESTOLEN WORDT |
|
Belgische Post zit vol met dieven HOEREUH! STERF! |
|
quote: en dat is maar goed ook lol |
|
quote: dude.. stil |
|
ZM waar blijve de fucken foto's ? Ik, Wil Schuurman |
|
Wat een kutfoto zeg Ik kan me die locatie ook niet meer herinneren eerlijk gezegd Ik, Wil Schuurman |
|
quote: jah je had toen 3 flessen wijn op ps. mijn fotows komen morgen ofzo, ik heb ze nu maar moet nog scannen |
|
Snagger: Ik denk dat die locatie het station van Mol is |
|
ja het kon ook Polen zijn hahahahha....... |
|
Dat vond ik nou ook al ja; dat ene station in mol (van de terugweg) godver man dat zag er niet uit!! Ik, Wil Schuurman |
|
ben btw druk aan ut scannen hier |
|
quote: Ik heb altijd gelijk maar eh sharteel ik heb wel intresse in die immortal foto waarbij de bassist en abbath samen op staan, op poster formaat Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
|
|
Hé Björn, ik sta er wel erg vaak op vind ik hoor! En "naam vergeten" is Gien (die foto waar ik ook op sta, naast haar). Deze foto's komen dus ook op mijn eigen site! Thnx bro! Bring The People Together |
|
hehe, naja, jammer dat de concertfotows kut zijn , ik stond steeds veel te vaak te ver weg, anders had ik nu 2x zoveel fotows staan |
|
Gave foto's ZM. Bazzio Attacks!!! |
|
Jep, leuke fotootjes. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Ja echt een "foute"omgeving ja hahahaha..........Jambers zou zich er thuisvoelen |
|
Alles wat we van La Belgique in de trein hebben gezien, deed mij denken aan een oostblokland!! Echt veel te makken hebben onze zuiderburen blijkbaar niet, zo oud en vervallen. En toch zijn de Vlamingen erg toffe gasten. Bring The People Together |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |