|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: weet ik ik typ thans de juiste manier van linken,..... anyone??? [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 05-08-2002 18:27] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: *zucht* Bij dit soort dingen: Copy paste addressen in url balk en enter duwen, dan werkt het wel. Maar zet foto's liever op een echte server, niet zo'n triest gratis ding!!! Zenial |
|
lol |
|
*zucht* niet iedereen is zo super hyper intelligent waardoor de wereld een betere wereld zou zijn als jij *zucht* |
|
|
|
tja sorry maar ik vond die zucht een beetje arrogant overkomen. dus onder het mom van ik ben moe, en zit niet te zeuren gaf ik even een reactie. |
|
aha op die manier hahahaha zo van zucht wat doe ik hier........ |
|
De plaatjes doen het toch, wat is het probleem nou? |
|
De fotografe( IceQueen ) en ikzelf My Dying bride meer Immortal *edit* shit niet weer* more to come..... [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 15-01-2003 15:21] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
doen ze het wel !!?!???!?!?! |
|
quote: als ze er zin in hebben wel...pffff toch maar s een betere server vinden.... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
lol |
|
YESSS!!! ff wat aangepast in de link. Top enjoy EN?.... wanneer de wacken pics??? ( k ben nie geweest maar toc h benieuwd ) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ziet er gevaarlijk uit hoor hahaha |
|
quote: Hahahaha... ja sorry maar in elk fototopic komt weer zoveel mensen van "Heeeeeee mijn plaatje doet het nieeeeeeeet!!" dus dan vind ik een beetje zeiken wel op zijn plaats. Maarja, ik zeik ook graag dus het kan ook aan mij liggen Zenial |
|
ja zeuren is leuk he |
|
Tsja... het is een way of life Zenial |
|
Eindelijk!!!Mijn graspopfoto's staan erop!!! maar er komt nog meer(IceQueen met Osten!!!!) Gunman,waar blijft die??? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Hou IceQueen en haar fototoestel in de gaatuhh Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
Nog twee leuke slayers: [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 07-08-2002 17:04] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: hahahaha!!!!I'm evil when i have my camera!!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
SLLAAAAAAAAAAAAYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!! |
|
Ik ben al bijna bang IceQueen Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
quote: lol Btw, gunman, merci voor de foto's.. Ze zijn superleuk. Die van jullie twee vooral 'k Kan effe niet terugmailen, mailserver ligt plat.. Snik... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |