IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : C-187 - 187 to the world : de voortzetting na Pestilence!!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Ed
Usericon van Ed
Posted 15-02-2007 21:39 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2007 20:44 schreef Greycloak het volgende:
Hm, zou het de kant van Negativa opgaan?




denk het niet, Mameli is fan van holdsworth en dat hoor je niet echt in Negativa.. maar ben wel benieuwd naar de nieuwe "Pestilence" versie! De nieuwe "Gorguts" laat in ieder geval horen dat de oude garde het niet verleerd is!


Verstappen.nl
Usericon van Verstappen.nl
Posted 15-02-2007 22:37 by Verstappen.nl Wijzig reactieProfiel van Verstappen.nlQuote dit bericht

Ja dit stond laatst ook in de aardschok


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-02-2007 20:27 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

foto van de line up: vooral Patrick ziet er psycho uit hehe



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 23-02-2007 13:15 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

Eerlijk is eerlijk;

Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat klinken.

Van Pestilence vond ik "Maleus..." en "Consuming.." het beste werk.

Ik heb hier nog ergens "Spheres" (origineel) liggen, mocht iemand daar interesse in hebben.

Natuurlijk wordt dit gebeuren rond Patrick geen 2e Pestilence, hij moet gewoon lekker doen wat hij het prettigst vindt.

Spread Music, not Rumours



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 23-02-2007 13:38 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

spheres is effe bijten maar heeft zeker okeeje stukken hoor..


van c187 heb ik gestalt2, hostagesituation-21 dead en roadblockdoa gehoord ten tijde van dat t een solo dingetjes was.. dat lag toen redelijk in t verlengde van spheres... ben benieuwd hoe dat nu toch snel 2 jaar later verder verlopen is...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-04-2007 23:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Spheres is klasse maar het vergt eerder inzet van de luisteraar ipv dat het toegankelijk is..dat doet echter niets af van de kwaliteit! Ik vind Mind reflections en Changing perspectives de leukste nummers.

Uiteraard is de insteek nu anders dan Pestilence, maar de basis blijft metal en kenmerkende Pestilence riffs lijkt me..ik verwacht idd een frisse nieuwe metalstijl!

C-187 featuring PESTILENCE, CYNIC Members: In Mixing Mode - Apr. 19, 2007

C-187, the new band featuring former PESTILENCE mainman Patrick Mameli (guitar) alongside Tony Choy (bass; ATHEIST; ex-CYNIC), Sean Reinert (drums; CYNIC, ex-DEATH) and Tony Jelencovich (vocals; M.A.N, ex-TRANSPORT LEAGUE, MNEMIC), is currently mixing its debut album with Danish producer Jacob Hansen (RAUNCHY, INVOCATOR). The CD was recorded at Spacelab Studios in Oedt/Moers (near Düsseldorf), Germany and is scheduled for release late August via Mascot Records, with a tour to follow beginning on October 5 in The Netherlands. Songtitles set to appear on the album include "Collision", "Cruisin'", "PCP", "Murda", "Stalker", "Roadblock" and "Homicide".

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-04-2007 23:43]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-05-2007 10:36 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Titel en track-list:

"Collision" track listing:

01. Collision
02. Cruisin' 4 a Bruisin'
03. Roadblock (D.O.A.)
04. Drugged and Mugged
05. Stalker
06. Murda
07. Homicide
08. P.C.P. (Murda in ma Head)
09. Rip Deal
10. Sidewalk Chalk
11. Knee Deep In
12. Life is Dead
13. Strapped with Heat
14. New Territory

Dit moet toch wel gewoon zo'n ontzettende kankerplaat worden!!!
Godverse nep-neger die Mameli!!
Dan kan het "op papier" een gave line-up zijn, maar dit gaat echt volgens mij zo'n enorme rot-flop worden.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 29-05-2007 10:39 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

owww die titels........


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-05-2007 10:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2007 10:36 schreef Staalman het volgende:
Titel en track-list:

"Collision" track listing:

01. Collision
02. Cruisin' 4 a Bruisin'
03. Roadblock (D.O.A.)
04. Drugged and Mugged
05. Stalker
06. Murda
07. Homicide
08. P.C.P. (Murda in ma Head)
09. Rip Deal
10. Sidewalk Chalk
11. Knee Deep In
12. Life is Dead
13. Strapped with Heat
14. New Territory

Dit moet toch wel gewoon zo'n ontzettende kankerplaat worden!!!
Godverse nep-neger die Mameli!!
Dan kan het "op papier" een gave line-up zijn, maar dit gaat echt volgens mij zo'n enorme rot-flop worden.
Mij lijkt het ook gruwelijke bagger, maar goed, volgens sommigen hier is die gast een soort god alles va hem is per definitie goed.

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 29-05-2007 10:42]


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 29-05-2007 10:44 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

whahahaha

jezus, is het een hip hop plaat geworden.. die titels van die nummers zijn gewoon rechtstreeks uit da hood! hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha


jezus christus.. dit is echt te erg... hahahaha

geniaal slecht gewoon!

die titels..

hahjahahaa

homies 4 life! respect yo!!!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-05-2007 10:44 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2007 10:42 schreef Jenje het volgende:
Mij lijkt het ook gruwelijke bagger, maar goed, volgens sommigen hier is die gast een soort god alles va hem is per definitie goed.


Tja, Mameli ziet zichzelf volgens mij ook als een soort god... God of Emptiness denk ik?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-05-2007 10:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2007 10:44 schreef Staalman het volgende:
Tja, Mameli ziet zichzelf volgens mij ook als een soort god... God of Emptiness denk ik?
Mwa dat is me niet opgevallen, allen van die Mutilator figuren die al klaarkomen als ze de naam Mameli horen. Lees vooral het begin nog eens, lachwekkend ...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-05-2007 10:49 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hmm, ik hou het toch maar bij het oude Pestilence werk, ik heb hier eerlijk gezegd erg weinig vertrouwen in....


spelfout weggehaald...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-05-2007 11:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2007 10:49 schreef varanus het volgende:
Hmm, ik hou het toch maar bij het oude Pestilence werk, ik heb hier eerlijk gezegd erg weinig vertrouwen in....


mwa, ik toch wel. de titles zijn kut maar dat zegt natuurlijk niks over de muziek uiteindelijk. en gezien het talent in de band denk ik dat we wel wat meer mogen verwachten dan een doorsneebandje je moet alleen niet een nieuwe pestilence)cd verwachten. als je dat doet zul je wel teleurgesteld zijn vermoed ik

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 29-05-2007 11:27]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-05-2007 12:03 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

haha, wat een neger titels. Ik ben toch wel benieuwd wat eruit gaat komen met zulke namen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 29-05-2007 13:48 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Negers??


Amerikaans, daar woont heel veel.


Suck my piss


Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 29-05-2007 14:19 by Asphyxiate Wijzig reactieProfiel van AsphyxiateQuote dit bericht


Bon,

1: (niet aan de kortzichtige mensen die Pestilence's stijlveranderingen niet begrijpen of waarderen)

Wat vinden jullie zo goed aan Spheres? Elke tech/prog death metalfan hier lijkt dat album de hemel in te prijzen, terwijl het uiteindelijk toch enorm saai, inspiratieloos en gevoelloos overkomt t.o.v. werkjes van Cynic, Atheist, Clockworck, Aghora, etc...

2: (wel aan de kortzichtige boeren)

Geef die mannen (C-187) eens een kans. Als zij zich goed voelen bij deze muzikale richting, dan is dat goed voor hen. Als je er niet mee akkoord gaat, pech gehad. Ze hebben toch nog het recht om de muziek te maken waar ze zelf achterstaan? De titels van de nummers klinken iig verschrikkelijk, maar wie weet komt er wel erg interessante muziek uit voort, en wat is belangrijker dan dat? Er bestaat trouwens zeer goede rap/hip hop, waar actuele themas aangepakt worden of waar er op los gefilosofeerd wordt en waar ook echte muzikanten aan deelnemen ipv al die Pimp-hoer-geld zever. Niet vergeten dat andere mensen over metal ook denken dat er over niets anders dan Satan gezongen wordt. En dat snappen jullie dan niet? Dat vinden jullie dan zo raar? Verdiep je eerst ergens in, dan mag je meepraten.




attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-05-2007 15:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2007 14:19 schreef Asphyxiate het volgende:
Bon,

1: (niet aan de kortzichtige mensen die Pestilence's stijlveranderingen niet begrijpen of waarderen)

Wat vinden jullie zo goed aan Spheres? Elke tech/prog death metalfan hier lijkt dat album de hemel in te prijzen, terwijl het uiteindelijk toch enorm saai, inspiratieloos en gevoelloos overkomt t.o.v. werkjes van Cynic, Atheist, Clockworck, Aghora, etc...

2



ik vond het gewoon een super cd (vind) net zo goed als cynic etc. Het was een mooi mix van die "oude" catchy pestilenceriffs en techniek. maar goed over smaak valt niet te twisten...


Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 29-05-2007 15:26 by Asphyxiate Wijzig reactieProfiel van AsphyxiateQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2007 15:14 schreef attila_de_hun het volgende:
ik vond het gewoon een super cd (vind) net zo goed als cynic etc. Het was een mooi mix van die "oude" catchy pestilenceriffs en techniek. maar goed over smaak valt niet te twisten...


Hmm, vindt het toch iets missen t.o.v. andere dergelijke muziek. Ik krijg er in ieder geval geen 'WATTAFAK?' gevoel bij als een elements van atheist, en prachtige melodieen zoals in cynic's focus mis ik ook enorm. Het heeft natuurlijk geen zin om ze zo te vergelijken, elke band heeft zn eigen identiteit (wat zoiezo al positief is), maar toch blijf ik bij het beluisteren van Spheres met een leeg gevoel achter.

Anyway, chaqun son goute



Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 29-05-2007 18:52 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Hehehe, volgens mij zitten de meesten hier toch stiekem op een nieuwe pestilence plaat te wachten, hoewel het mij heel duidelijk was dat dat niet zou gebeuren. En als men deze topic een beetje zou volgen dan zou men het ook wel weten.

2002:

GangstaMetal,Grunge Gangsta Raps with intense technical
metalriffing and should provide fans all over the world a new boost for this
new style, Cheers , Patrick

En de titels klinken mij niet zo vreemd in de oren met dit soort muziek.

Wat had men dan verwacht, een titel als twisted body malleus proliferous souls en daar dan over rappen in het desbetreffende nummer?



“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-05-2007 20:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 mei 2007 10:48 schreef Jenje het volgende:
Mwa dat is me niet opgevallen, allen van die Mutilator figuren die al klaarkomen als ze de naam Mameli horen. Lees vooral het begin nog eens, lachwekkend ...


Wat een bullshit; moet je me persoonlijk hebben ofzo?
Het gaat om de muziek en niet om de persoon erachter en zolang de plaat nog niet gehoord is kan je alleen afgaan op voorgaand -legendarisch- werk; met dien verstande dat dit een soort voortzetting is van Pestilence 2000 toendertijd.

Furthermore:

1. Songtitels waren al langer bekend dus waar iedereen nu opeens over valt...;
2. De line up barst van bewezen talent;
3. De zanger komt van Mnemic en volgens mij is dat geen rapact dus de vraag hoe 'rap' dit wordt valt nog steeds af te wachten.
4. Eerst maar eens horen voordat de conclusies al worden getrokken; de titels hoeven nog niets over de muziek te zeggen; zo ken ik ook satanische rap en vanuit metal/hardcore heb je ook kruisbestuivingen dus het kan nog altijd alle kanten op; persoonlijk hoop ik op iets nieuws en ik denk dat dat erin zit.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-05-2007 20:01]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-05-2007 20:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2007 20:01 schreef Mutilator het volgende:
3. De zanger komt van Mnemic .


in het lijstje van (ex)bands van de zanger wordt trouwens wel de beste vergeten: b-thong


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-06-2007 10:47 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:

Holland's Mascot Records has announced plans to enter the U.S. market in early 2008. The label is in the process of finalizing the distribution, marketing and publicity arrangements. There will only be around seven releases in the first year, of which the first two will be SCIENCE FACTION and C-187.

SCIENCE FACTION is a new band consisting of the following members:

Bootsy Collins - Spacebass/Vocals
Buckethead - Guitars
Greg Hampton - Vocals/Guitars
Brains - Drums
Botius - DJ

C-187 is the new band featuring former PESTILENCE mainman Patrick Mameli (guitar) alongside Tony Choy (bass; ATHEIST; ex-CYNIC), Sean Reinert (drums; CYNIC, ex-DEATH) and Tony Jelencovich (vocals; M.A.N, ex-TRANSPORT LEAGUE, MNEMIC). The group is currently putting the finishing touches on its debut album, entitled "Collision", with Danish producer Jacob Hansen (RAUNCHY, INVOCATOR). The CD was recorded at Spacelab Studios in Oedt/Moers (near Düsseldorf), Germany and is scheduled for release late August, with a tour to follow beginning on October 5 in The Netherlands.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 09-06-2007 15:33 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Niet de minste namen en dan doel ik op beide releases!


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 09-06-2007 15:35 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

Brains, bootsy en Buckethead. Damn, dat zijn inderdaad niet de minste namen, maar eens goed in de gaten houden.



Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen