![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: de W.A.S.P. versie vind ik beter ![]() ![]() |
|
Carnival in coal- maniac .....of hoe noemt dat weer...je weet wel: ![]() ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
- Blood deed een nummer van Abba geloof ik. - Grip Inc. - Paint it Black van The Rolling Stones - Dreamscape - Dancing with tears in my eyes van Ultravox I practice reversed alchemy: I turn money into crap ![]() |
|
Primus heeft Pink Floyd 's Have a Cigar gecoverd op al zeg ik hetzelf zeer acceptabele wijze... Hoewel het natuurlijk niet kan tippen ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
...en op diezelfde plaat Miscalleneous Debris staat ook een leuke cover van Making Plans For Nigel (XTC). ![]() |
|
quote: ![]() HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip ![]() |
|
N0og un paar Sonata Arctica - I want out (Helloween) Sonata Arctica - Still Loving you (Scorpions) Helloween - He's a woman - She's a man (Scorpions)+ Space Oddity (David Bowie) + Hocus Pocus (Focus) + All my loving (The Beatles) + From out of nowhere (Faith no more) Dispatched - The Final Countdown (Europe) Edguy - Hymn (Ultravox) Paradise Lost - Walk Away (Sisters of Mercy) Moonspell - Sacred (Depeche Mode) The Donna's - Strutter (Kiss) Marilyn Manson - Highway to Hell (AC/DC) Pantera - Cat Scratch Fever (Ted Nugent) Half zat is ook maar weg gegooid geld. ![]() |
|
quote: Ja,beestig nummer! ![]() ![]() ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
All"weird"Yankovic- enter the napster ![]() ![]() Geen metal maar wel grappig ![]() |
|
The Kovenant covert op hun nieuwe Cd "The Memory Remains" van Metallica. Heb het nog niet gehoord, maar zal wel niet wereldschokkend zijn. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Nevermore - Sound of Silence (Simon & Garfunkel) ![]() |
|
amorphis - light my fire... niet echt pop... sorry I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
pentagram - the final countdown vision devine - the final countdown okee t is geen pop maar de covers zijn ok... en evergrey met I'm sorry, kweenie van wie die eerst was maar t was een cover van een bekende [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 21-05-2003 10:57] wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: Claw, dit had wel iets nadrukkelijker mogen zijn! Iets in de geest van: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Een ware topprestatie om van zo'n vrolijk nummer van de Mamma's & Pappa's (wie kent ze nog?) zo'n depressieve versie te maken. ![]() |
|
Misschien niet al te brute covers ![]() - Helloïse met Eloise [oorspr. Barry Ryan] - Paul Gilbert met When 2 become 1 [oorspr. Spice Girls...] Oh, en @She Devil: dat nummer wat Evergrey gecovered heeft is oorspronkelijk van een of andere Dilba... Ken t ook nie verder ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Devilicious Pem op 22-05-2003 22:52] "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
slayer - in the garden of eden (ina gadda da vida). niet mn favoriete cover maar zeker tof ![]() ozzy osbourne - stayin alive is ook leuk voor in blije buien. HET IS ZO FIJN OM EEN SCHAAPJE TE ZIJN ! BLAAT MEKKER BLAAT ! ![]() |
|
quote: Wablieft ![]() Ik hoorde onlnags trouwens Type O Negative's versie van Smells Like Teen Spirit (geloof ik) van Nirvana... klonk dat slecht zeg!!! ![]() ![]() |
|
Die versie heeft gewoon Kurt als zanger, op een video zingt ie expres zo bezopen laag en staat stoned in een bloemetjesjurk ofzo.. Paradise Lost - Smalltown Boy The Wounded - Smalltown Boy one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Mijn excuses. Om eerlijk te zijn ken ik Gary Moore zo goed niet, Over The Hills is het enige dat ik beluisterd heb omdat Nightwish het ging coveren. ![]() |
|
Niet echt metal (alhoewel de laatste jaren hun sound er naar toe trekt) maar toch het vermelden waard: Sisters of mercy - Jolene (prachtige cover van Dolly Parton) Weet iemand of er daar een 'goede' versie van bestaat, ik ken deze enkel als demo/bootleg en live versie (mindere kwaliteit ). [Dit bericht is gewijzigd door Metal op 23-05-2003 11:04] After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) ![]() |
|
quote: Neenee, het is effectief door Peter Steele gezongen... ![]() |
|
quote: Dezelfde vraag voor Comfortably Numb (van Pink Floyd) door Anathema... aargh, ik zou er beter over zwijgen daar die dudes van Anathema zelf zeggen dat er géén studio opname van bestaat, maar ik wil die zoooo graag... ![]() ![]() |
|
quote: Hmmm... hij staat iig op geen enkele live release, dus dan zou er een bootleg moeten zijn waar ie als studio opname op staat? Lijkt me sterk, zekers als ze zelf zeggen van niet... helaas Zenial ![]() |
|
Vienna van Ultra Fox is gecoverd door een Nederlandse metalband... maar ik kan er zo gauw niet opkomen welke band... Ik heb het ergens op cd, echt geweldig... Ik zal eens zoeken later of ik het kan vinden.. Verder: Therion - Summernight city... Mooi! ![]() Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |