![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Heaven 17. Ook een niet verkeerd nummer btw. |
|||||||||
|
Fiiight the pooooweerrr!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|||||||||
|
quote: Een reactie die 8 jaar te laat komt. The Dubliners hebben dit nummer niet geschreven. Het is een zogenaamde traditional waarvan het onbekend is wanneer en wie het geschreven heeft. Tekstueel gezien houdt Metallica de Thin Lizzy versie aan. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|||||||||
|
Van reggae naar metalcore. Hard! |
|||||||||
|
Elke keer als ik deeper underground van jamiriquai op de radio hoor, denk ik, wat een vette main riff. Daar zou iemand iets metalerigs mee moeten doen, tempo beetje naar beneden en dan heb je een soort black sabbath riff. Net was het nummer weer op de radio en ik denk ik kijk ff op youtube. Nee, dit bedoelde ik niet. "Samen voor ons eigen. Laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen. Want alleen is maar alleen. Samen voor ons eigen. Tegen hun die ons bedreigen. Samen voor ons eigen. Slaan wij ons er dwars doorheen." |
|||||||||
| Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
| Index / Muziek algemeen |