|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Vader - I Feel You (Depeche Mode) In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Wij willen met Morte Aeterna een nummer van Blöf coveren. " Harder dan ik hebben kan". Onze zanger heeft een megabrute gore versie van die tekst gemaakt. Nou nog ff een extreme metalversie van dat nummer maken en voila! |
|
Graveworm - Losing my religion (REM) Graveworm - Its a Sin (pet shop boys) Sonata Arctica - Still loving you (bette midler) |
|
Hush- Purple Hey Joe- Deep Purple (spaanse intermezzos) en uiteraard door Jimi hendrix Saturday Night's all right for fighting (W.A.S.P. en Flotsam&Jetsam), orig. Elton John Paint it Black (W.A.S.P.) Boogie Chillun- George Thorogood (okee, geen metal maar wat een steroïde-boogie). orig. JLH Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: Still loving you is van de Scorpions Black Train Jack - The Joker (Steve Miller Band) Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
quote: ik hoorde toch echt bette Midler op skyradio Still loving You zingen... |
|
quote: dude, luister het origineel van de scorpions maar is |
|
heb nog ff gechecked en ja, het nummer wat in mn winamp staat heet (bette midler cover) achter zn naam staan... zal wel aan mij liggen |
|
Op cd van Sonata Arctica (successor) staat bij Still loving you Rudolf Schenker,Scorpions/Klaus Meine. Lana Lane - Still loving you(Scorpions) Lana Lane - Kashmir(Led Zeppelin) Lana Lane - Stargazer(Rainbow) Lana Lane - The Wall(Kansas) Lana Lane - I'll see you in my dreams(Giant) Lana Lane - Don't try so hard(Queen) Lana Lane & Mark Boals - Time to say goodbye Lana Lane - Good bye yellow brick road(Elton John) Lana Lane - Seasons end(Marillion) Lana Lane - When time stood still(E.L.O.) Lana Lane - This is not America(David Bowie) Stuck Mojo & Devin Townsend - Wrathchild(Iron Maiden) [Dit bericht is gewijzigd door Aerpel op 20-07-2003 13:56] Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
quote: goddammit, en wat bewijst dat ? kan ook een cover zijn he ! tis dus wel degelijk van the Scorpions. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Still Loving you is gewoon van de Scorpions, niks anders [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 20-07-2003 17:55] |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
afgezien van dat ik zowel frank b als within t prima artiesten vind vind ik dit echt niets In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Idd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Oei... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
erg.. indeed ik vrees voor de Firestarter cover van hen [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-04-2011 22:24] signature |
|
for selena and sin - confide in me (kylie minogue) manic movement - russians (sting) milking the goatmachine - like a goatmachine (zoek dat zelf maar uit) my dying bride - scarborough fair (simon and garfunkel/traditional) panzerballet - een heleboel van ze. slayer - born to be wild (steppenwolf) my dying bride - roads (portishead) my dying bride - some velvet morning (nancy sinatra) thine - song of joy (nick cave) anathema - better off dead (bad religion (oke is geen pop, maar wel erg mooi gecoverd) xysma - hello i love you (the doors) warrel dane - lucreatia, my reflection (sisters of mercy) anal cunt - american woman (the guess who) |
|
Die "ugh" op 2:40 maakt het nummer gewoon retevet, haha. |
|
Epic gayness Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ja nou moet je gewoon je mondje gaan houden. Cradle of Filth is gewoon vet, punt. Daarbij moet je dit nummer ook helemaal niet serieus nemenk. |
|
Posers Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Posers? Ja juist, waarom? |
|
Omdat deze cover vet is Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Van wie is het origineel ook alweer? |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |