|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
bwah als iem een collage maakt van ale babes uit het borsten en vrouwen topic mag daar gerust in kleine lettertjes ZM.com bijstaan ergens Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Muismat Flesopener Koelkastmagneet Deurmat Bumpersticker Dienblad Condooms? Sorry, ik liet me ff gaan... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Bedoel je deze, die op de voorruit van mijn auto zit? Heads I win, tails you lose |
|
vlaggen voor bij festival zodat sharteel ook nog een plaatje van ons kan schieten Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Moet die niet in spiegelbeeld, zodat de persoon die voor je rijdt 't kan lezen? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Die is echt BRUUUUUUUT Maar ik denk dat die TE duur zijn om te laten maken. Ik bedoel een wat kleinere maat, maar die je ook aan je auto kan bevestigen. Dus geen papieren stickers Wiegen Meister ! |
|
Hmmm. Een ZM-verzamelCD met nummers van alle ZM bands zou misschien wel tof zijn. |
|
das best een koel idee, ik doneer Hexentanz |
|
Wat daarvoor nodig is: - toezegging van genoeg bands - hoesontwerp e.d. - afdrukmogelijkheid - mensen die de boel op CD fikken - distributiepunt Als er genoeg animo voor is kan de 'Zware Metalen compilatie vol. I' gerealiseerd worden. |
|
ZM-sokken lijkt me wel cool (van die dikke wintersokken ) |
|
quote: die wil ik dan meteen hebben |
|
quote: Hmm, cool idee .. Hoe professioneel wil je gaan? Wil je cd-r-tjes verpatsen of echt een officiële cd laten persen? |
|
Oh .. en Covered in Ashes wil er ook op! ALS we een bassist hebben ALS we een demo hebben, maar we kunnen altijd voor de gelegenheid één nummer opnemen. |
|
Oew! Die voorruit sticker is stoer!! Ehm..ik kleiner formaat 1 voor op m'n fietsje zou leuk zijn Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Echt niet. Dat was vroeger wel helemaal in, maar tegenwoordig word het bijna niet meer gedaan. the only pleasure is pain |
|
Tsjongejonge, en jullie noemen jezelf alcoholisten? Een Zware Metalen Bierpul (niet dat ik geld in zoiets zou gaan steken...) |
|
quote: JA HELMET, je bent ouderwets |
|
Zware Metalen© wc-papier sebinsagoil |
|
Voor mensen met katten: Z.M. Kattebak Voor mensen met honden: Z.M. poepschepje Voor mensen met kippen: Z.M. Suicide kit |
|
quote: Hehehe.. hij zit wel goed zo, wie voor je rijdt maakt niet uit, het gaat erom dat de mensen die je overhoop rijdt het kunnen lezen.. |
|
quote: hierbij eis ik het hoesontwerp op! als dat goed is? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
laten we een lijst maken met bands: Hexentanz Covered in Ashes Control Human Delete Dark Conspiracy [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 10-07-2002 19:18] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Zo'n ZM compilation is nog wel te doen inderdaad, en best cool.. Ik zou het dan toch bij CD-R houden.., daarmee hou je de investering het laagst en loop je geen risico dat je ermee blijft zitten.. .. Verdere merchandise vind ik onzin.. Het ZM shirt was al een drempel voor mij, een shirt met een internetadres erop, maar vond het toch cool om te hebben (helemaal kut: Bandshirts met levensgroot het internetadres van het label onder de plaat) |
|
quote:boekje laten drukken en cd cdr maken... das best mooi namelijk Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Z.M. handboeien met bijvoorbeeld spikes |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Administration | Volgende pagina |