|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kan ook wel ff wat vaart zetten achter mijn soloproject en ff een nummer opnemen. heb alleen nog geen bandnaam. Oh ja toch wel. T.ERROR |
|
quote: ja joh??? ik vind het juist wel actueel. ik wil juist dat een nieuw shirt van onze band ons internetadres erop heeft staan. 't staat toch ook op ceedees. tis toch gewoon informatie en reklame. Oud Vuil. |
|
quote:ik vind dat meestal jammer... een shirt net als cd, hoort een stuk kunst te zijn... ik bedoel een cd met achterop internet loeigroot is ook lelijk, en zeg nou zelf... als je het wil weten ben je ook wel bereid om de kleine letters te lezen waar het staat, niet? op shirts vindt ik het lelijk, maarja ik vindt weinig shirts echt mooi Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Hehe, waarom geen ZM-bloembollen? Iedereen strooit hier toch altijd bloemetjes? Nee, maar een ZM-flessenopener en ZM-stickers zou ik meteen kopen. |
|
Ja, het zou leuk zijn om wat meer ZM "Merchandise" te hebben. |
|
een ZM koffiekan zou wel leuk zijn, een ZM-kopje, ZM-glazen, ZMborden, een heel ZM-eetservice met borden, potten, schotels,... Een ZM-matel zou ook leuk zijn, een ZM halsketting, een ZM-minibusje, noem maar op, pennen, potloten, posters, ZM-koffie (lekker sterke koffie ),... Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
een ZM-world destruction-pad!! Ik, Wil Schuurman |
|
ZM-gitaren, ZM-plectrums, drumstokjes,... Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Een ZM-dekbed. |
|
een ZM windowscreen voor in de zomer, petjes, mappen, asbakken,... Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hexentanz Covered in Ashes Control Human Delete Dark Conspiracy Inguz |
|
Zm/sm dildo's duidelijk handig voor vrouwen en Zm/sm opblaaspoppen nagemaakt van vrouwen van het zm forum |
|
quote: Dan wil ik ook: *ZM bier - lekker sterk bier *ZM eten - het liefst zou ik levende dieren opgestuurd zien worden waar je dan zelf een maaltijd van mag maken, incl. bijl |
|
Het valt mij dat er weer een topic over een ZM sticker is (auto sticker), en er toch weer ideën naar boven komen voor meer ZM goodies. "ik durf het bijna niet naar boven te halen* Zou er niet eens weer een poll kunnen komen en daar mee een beetje uitzoeken wat men leuk zou vinden om als ZM goodie te hebben ??? De ZM t-shirts zijn toch uit verkocht ??? Wiegen Meister ! |
|
quote:Ja, die zijn op... Het probleem met ZM-merchandise is dat we het voor moeten schieten, zonder garantie dat we het weer terugverdienen. We hoeven er geen winst op te maken, maar terugverdienen van de gemaakte kosten is wel nodig. [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 14-08-2002 10:09] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Die kosten zijn idd het probleem.... ik heb wel eens gekeken wat het kost om ZM-koffiemokken te laten maken.... nou dan ben je gauw zo'n 8 a 9 euro per mok kwijt. En dan moeten ze nog verstuurd worden. Dat kost dan ook al gauw zo'n 5 euro. (en dan heb ik het nog niet eens over de kosten van het verpakkings materiaal). Ergo: kost dus zo'n 15 euro. Nou ik vraag me af wie dat voor een stomme koffiemok over heeft. |
|
Hmm ik heb net bij ThinkGeek een 'dev/mug' koffiebeker voor $9 dollar besteld... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Past mooi naast mijn RTFM-mok dan I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Hoe zit het met mijn shirt en film Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ZM pennen, mousepads, mokken, je kan het zo gek niet bedenken, maar het blijft een prijzige bezigheid. Ik stem voor een ZM mok incl. thee bla...bla...bla... |
|
Ik stem voor ZMlease auto's voor de mods en redactieleden Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Jaaaa of voor de mensen als ik zonder rijbewijs: een ZMfiets bla...bla...bla... |
|
quote: Nooit geweten dat het zo duur zou zijn Wiegen Meister ! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |