|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:ja, een ZM-zwarte Porsche carrera cabio I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: NEEEEEEEEEEE een Dodge Viper in een mat zwarte ZM uitvoering Wiegen Meister ! |
|
Zwart toiletpapier met Zm opdruk: voor als je er eens schijt aan hebt I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
lol. maar nu weer serieus on topic... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
briefpapier bananeschillen CDRW's behangpapier kerstboompjes kaarsjes tafelkleedjes computertafels stripversie van het aanvulverhaal-topic babes & hunks kalender een eigen euromunt ... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Wat zou je denken van een ZM radio, die aanspringt als je op ZM komt. Ik wil wel nog Dj zijn. Zo kunnen de oude klasiekers gedraaid worden, nieuw matriaal en natuurlijk bands die op ZM zitten. |
|
quote:Je moet die zooi verkopen op de ZM festivals en daarnaast lekker in de Large gooien ofzo, dan kan iedereen ze bestellen |
|
Zm Condooms? ZwaarMetalen condooms lijken me niet zo comfortabel.... |
|
*patch* en toen werden we wakker en gingen we realistisch doen ... |
|
Okay. ZM badlaken ZM stickers ZM poster Ik denk dat je voor dat soort dingen wel omzet kan draaien (al weet ik niet hoe makkelijk/moeilijk het is om badlakens te laten drukken). Voorzichtig beginnen, zou ik zeggen. Een ZM dekbed wordt maar door 3 man gekocht. |
|
witte sokken met zm erop Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik ga nog steeds voor vlaggen geschikt voor festivals. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
eem zm tv zender (ok, het is geen merchandise maar toch) |
|
quote: Zoiets word denk ik ook maar door een handjevol mensen gekocht. De mokken lijken me leuk, evenals stickers. |
|
quote:alleen door zm'ers uiteraard. zo kan je elkaar vinden. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dan moet je wel zorgen dat het alleen maar door zm'ers gekocht kan worden Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
Ik denk dat sticker en sleutel hangers nog het meest haalbaar zijn Wiegen Meister ! |
|
En natuurlijk de ZM first persoon 3d shooter |
|
Jaaaa Nightwish, Rhapsody en Cradle of Filth neerknallen |
|
quote: Leuk, dan plak ik Slechtheid over m'n karakter heen. |
|
GIRLIES !!!!! |
|
een radio moet echt wel lukken denk ik. En dan kan men er de Zm cd ook nog op laten afspelen |
|
quote: en daar sluit ik me geheel bij aan... |
|
quote: tot het zover is kun je natuurlijk altijd nog dit aanschaffen: "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |