|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Het beste gothic metal album imo is Lacuna Coil's Comalies |
|
quote:die ken ik niet, ik heb wel unleashed memories en die wat daarvoor uitkwam, zijn ook best lekker ,maar een beetje tam vind ik,wel een super zangeres true disco chick |
|
quote: Inderdaad ja, super lekker... Heb je een goede kijk op! |
|
Op Comalies zingt ze nog veel mooier. Ook is dat album lang niet zo tam(en saai) als "Unleashed Memories". Ja en ze ziet er ook goed uit, Inside-Lie! [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 08-12-2002 16:35] |
|
Veruit het beste en puurste gothic metal album wat ik ken is WIDOW'S WEEDS van Tristania, met name in de wintermaanden een must! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Tristania - Widows Weeds Within Temptation - Enter Tristania - Beyond The Veil Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
1 Sins of thy beloved - perpetual desolution 2 Trail of tears - New dimension of might 3 Within temptation - enter |
|
Het enige voordeel aan Gothic metal is dat er altijd van die lekkere gleufdieren op het podium staan met een lekkere strakke leren broek en liefst een topje waar de tetten zowat uit schieten bij de minste of geringste beweging. Immortal Pride |
|
Sirenia - At sixes and sevens vind ik wel heel gaaf Kankerlul |
|
Die EP van Darkwell vind ik wel heel goed. Kweet alleen effe de naam niet meer. |
|
De eerste van TSOTB De eerste van Trail of Tears Hmm slechtse vind ik makkelijker Laatste WT Laatste AF Die van To Elysium |
|
quote: LoL! |
|
After Forever - Decipher Nightwish - Century Child Tristania - World of Glass |
|
quote: Ik was er al bang voor dat iemand Nightwish ging noemen |
|
quote: Volgens mij haal jij een aantal bands door elkaar Wiegen Meister ! |
|
quote: Zou kunnen, maar de helft van de bands die je noemde zijn echt geen gothic metal bands, en ZEKER Anathema niet! |
|
1. The Sins of thy Beloved - Lake of Sorrow 2. Tristania - Widows weeds 3. Paradise Lost - Icon I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Elke keer weer tenenkrommend ja. Er zijn maar twee gothic metal cd's die ik te pruimen vind en dat zijn: Tristania - Beyond the veil. Sirenia - At sixes and sevens. Voor de rest kan het genre me echt niet [meer] boeien. |
|
Is die nieuwe Trail of Tears nou ook gothic metal? Die vind ik best tof Zenial |
|
Ik vind die Trail of tears meer lijken op gothic blackmetal a la Dimmu borgir... mijn lijstje: 1. Paradise Lost-Gothic 2. Type O Negative - Bloody kisses 3. Tristania - Beyond the veil. 4. Sirenia - At sixes and sevens. 5. Trail of tears - Profoundemonium [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-12-2002 20:35] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Type O Negative gothic |
|
quote: Ik heb het ook al opgegeven om hier correcties aan te brengen! |
|
volgens mij is geen van deze bands hiero gothic, maar gothic metal. zo ook nightpis en triestania |
|
Hey slimmerd, kijk eens naar de titel |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |