IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : beste gothic metal albums Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-05-2003 15:24 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Angizia
Artrosis
Dreams of Sanity
Estatic Fear
Evenfall
Haggard
Hollenthon
Love Lies Bleeding
Mandragora Scream
Moonlight
The Nefilim
Samsas Traum
Threatres des Vampires
Vampiria

Disclaimer: Sommige van deze bands zijn eigenlijk geen gothic metal maar komen wel heel dicht in de buurt...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 09-05-2003 15:29 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

Darkwell heeft wel een goed album gemaakt...

Hakkuh

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 09-05-2003 15:33 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

THERION - Vovin!
Haggard - Awakening the Centuries
Dreams of Sanity - Masquerade
Tristania - Beyond the Veil

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 09-05-2003 15:36 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Amaran - a world depraved trek je mischien wel.
Verder mischien wat van Alas.

<edit> ow, alas al genoemd zie ik </edit>

[Dit bericht is gewijzigd door H-K op 09-05-2003 15:38]

Life doesn't get much better than this!

daVid
Usericon van daVid
Posted 09-05-2003 15:56 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

Alas?
die zingen toch vals? En dan niet een beetje, maar echt

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-05-2003 20:35 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Penumbra - The last bewitchment
Therion - Theli
Nightwish - Oceanborn
Tristania - Beyond the veil
Trail of tears - Disclosure in red

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 09-05-2003 20:44 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 8 mei 2003 21:15 schreef Claw het volgende:
Theatre of Tragedy - Velvet Darkness They Fear
Tristania - Beyond the Veil
Trail of Tears - Disclosure in Red

zonder deze 3 ben je een Breezah-Goth

ik verkies toch Widows Weeds van Tristania, toch wel het beste album van Tristania, Vibeke zag er dan ook op haar best uit

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Sater
Usericon van Sater
Posted 10-05-2003 15:18 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

op graspop vorig jaar zag ze er echt NIET uit

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-05-2003 15:23 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ToT- Velvet Darkness They Fear
verder hou ik absoluut niet van breekbare vrouwenvocalen met bozezwaregrunt, maar deze CD is echt geweldig

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 10-05-2003 15:26 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2003 15:18 schreef Sater het volgende:
op graspop vorig jaar zag ze er echt NIET uit
wat, een dikke koe in een zomer jurkje is best geil.

Sater
Usericon van Sater
Posted 11-05-2003 3:14 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

vorig jaar praatte je wel anders..

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 11-05-2003 5:09 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

.

[Dit bericht is gewijzigd door Claw op 11-05-2003 17:09]

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

impaled succubus
Posted 12-05-2003 10:26 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 3:14 schreef Sater het volgende:
vorig jaar praatte je wel anders..
???? lijkt meniet. voor zover ik me kan herinneren riep ik dit vorig jaar ook al en vond ik nienke van autumn toen ook de lekkerste gothic zangeres.

Sater
Usericon van Sater
Posted 12-05-2003 19:55 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

jij typte (sarcastisch) dat ze geil was, maar vorig jaar zei je dat ze lelijk was, en ik ving het (quasi)letterlijk op...
ofzoiets

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 12-05-2003 19:57 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2003 10:26 schreef impaled succubus het volgende:
???? lijkt meniet. voor zover ik me kan herinneren riep ik dit vorig jaar ook al en vond ik nienke van autumn toen ook de lekkerste gothic zangeres.

Ik heb genoten van Autumn in de Tivoli. Erg leuk koppie.

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 12-05-2003 20:06 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Nienke is een mooi wijf, een bombardement onder de zangeressen, als mijn vrouw niet tot mij wasgekomen, dan had ik een bomaanslag voor bereid, en Nienke meegenomen naar mijn onbewoondeiland, .....dromen komen en gaan

P.s beste gothic album Mother earth

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 12-05-2003 20:07]

AgonY
Usericon van AgonY
Posted 12-05-2003 21:20 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

quote:
Mandragora Scream

jij doof zijn

Sater
Usericon van Sater
Posted 12-05-2003 22:28 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

tja, ik vind het ook niks, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen het wel apprecieren, de band heeft wel enige potentie maar het is gewoon niet mijn kopje thee.

TMDCbassmeister
Luis in de pels
Usericon van TMDCbassmeister
Posted 12-05-2003 23:19 by TMDCbassmeister Wijzig reactieProfiel van TMDCbassmeisterQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

1. PARADISE LOST - GOTHIC
(schandalig dat deze niet vaker genoemd werd, de Godfather van de belle-en-het-beest metal, de plaat waar het allemaal mee begon)
2. Theatre of Tragedy - Velvet Darkness they fear
3. Within Temptation - Enter
4. Lacrimosa - Inferno

impaled succubus
Posted 12-05-2003 23:21 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2003 19:55 schreef Sater het volgende:
jij typte (sarcastisch) dat ze geil was, maar vorig jaar zei je dat ze lelijk was, en ik ving het (quasi)letterlijk op...
ofzoiets
ow ok

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-05-2003 7:57 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 12 mei 2003 23:19 schreef TMDCbassmeister het volgende:
1. PARADISE LOST - GOTHIC
(schandalig dat deze niet vaker genoemd werd, de Godfather van de belle-en-het-beest metal, de plaat waar het allemaal mee begon)

*gaat tmdcb hard slaan*

Zenial

TMDCbassmeister
Luis in de pels
Usericon van TMDCbassmeister
Posted 13-05-2003 10:00 by TMDCbassmeister Wijzig reactieProfiel van TMDCbassmeisterQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

ik zeg "NIET VAKER" en niet "NIET EERDER"

hij is een keer of 2 á 3 genoemd, wat nog veeeeeeeel te weinig is op 6 pagina's.

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 13-05-2003 10:03 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2003 22:16 schreef Zenial het volgende:
Mensen die "Gothic" van Paradise Lost 'Gothic metal' noemen moeten hard geslagen worden

Ik denk dat dit eerder de reden is op de commentaar...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-05-2003 10:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Eerste van Sins of the Beloved ... hoe heet dat kreng ...

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 13-05-2003 10:39 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 13 mei 2003 10:03 schreef Jenje het volgende:
Eerste van Sins of the Beloved ... hoe heet dat kreng ...

All Alone
Lake of Sorrow

een van de twee

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com