|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Darkwell heeft wel een goed album gemaakt... Hakkuh |
|
THERION - Vovin! Haggard - Awakening the Centuries Dreams of Sanity - Masquerade Tristania - Beyond the Veil Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Amaran - a world depraved trek je mischien wel. Verder mischien wat van Alas. <edit> ow, alas al genoemd zie ik </edit> [Dit bericht is gewijzigd door H-K op 09-05-2003 15:38] Life doesn't get much better than this! |
|
Alas? die zingen toch vals? En dan niet een beetje, maar echt |
|
Penumbra - The last bewitchment Therion - Theli Nightwish - Oceanborn Tristania - Beyond the veil Trail of tears - Disclosure in red |
|
quote: ik verkies toch Widows Weeds van Tristania, toch wel het beste album van Tristania, Vibeke zag er dan ook op haar best uit Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
op graspop vorig jaar zag ze er echt NIET uit one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ToT- Velvet Darkness They Fear verder hou ik absoluut niet van breekbare vrouwenvocalen met bozezwaregrunt, maar deze CD is echt geweldig |
|
quote:wat, een dikke koe in een zomer jurkje is best geil. |
|
vorig jaar praatte je wel anders.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 11-05-2003 17:09] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:???? lijkt meniet. voor zover ik me kan herinneren riep ik dit vorig jaar ook al en vond ik nienke van autumn toen ook de lekkerste gothic zangeres. |
|
jij typte (sarcastisch) dat ze geil was, maar vorig jaar zei je dat ze lelijk was, en ik ving het (quasi)letterlijk op... ofzoiets one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik heb genoten van Autumn in de Tivoli. Erg leuk koppie. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Nienke is een mooi wijf, een bombardement onder de zangeressen, als mijn vrouw niet tot mij wasgekomen, dan had ik een bomaanslag voor bereid, en Nienke meegenomen naar mijn onbewoondeiland, .....dromen komen en gaan P.s beste gothic album Mother earth [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 12-05-2003 20:07] |
|
quote: jij doof zijn |
|
tja, ik vind het ook niks, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen het wel apprecieren, de band heeft wel enige potentie maar het is gewoon niet mijn kopje thee. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
1. PARADISE LOST - GOTHIC (schandalig dat deze niet vaker genoemd werd, de Godfather van de belle-en-het-beest metal, de plaat waar het allemaal mee begon) 2. Theatre of Tragedy - Velvet Darkness they fear 3. Within Temptation - Enter 4. Lacrimosa - Inferno |
|
quote:ow ok |
|
quote: *gaat tmdcb hard slaan* Zenial |
|
ik zeg "NIET VAKER" en niet "NIET EERDER" hij is een keer of 2 á 3 genoemd, wat nog veeeeeeeel te weinig is op 6 pagina's. |
|
quote: Ik denk dat dit eerder de reden is op de commentaar... |
|
Eerste van Sins of the Beloved ... hoe heet dat kreng ... |
|
quote: All Alone Lake of Sorrow een van de twee Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |