|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Danse Macabre - Eva |
|
Paradise Lost geen Gothic Metal? Die hebben het uitgevonden I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Entwine - "Gone" Entwine - "Time Of Despair" vind ik zelf heel erg lekkere gothic! (das pas een sex plaat!) I Find That I Am Not There... |
|
tristania - widows weeds amorphis - tales of a 1000 lakes Je moeder. |
|
Stille van Lacrimosa. Alhoewel da nie echt metal is... toch een zeer goede plaat. |
|
ik vind over the hills and far away van Nightwish wel beestig, spijtig alleen dat ik de rest van hun liekes wat saai vind. Ma sorry als ik verkeerd zit, maar ik dacht dat gothic eerder drums bass, en gitaren was, maar toen ik over the hills hoorde en vroeg wsat genre dat was bleek het gothic te zijn. is gothic dan echt saaie muziek? We Are BrederLord |
|
Iedereen heeft zo zijn eigen gedacht over wat gothic metal is. Kan je iets niet labelen en zingt er een toevallig nog een vrouw in ook? Gothic metal. Voor mij is Nightwish gewoon een power metal groep. (Maar dan wel de beste ). |
|
volgens mij worden TSOTB en Tristania samen de oude WT wel zo'n beetje als standaard gehouden. en uiteraard alle WT klonen zoals after forever en autumn Je moeder. |
|
Ja, inderdaad. Daarom dus dat ik niet snap dat veel mensen groepen als Nightwish blijven noemen. Nu ja... Tristania (en in mindere maten Sirenia) zijn echt wel subliem goede bands in het genre. |
|
mja, kan wel, maar ik vind eigenlijk nightwish niet echt power metal, misschien zijn ze dat wel, maar ik heb ook maar een viertal liedjes van hen, misschien moet ik eens op zoek gaan naar een full cd van hun We Are BrederLord |
|
nightwish misschien ook nog wel een beetje vanwege de keyboards maar het metalgedeelte is inderdaad van een hoog powermetalgehalte Je moeder. |
|
Hmm.. Op Over The Hills is vooral "Tenth Man Down" en "Astral Romance" goeie toonaangevers voor de stijl die Nightwish heeft. Anders moet je Oceanborn maar eens horen of zo, die is echt goed. (Sorry voor het offtopic gedoe) |
|
quote: Ik dacht dat The Cure dat was?!? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Nee cure is geen gothic METAL And my marlboro light |
|
quote: quote: quote: The Cure is New Wave en hooguit een grondlegger van gothic (dus niet gothic metal) one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
The Cure is New Wave en hooguit een grondlegger van gothic (dus niet gothic metal)[/quote] Ja, goed punt. Haal die twee vaak door elkaar. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Ik heb entwine weleens beluisterd maar vond het net iets minder dan veel andere bands in die richting one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
grmbl veels te veel mensen zijn hier doom metal gothic metal aan het noemen Zenial |
|
Penumbra - The last Bewitchement Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: das inderdaad een erg goeie plaat! I Find That I Am Not There... |
|
quote: juist! Doommetal heerscht, gothic metal stukken minder one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
-Umbra et imago: Träume, Sex und Tod -Two witches:Agony of the undead vampire,pt II -SinMasters:Seducer en Crashing Down -Danse Macabre:Eva en totentanz [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 09-05-2003 11:55] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: just face it: doom metal is een breed genre met veel overlap Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Dat zeker, maar zoveel doom bands die geen invloed hebben van het gothic genre worden hier als gothic metal bestempeld... Zenial |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |