|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik geniet nu ook van de stilte, op ZM! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
toen ik vanmorgen wakker werd... zette ik mijn radio (zoals gebruikelijk) hard aan (Necrophobic)............. ik houd niet van stilte..... |
|
en ik werd weer eens wakker door het gekrijs van mijn moeder en mijn zusje |
|
Stilte in de natuur 's ochtends is inderdaad geweldig. 1 Probleempje: Ik krijg mezelf er 's ochtends nooit vroeg uit als het niet echt hoeft |
|
Heerlijk stilte! s'morgens heel vroeg,of wandelen in het bos Heel prettig..er zou meer stilte moeten zijn Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Me too Lekker door de velden en bossen open en niets anders horen dan geluiden van de natuur, die altijd rustig en beheerst zijn. Geen enkel geluid van de bewoonde wereld om dat te verstoren ... |
|
stilte kan idd geweldig zijn, rustid over de begraafplaats wandelen of in het zonnetje met een gekoeld hertog jannetje in de zon zitten maar over het algemeen zet ik altijd ergens muziek aan, duzzz weinig stilte |
|
Ehmz het zal best mooi zijn, maar ik ben herrie gewend leef in een redelijk groot en druk gezin en woon aan een drukke straat en vlakbij een disco....Maareh hier is het om kwart over 7 echt niet stil hoor! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
af en toe echte rust is geweldig, daar kan ik van genieten Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
de rust midden in de nacht is ook heel erg gaaf. ben vanochtend trouwens weer wakker geschreeuwd door al die irritante kindjes bij mij in de straat. |
|
Als ik koppijn heb, even geen gezeik om me heen maar rust. Anders: METAL !!!!!!! Ik, Wil Schuurman |
|
hmmm ik heb nu ook even behoefte aan stilte... lekker geen metal, dat kan mn arme hoofdje nu niet aan Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ach gossie |
|
sterf (kater ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Hier is het nooit stil, en dat mis ik heel erg. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
stilte en in de natuur zijn (bos, weiland,heide maakt niet uit) is echt zalig. Ik woon alweer 8 jaar in een grote stand en kan dat soms dan ook echt verschrikkelijk missen |
|
Als ik sóchtends terug kwam van de ptt dan was het net of de wereld nieuw was.. zo stil, de wolken leken net een teruggeslagen dekentje en overal nevel. Het enige wat je hoorde is mijn fiets die een bende lawaai produceerd Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ja, stilte! Ik hou van stilte en rust (of goede muziek, in mijn geval zijn dat twee uitersten ). Als ik iets niet kan hebben dan zijn het van die tuttebellen die maar blijven praten en praten en kakelen . Tape every hole they got and watch them choke . |
|
Ik hou ook van de stilte (vreemd dat bijna iedereen hier van de stilte houd terwijl één van de meest extreme muzieksoort hier ook beluisterd wordt) maar goed.... Ik hou ook van natuurstilte, dus dat je wel geluid hoord, maar van lieve vogeltjes of de zee bijvoorbeeld blij blij blij [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 14-07-2002 14:57] |
|
Ik kan ook genieten van stilte... Toen ik stage liep moest ik elke dag 20 minuten fietsen tussen Bunnik en Houten om 7 uur s'ochtends (alleen maar weiland en natuurgebied).. stilte.. relaxed.. Of s'nachts op het balkon, boek erbij.. .. |
|
quote: das een heerlijk begin van de ochtend ja, dat had ik hier ook altijd (naja voornamelijk weiland dan) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ik had het voordeel dat ik stage liep van september - december, dus had ik ook nog eens zonsopgangen erbij |
|
Tis hier buiten 's ochtends altijd stil, 's middags ook, en 's avonds.. (* ik woon namelijk op t platteland naast een bos *) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Dat is wel beter zeg... heeft natuurlijk ook nadelen.. maar toch... lijkt me zeer relaxed |
|
Ik vind het hier wel fijn.. En nadelen, die waren eerder wel , nu vallen ze best mee I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |